Gå til innhold

IKM rundt 1 mars??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg vet det er lenge til;-)

men man blir så opphengt når man nettopp har hatt EL.

Men altså: Er det noen som har IKM rundt 1.mars?

Hadde vært gøy å følge hverandre litt her inne med prøving osv.

Har ingen venninner som driver å prøver eller har barn, og hadde vært så hyggelig å hatt noen andre å følge og bry seg litt om i disse spennende månedene, og kanskje til og med senere..

jaja, lykke til alle sammen!

venter spent på svar...

klem fra Caity (pp 3)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:-) Hvis mine beregninger er riktig så skal jeg ha IKM 3 mars:-)

Håper så masse på at den sitter denne gangen. Kos og ha noen andre som er omtrent lik i syklusen. Lykke til da.

Skrevet

Jeg skal ha ikm mellom 28. feb og 1. mars så dette blir spennende :)

Skrevet

Ikm veke 10 ja,sånn ca.29 feb. hvis eg går utifra forige syklus...

Skrevet

Jeg har IKM rundt 4. mars! Syklusen er ikke 100% stabil, så litt usikker, men rundt der hvertfall!

Lykke til alle sammen, får følge med og se hvor mange av oss som er heldige denne måneden.... og håpe at det er alle!!!

Skrevet

hei:) slenger meg på her, jeg:) har IKM ca. 3. mars, er litt usikker på disse ustabile syklusene mine...:)

Skrevet

Jeg har ikm 2 mars. :) Men vi har ikke prøvd 100% denne mnd, men det kan jo ha klaffet for det. :) Spennende.. Forrige gang tok det 3pp, er inne i 3pp nå.. Håper på det beste! =)

Skrevet

3 mars her :-)

Hadde EL på søndag.. for då kjente eg den. Så hatt mye sex søndag og mandag.. håpe vi ikkje va for seint ute :P

Nå har eg såre brystvorter som aldri før.. aldri hatt det før...

Så eg har begynnt å innbilde meg ting allerede :)

Skrevet

Har IKM mellom 28 og 1 mars. Spennende !! Hadde en SA i januar, så kan nesten ikke vente !!! Vet ikke helt om vi har hatt sex akkurat på de rette tidene, men sånn "sådær". Så blir spennende. Har ikke merket noe til EL denne mnd, men det vet jeg at jeg ikke alltid gjør.

Lykke til jenter :-) Håper vi ikke ser tanterød på maaange måneder !!

Skrevet

Ikm 29.Februar... spent spent! tror vi var for seint ute denne gangen.. men krysser fingre og tær... er det forresten noen som er blitt spådd noe her inne? er så nysgjerrig på hvor rett de tar.. og dere... hvor skal vi skrive inn resultatene for oss somk venter rundt 1.Mars? Lykke til alle sammen!:)

Skrevet

Hei Vivianca

Ja jeg er blitt spådd. Hu ene sa mars og hu andre feb/mars. Kjempe spennende.

Masse lykke til:-)

Skrevet

Ble bare spådd av Malari... hun sa mars/april... Vet ikke om jeg tror på det eller bare vil tro på det.. men jeg er veldig spent, og det kribler litt ekstra etter jeg fikk vite det. Kan jeg adde deg i vennelisten+ hadde vært gøy å høre hvordan d går med deg:)

Skrevet

Selvfølgelig kan du det:-) Kjempe koselig og ha noen og snakke med som er likt i syklusen. Blir spennende og se om vi klarer det denne mnd:-)

Skrevet

Puffer denne opp til første igjen jeg!

men utrolig spennende å se at vi er så mange som kan følge hverandre litt!

Håper vi får det til snart alle sammen.

klemsi fra Caity

Skrevet

Ja enig blir kjempe spennende dette. Håper vi får med enda fler på denne siden også.. Lykke til alle sammen:-)

Skrevet

Denne slenger jeg meg på, har ikm 5 mars:) Spennende...;)

Lykke til jener, håper tr ikke kommer!

Skrevet

Melder meg inn her jeg også... om ikke syklusen er helt på tryne har jeg ikm en gang mellom 1 og 3 mars...

Lykke til alle sammen!!

Skrevet

Hei!

Jeg har også ikm ca. 3. mars :) Dette blir spennende.

Skrevet

Jeg har IKM 29. mars.

Er inne i vår 5pp nå og håper av alt i verden at det skal klaffe. Jeg kjenner at jeg blir gal av å vente mellom vær bommert... Hadde en sa i juni i fjor, på bursdagen min... Kunne vært greit å blitt gravid til da, håper at det kan få tankene bort fra alt det triste.

Lykke til alle sammen her inne!

Skrevet

Har IKM 3 mars. Er i min 2.pp. Håper det blir baby nå på oss alle:)

Skrevet

IKM 28. eller 29. februar. Er veldig spent. XU i jula og fortsatt gradvis sykmeldt, hatt en runde med tr etter dette. Håper virkelig det klaffer på 1pp.

Hva gjør dere andre i forhold til alkohol? Jeg drikker ikke noe nå mellom EL og IKM. Tenker at det er lurt i tilfelle det skulle være en liten bebis inni her. Men det skader kanskje ikke med et glass av og til? Når jeg blir gravid stopper jeg i hvertfall helt opp.

Lykke til folkens, spennende å følges framover. Måtte det bli mange positive tester neste helg!!!

Skrevet

Jeg har testa underveis etter ma den 28 januar, og i dag testa jeg negativt for første gang heldigvis. Venter mest på tr jeg trur liksom ikke at det har klaffa denne mnd:-) Ellers har det ikke blitt noe alkohol på meg det siste året, men det er mest pga jobbing i helger og unger, jeg tror at det bare er kjekt å leve normalt jeg når man prøver. Hvis jeg får tr tror jeg kanskje det kan bli en bytur hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...