Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 20. februar 2008 #26 Skrevet 20. februar 2008 Litt teit du da, som blinker for å skåne elgen!!! Ikke for at en stakkars bilist skal bli klar over at døden på ett tonn står rundt neste sving!!! Neeeida... "vi har forstyrret dens territorie med våre svarte asfaltbelter, så da får vi gjøre vårt best for å skåne den" argh.. kom deg av veien, sikkert slike som deg som gjør at jeg må overstige fartsgrensen, siden jeg må forbi en lusekjører som deg..
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #27 Skrevet 20. februar 2008 Er det teit å blinke for å skåne elgen???? Hallo! Man er vel ikke lusekjører fordi man kommer i motsatt kjørefelt og varsler motgående trafikk om ev. fare, hindring e.l. i veien?? Det er jo ikke elgen vi blinker på, men motgående trafikk! Og å senke farten når man ser EN elg er ikke dumt. Ofte er de flere i følge! Kan ikke helt se sammenhengen her nei! Det å varsle motgående trafikk om ev. kontroll er noe helt annet. Er du riktig uheldig varsler du en sivil politibil og får bot selv. Uansett vet du aldri grunnen til at motgående trafikk blinker med lysene, (om du ikke har glemt å slå på dine egne), før du ev. kommer lenger fram på veien! Da ser du ev. om det er onkel, elgen eller noe annet som kan være grunn til å varsle! Og til alle fartsglade, lusekjører osv. Det er en grunn for trafikkreglene. Om alle hadde fulgt dem i steden for å irritere seg i hjel over alle de som er så dårlig sjåfører i forhold til en selv, så kanskje trafikken hadde glidd bedre! Ref. rundkjøringer, av- og påkjøringsfelt, bruk av blinklys (retningslys), kjøre for sakte, kjøre for fort osv. Dagens moralpreken fra meg!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #28 Skrevet 20. februar 2008 Ja, det gjør jeg, MEN, jeg har hørt at dersom det blir oppdaget, så kan man faktisk få bot.. vet ikke om det stemmer, men. Jeg kjører rundt med et lys for tida, så alle blinker på meg.. ulv ulv..
♥ en, to og... tre?♥ Skrevet 20. februar 2008 #29 Skrevet 20. februar 2008 Jeg kan tilby meg å av og til skru ut en pære eller to for deg. Da vil masse hjelpsomme medtrafikanter blinke til deg. Du sender dem en takknemlig tanke for advarselen, men lurer samtidig på hvor i heiteste onkel og laseren egentlig stod oppstilt. Kjører du forresten selv rundt med barn i bilen?
Gjest ->>- Skrevet 20. februar 2008 #30 Skrevet 20. februar 2008 Næh. Jeg er veldig tilhenger av at folk bøtelegges for å kjøre ulovlig, og det er ulovlig å blinke for å advare om slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå