Gå til innhold

Et spm om fartskontroll.!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blinker dere til andre bilister etter dere har kjørt forbi et sted som politiet har kontroll?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei...hvorfor skulle jeg det? Jeg sørger for å holde fartsgrensene, hva andre gjør får bli opp til dem.

Skrevet

Kommer litt an på hvilken kontroll det er. Fartskontroll; nei. Mange andre kontroller (feks beltekontroll); ja.

Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke. Folk som ikke holder fartsgrensen fortjener å få bot eller miste lappen.

Skrevet

Kremt............har du noen gang nyset i en bil mens du kjører og gasser.............hæ hæ hæ..........

Skrevet

Nei det gjør jeg ikke, tenker ikke over det jeg,,,

Psst... det er jo ikke lov heller.... ;-)

Skrevet

Selv deg ville jeg forsøkt å varsle om farlige situasjoner. Det er en vesensforskjeld på varsle om noe farlig og å hjelpe en som er farlig i trafikken, for det er du hvis du kjører for fort, med å fortsette å sette andres liv i fare.

Skrevet

Ja, det har jeg. Det skal såpass mange nysekuler til for å øke farten på en bil så mye at du får bot, at jeg tviler på at det er noen reel problemstilling. Nyser du så mye bør du nok uansett helst stoppe bilen. Du er ingen trygg sjåfør den tiden.

Skrevet

hehe,,, ja stopp bilen på motorveien fordi du nyser du,, så skal vi begynne å snakke om traffikfarlig...

Og duuu,,, får du så langt forvarsel om at du må nyse , at du rekker å stoppe bilen først du da???

Skrevet

Nei, fikk faktisk bot for å kjøre for fort...............alt pga par nys.......så det så.

Skrevet

hehe, fort gjort... ;-)

fått en fartsbot i mitt liv, og for å være ærlig , så er det flaks det ikke er fler... Kreeemt.... Flau... ;-)

Skrevet

Da tror jeg farten din lå over fartsgrensen allerede før du nøs.

Skrevet

Neeeeeeeeeeeeei, den gjorde faktisk ikke det. Et par ekstreme nys og nykker i beina..............ja da er det gjort, i allefall på feil sted, feil tid!

Skrevet

Kunne godt fått noen jeg også, av vannvare. Det betyr ikke at jeg ikke hadde fortjent det. Noen fartsbøter hadde kansje fått meg til å følge bedre med på skilting ol.

Skrevet

Noen ganger merker man kløen i nesa ganske lenge i forveien. Da er det i hvertfal bedre å slippe gassen enn å trykke den i bunn.

Skrevet

hehe javel, for det er det første jeg tenker på når jeg klør i nesa,, ..

Kan også tenke meg mange fler ting som er mer trafikk farlig enn å nyse,

men men...

;-)

Skrevet

Klart jeg blinker! Og jeg innrømmer å ha spart noen tusenlapper på at andre gjør det.

Skrevet

Selvfølgelig, men jeg har aldri gjort det.

1. Jeg bodde i Åfjord. Ikke en gang mens jeg hadde lappen var det fartskontroll.

2. Nå kjører jeg for det meste på motorvei, så da er det ikke noe vits å blinke på bilene som allerede har kjørt forbi kontrollene (fordi de kjører foran meg). Tviler på at bilene på andre siden tar seg bryet med å se på den andre siden om det er en gal kjerring som blinker me lysa :P

Er det fartskontroll på motorveiene, kommer som oftest sirene på bak bilen som kjører for fort.

Veldig spennende å se alle bilene som har blitt stoppet av purken når man kjører ned til Oslo. (faktisk ikke, begynner å bli lei.. :P ) Ser minst en bil hver gang jeg kjører ned til Oslo.

Når vi snakker om politi, begynte sirene på en politibil å ule her nå... Så det er nevnt.

3. Samboeren kjører for det meste, siden bilen MIN står igjen i Åfjord.

4. Førerkortet mitt ble stjålet utenfor Ikea for en uke siden. Noen som har sett det?

5.Kjører ikke uten førerkort!:P

Skrevet

4. nei har desverre ikke det, men skal faktisk ta meg bryet å titte etter det neste gang jeg er i oslo, forresten, har du sett mitt?

Mitt ble sjålet i spania for en (lang) stund siden, men derimot jeg kjører uten for jeg har ikke rekt å hente nytt...........kremt..... hadde faktisk tenkt i dag....men vi får se hvordan tidsklemma ser ut utover dagen =)

Skrevet

Signalisere ikke om det er politi nei. Er det promillekontroll gidder jeg ikke å redde idioter som kjører i fylla.

Elg og andre dyr derimot prøver jeg og skåne, så da blunker jeg med lysa om jeg møter bilder.

Litt teit du da Yppert som sidestiller elg og politi! Hvor i helvete fikk du den fra? Det er ulovlig å kjøre for fort eller med promille. Elgen er da vel ikke utkomandert til veien med full lønn? Den er en ganske ufrivillig part i trafikkbildet!

Skrevet

du mener omvendt yppert; oss fartsglade på øde veier. neste mann som runder svingen rundt huset vårt i 50 skyter jeg.

Skrevet

Hmm. Nei, har ikke det!

Men skal til Spania en gang (kanskje om 5-6år.. Kan se da! ;) )

Kan jo evt si ifra til venner og bekjente som skal til Spania! :P

Men innen den tid har du vel fått rota deg til å hente nytt! :P

Og hadde jeg hatt bilen min ville jeg kjørt ned for å fått nytt. Alene.

Men jeg hater samboerens bil, så derfor trenger jeg igrunn ikke førerkort før i April. For da henter jeg bilen!:D

Men, er noe med å rote seg ned å få nytt før den tid da...

Tid er noe hærk!

Lykke til;)

hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...