Gjest Rebel m/jente Skrevet 19. februar 2008 #26 Skrevet 19. februar 2008 Av andre bøker kan jeg anbefale Lolita av Vladimir Nabokov En utrolig bra bok om en voksen mann som forelsker seg i en jente i begynnelsen av tenårene Når kaninen hyler av Truddi Chase Bok om personlighetsspaltning (sann historie) Bøkene til neale donald walsch (filosofi/religion/om menneskeheten) Papillon av Henri Charrière Røtter av Alex Haley
Gjest Rebel m/jente Skrevet 19. februar 2008 #28 Skrevet 19. februar 2008 Og selvfølgelig THE ELECTRIC KOOL-AID ACID TEST av Tom Wolfe=)
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #29 Skrevet 19. februar 2008 "Kultur og motstand" av Edvard Said og "Propaganda og offentlighet" av Noam Chomsky.
meg & to små vampyrer Skrevet 19. februar 2008 #30 Skrevet 19. februar 2008 Ja og så kan dere skikkelig "kose dere" med litt diskursteori etterpå he he:) mine dårlige diskursminner om Foucault skinner tydelig gjennom nå
Gjest Rebel m/jente Skrevet 19. februar 2008 #31 Skrevet 19. februar 2008 Og alt av Hunter S. Thompson!
mam <3 Skrevet 19. februar 2008 #32 Skrevet 19. februar 2008 Var nesten ferdig med tempelridderen nå, men syns ikke noe særlig om den så tror ikke jeg gidder mer. Skal snart begynne på Evercity av Andreas Bull Hansen. DET gleder jeg meg til!!
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #33 Skrevet 19. februar 2008 Ken Follett - World without end. (oppfølgeren til Pillars of the earth(som er tidenes baste bok!)).
mam <3 Skrevet 19. februar 2008 #35 Skrevet 19. februar 2008 Ja, så leser jeg jo i dag Scandinavian maritime law og Fundations of Environmental Science (skolelitteratur ja). Anbefales ikke!!
stratosen_er mamma_ Skrevet 19. februar 2008 #37 Skrevet 19. februar 2008 veien til Karlsvogna av Jon Magnus....En trist men NYDELIG bok...anbefaler den på det sterkeste!!!!!!!!!!!!handler om en mann som skriver om hvordan det er at han kona blir syk og dør...fantastisk bok...jeg måtte til og med skrive en mail til forfatteren etterpå...den satte dype spor i meg vertfall... ellers er triologien til anne b ragde god synes jeg da:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 19. februar 2008 #38 Skrevet 19. februar 2008 måtte bare lime inn et utklipp fra boka: "Husker du, jenta mi? Vi avtalte at når du døde, så skulle du sette deg vel til rette i Karlsvogna, slik at jeg alltid kunne se deg, uansett hvor i verden jeg var. Mandag natt står jeg på terrassen. De andre har lagt seg, og jeg er alene. Det er tindrende klart, og der - rett opp - henger Karlsvogna stor og lysende på en svart, svær himmel. I samme øyeblikk som jeg får øye på den, farer et stjerneskudd forbi. Og jeg tenker at nå, kjære, nå er du framme." Fra dagboken 6. april 1998, den dagen hun døde
fiona71*2pp Skrevet 19. februar 2008 #39 Skrevet 19. februar 2008 Argh, her går det i godstransport, persontransport, samferdsel og logistikk. Dørge kjedelig... Men jeg har sinnsykt lyst å lese den reisen til karlsvogna... Men jeg finner den ikke noen plass...
Duracella Skrevet 19. februar 2008 #40 Skrevet 19. februar 2008 Garps bok av John Irving. ganske spesiell, en bok jeg aldri glemmer!
Gjest Rebel m/jente Skrevet 19. februar 2008 #41 Skrevet 19. februar 2008 Og så må jeg anbefale Appelsinpiken av Jostein gaarder=) og delvis tilstede av Ingvar Ambjørnsen... Pluss hvite niggere, da. Hehe nå anbefaler jeg hele boksamlingen min...=P
ღ ♂ + ♀ ღ +2! Skrevet 19. februar 2008 #42 Skrevet 19. februar 2008 Harry Potter, ildbegeret. Er blitt skikkelig hekta.
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #43 Skrevet 19. februar 2008 Skammen av Berglijot Hobæk Haff. Har igrunn lest den før, men lenge siden - så nå leser jeg den igjen;-) hehe
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #44 Skrevet 19. februar 2008 Æh... Hamsun er da klassisk, og alltid aktuell å lese! Selvfølgelig leser jeg Hamsun frivillig. :-) Har lest flere, og er stolt eier av Hamsuns samlede verker. De, og flere andre bøker, venter på ny bokhylle, slik at de kan få en bedre plassering enn de har nå. :-)
Odine! Skrevet 19. februar 2008 #45 Skrevet 19. februar 2008 "Vi har så korte armar" av Olaug Nilsen Jeg anbefaler bøkene av Levi Henriksen
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 19. februar 2008 #46 Skrevet 19. februar 2008 Jeg leser alltid minst 2-3 bøker samtidig, for øyeblikket er det: Agatha Christie -"Sparkling Cyanide", nesten ferdig:) Bill Bryson - "A Short History of Nearly Everything", omtrent halvveis:P J.M Coetzee - "Waiting for The Barbarians", halvveis i den også.. Pluss diverse pensumbøker i kjemi og fysikk;)
Tante Sofie # Skrevet 19. februar 2008 #47 Skrevet 19. februar 2008 Bok nr. 9 i Jordmoren-serien, er så kos atte:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå