lene70 Skrevet 27. april 2008 #26 Skrevet 27. april 2008 jeg er 38 år min partner er 51 og verdens beste mann. jeg elsker han over alt. jeg har msn hvis noen vil legge meg til den er [email protected]
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #27 Skrevet 11. mai 2008 hei "annen ung kvinne med en go og eldre mann" er du der? hvordan står det til med deg og dere? klem fra den andre unge kvinnen med en gammel mann:P
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #28 Skrevet 21. mai 2008 heisann:) her går det bare bra:) har ventet på svar fra deg en stund,men gav vel opp:) vart så glad for svar nå magen vokser og 1 åringen tar helt av:) føler meg høygravid alle rede:) håper spiren sitter enda:) hvor langt er du på vei nå? har faren din roet seg?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #29 Skrevet 22. mai 2008 Heisann! Går bare fint her også. Var på ul på tirsdagen, og da så jeg et lite knøtt som sprella rundt inne i magen min. to armer og to bein og et lite hjerte som slo. Så håper inderlig at den har tenkt å klore seg fast å vokse seg stor og fiiiiiiiin:) dette er lykken!!!! Har ikke gått opp for verken meg eller mannem min at jeg er gravid, at vi faktisk skal få et lite menneske i hus snart..... uvirkelig.... og han som har voksne barn skal starte på nytt med bleieskift osv...hehe.... skrekkblandet fryd vil jeg tro.. Er 10 uker i morgen, så håper dette skal gå bra. Skal reise en uke til syden nå, bare slappe av og kose meg. Det blir godt.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #30 Skrevet 22. mai 2008 så flott at alt var fint på ul:) det er litt uvirkelig å bli mamma for første gang..tok lang til før eg fostod det også og når babyen kom fikk eg sjokk:) men det fantastisk... blir spennende å se om det er gutt eller jenter da,du må informere:) kos deg i syden og pass på det du spiser:) rekner med du skal med din kjære:) vi skal en tur til syden om 2 uker,det blir herlig...hvor skal dere da?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #31 Skrevet 22. mai 2008 vet du hva du får? gutt eller jente? vet ikke helt om jeg vil vite.... spennende når bebisen kommer hvis man ikke vet! jeg blir akkurat like glad om det blir gutt eller jente. :) Han har en av hver fra før, så for han spiller det heller ingen rolle. Ja, det er nok veldig uvirkelig, spesielt og fantastisk å bli mamma, spesielt for første gang. men kan ikke si annet enn at jeg gleder meg. har alltid hatt lyst på barn, og er jo nå i en alder at jeg bør " få fingern ut"... hehe... så håper på desember gull:) :) Min kjære gamle mann er desverre bortreist, så jeg skal faktisk med min like gamle mor på en ukes ferie. tror det blir bra. Har planer å fortelle henne at hun skal bli bestemor, selv om det er litt tili. håper hun blir gla:) spennenede!!!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #32 Skrevet 22. mai 2008 vi får en gutt:) veldig koselig:) men klarer ikke helt å tru på ul,de kan jo ta feil,så vi har jente navnet klart også hvor gammel er du? trudde du var i 20 årene:) siden du må forte deg med å få barn er du vel litt eldre:) trur hun blir veldig glad:) gleder meg til å bli bestemor alle rede,er jo ste bestemor,men det har eg ikke helt vendt meg til enda:) føler meg litt ung til å være bestemor liksom:) er ufattelig glad i barne barna til mannen min da:) du må kose deg på tur:)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #33 Skrevet 14. juni 2008 Hei anonym med eldre mann;) hvordan går det med deg og dere? hatt det fint på ferie?... du er kanskje ikke kommet hjem enda..?.. vi reiser på ferie om en uke..det skal bli deilig:) ellers går alt bare bra her...håper jeg:)
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #34 Skrevet 16. juni 2008 vi er paa ferie enda:) koser oss:) mye shopping og bading:) reiser hjem om en uke:) er lei av aa vere gravid, det er saa tungt...hvordan gaar det med deg og magen da?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #35 Skrevet 16. juni 2008 da kommer du hjem akkurat når vi reiser... hehe... får meldes mer når vi er tilbake fra ferie. gruer meg for varmen, kjenner jeg ikke tolererer den like godt som før. Håper det står bra til med magen... hehe..ikke fått noe mage enda. kjenner litt bobling rett over skambeinet, men det kommer bare av og til.. kanskej det er den lille:) har ikke fått jordmortime før jeg er 19 uker:(... så det er lenge til. er 13+3 i dag. kos deg videre på ferien, så skrives vi når du er tilbake:) kan gjerne sende post til deg heller, hvis jeg får nicet ditt;) god sommer:)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #36 Skrevet 23. juni 2008 så flott:) endelig over 12 uker:) varmen er tøff når en er gravid,strevde veldig med den når vi var på ferie:) bare vær glad magen bruker tid...sist gang savnet eg mage,denne gangen er den så stor at det er flaut.) alle trur eg føder når som helst:) kjøp mini vifte og drikk over 3 l om dagen.) lykke til:) kos deg på ferie:)
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #37 Skrevet 12. juli 2008 Samboeren min er 42, mens jeg er 26. Vi har vært sammen i 5 år nå og merker ikke noe til aldersforskjellen annet enn at han er mye mer ansvarlig enn mange av mine venninners kjærester. Omgivelsene våre var nok ikke overlykkelige da vi ble sammen, men det har ordnet seg. Sambo har vært gift før og har et barn på 8 år så ekskona hans var ganske bekymret i starten, men vi har etterhvert blitt ganske gode venner og hun har ingen problemer med at vi er sammen nå. Det var ikke planlagt at jeg skulle bli gravid, men er glad det skjedde for jeg var veldig usikker på det å få barn med en som var så mye eldre. Vi har en jente på 15 mnd nå og prøver på neste. Fordelen med at han er eldre og har et barn fra før er jo at han vet mye. Jeg blir fort litt småhysterisk når ting skjer, mens han roer meg ned og forteller meg at dette er normalt
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #38 Skrevet 14. juli 2008 Halv søstra til sammboeren min (vi har sett ho 2 ganger, de fant ut om hverandre for 3 år siden) Ho er 28 og han 63 det blir jo 35 år det og nå venter de barn sammen og ho har 2 fra før ho ikke bryr seg om. Syntes seriøst synd på den ungen, den mannen er jo 82 år når ungen er 18 jo. Han kan jo umulig klare og holde følge med et lite barn. Stakars liten
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #39 Skrevet 14. juli 2008 det er virkelig synd på barn som har fedre som absolutt ikke bryr seg...heller ha en pappa som elsker sitt barn på 82 enn en far som drikker og slår..hvet hva eg snakker om..se ting i perspektiv....du er trangsynt..selfølgelig er ikke den alderen det absolutt beste,men slik er det bare...folk sier så fint at kjærligheten har ingen alder..når de får besvis reagerer de som deg....tenk deg litt om...
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #40 Skrevet 15. juli 2008 for meg virker det ikke som om det er alderen til barnefar som er problemet. jenta bryr seg jo ikke om de to barna hun har fra før, så syns vel mer synd i ungen fordi den får henne som mor.... alder er bare et tall... det sier lite om hvordan person man er. Tar man god vare på seg selv kan man meget godt være oppegående og viril som 80 åring!! og som anonym under her sier... det viktigste er at barnet får en far som bryr seg og viser kjærlighet, ikke hvor gammel han er!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå