Gå til innhold

HVa i alledager er galt med meg?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du på blingsern i dag sjaman?! Hehe...

Jeg regner jo igrunn med at den pondusen (og medfølgende bekkenløsning og slike festligheter) kan ha en viss påvirkning på at jeg er som jeg er om dagen;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, jeg føler med deg. Jeg var riv ruskende gal under mine svangerskap, det første var greit a var det bare mannen, kattene og meg. Men stakkars datteren vår andre gangen... jeg hadde en laaav terskel. Klarte å styre det verste sinnet, men mine horomoner + to års trass, not good.

Nå har jeg en !"#¤% spiral som jeg ikke vet om jeg beholder. Jeg er så S I N T for tiden. Ja, og smådeppa. Og nærtagende. Og ikke til å være i hus med!

Hehe, bltt sammenlignet med hun dama i Angry Whopper reklamen, har du blitt det? :P

Skrevet

haha har autopiloten på vettu...så følehornene var ikke helt ute hehe...

Skrevet

Du lider ikke av en liten brakkesyke vel?

Høres ut som meg når jeg har fått for liten id for meg selv. Hjelper å bare komme seg ut av huset å gjøre noe for seg selv (for meg iallefall).

Skrevet

-pusen-

Har jo tenkt tanken, men jeg kommer meg jo ingen plass heller. Gubben er på jobb og vesla sover. I tillegg så kan jeg ikke ut og gå heller, for bekkenløsning og blank is er visst dårlige kompiser:(

Så jeg får liksom ikke løst det sånn heller...

Da må det bli å kverke brutters og sparke litt på kattene:p *fristende fristende, skal la være* ,haha*

Skrevet

Prøv å la vær å spark kattene ja. Bruttern tåler nok litt dasking :)

Du får dra ned til byen å bare være alene så fort du kan. Jeg stakk av og dro til Buskerud Storsenter her en dag. Satt bare å drakk te, spiste napoleonskake og løste sudoku iet par timer. Gubben satt hjemme med ungen og stura. Men jeg må si at jeg var i betydelig bedre humør når jeg kom hjem igjen :)

Skrevet

Kanke du bare svinge innom meg neste gang da?

Jeg vil også på Buskerud Storsenter!

Så kan vi løse kryssord sammen (men i hvert vårt blad:p hehe) og drikke te. Mmmmm...

Skrevet

Har ikke akkurat lappen, så jeg kan liksom ikke kjøre så langt. Men om du tar bussen, så stiller jeg opp med Sudokuheftet mitt jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...