Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 18. februar 2008 #26 Skrevet 18. februar 2008 Gunn Kitty ja, der kom det , hehe ;-) Jorunn fulgte meg i sv skapet, likte henne kjempegodt :-) og Grethe var med på fødselen min også ;-) Så gøy da :-)
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #27 Skrevet 18. februar 2008 Ja, morsomt :-) Men tragisk at Grete har mistet jobben da, hun var jo kjempeflink og grei! :-(
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 18. februar 2008 #28 Skrevet 18. februar 2008 ja jeg leste det i Avisa Hordaland, ble skikkelig overrasket over at Grete var en av de som mistet jobben, hun har jo lang ansennitet og er selvfølgelig en veldig flink og dyktig pleier der oppe...typisk, spare spare politikk :-(
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #29 Skrevet 18. februar 2008 Pleier du å lese den? Vi var der da Ulvar ble født (29.nov 2007, glemte å svare lenger oppe), han var nr. 400 så det var masse styr, vi var på forsiden, hihi... Håper Grete fikk en annen bra jobb da!
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 18. februar 2008 #30 Skrevet 18. februar 2008 Å var det dere som var på forsiden, så gøy da ;-D ja jeg leser den på nett :-) Ja hun fikk nok en annen bra jobb, men trist at hun ikke får jobbe videre med det hun selv ville ( og var flink med)
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #31 Skrevet 18. februar 2008 Ja, håper hun får den tilbake en gang!!!! Var morsomt å komme i avisen ja, var masse styr med kake og mange fra sykehuset kom og feiret, følte jo oss som de stjernene,hihi... Er du fra Voss eller?
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 18. februar 2008 #32 Skrevet 18. februar 2008 Vil gjerne taste videre med deg, men send meg en PM istedet ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå