Gå til innhold

IKM rundt 1 mars??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne melde meg på her, men vet ikke når jeg skal ha EL. Har egentlig aldri kjent el, men har alltid trodd det var ca 2 uker etter mens.Hva er typiske tegn for el? Var igjennom en MA i uke 7 (snart 2 uker siden) Så jeg venter igrunnen bare på mensen. håper jo den ikke kommer tilbake på 9mnd..hehe..det er vi nok flere om.

Lykke til alle sammen.Håper vi vandrer over i 1 trimester snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei suzy84

Jeg hadde akkurat samme problem,men så begynte jeg med akupunktur og nå kjenner jeg når jeg har EL og de slår ut på tester. Du kjenner stikkinger og litt magesmerter.Prøv akup. Lykke til du:-)

Skrevet

Takk for tipset Sommersmilet! Har du prisene på noe sånt?

Har faktisk kjent stikking i siden denne uken + økt utflod(kanskje det de kaller el slim) Tror kroppen min spiller meg et puss! Kjenner mensen murringer og kløe i hendene..

Får bare vente til tr kommer!

Skrevet

Ja det er riktig det at det er symtomer. Slimet blir litt tykt og du kan dra det uten at det ryker(sorry detaljer:-) Jeg betale 580 første gang og så etter det betaler man 380. Litt forskjellig fra sted til sted da, men ligger nok rundt der. Har dere hatt dere til denne uken da så det er en mulighet for at det har klaffet??

Skrevet

Jeg håper vi har truffet rundt el men er ikke godt å si, jeg har liksom aldri tenkte over at jeg har hatt el engang, ikke de andre gangene jeg har blitt gravid heller:-)) men nå har jeg begynt å føre symptomer på fertility friend så kanskje jeg vil legge mere merke til det i fremtiden;-)

Skrevet

Uff det er nervepirrende hele opplegget med det og bli gravid. Blir ikke helt klok på kroppen altså. Men har en mye mer positiv følelse denne mnd. krysser det som kan krysses:-)

Skrevet

Ja vi hoppet i det og begynte denne uka(mandag) ei uke etter utskrapning. Men ei anna sa det var lite sannsynlig at jeg kunne være gravid, og jeg vet ikke. Men er litt rart at det kan skje så fort..har det skjedd for noen av dere?? Innbiller meg nok ting..heh!Er nok ikke gravid, men skulle ønsker at jeg var det!

Men er det flere her som klør i hendene når de blir gravide (har gjort det med alle mine 4 graviditeter, der bare et er fullført)?

Tenk om spira sitter for oss alle denne mnd!?Kan vi ikke holde hverandre oppdatert?

Ps: sommersmilet: har sjekket, det er som du forklarer!!

Skrevet

Ja vi mår holde hverandre oppdatert, er så spennende og høre. Er ikke sikker på sjansene på og bli garvid så fort etter utskrapning, men det virker jo som du har eggløsning da. Og da vil jeg tro det er håp. :-)

Lykke til

klem

Skrevet

er det ok at jeg adder deg til venne lista?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...