Gå til innhold

HVa i alledager er galt med meg?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEg er så sint som dagen, blodig irritert over alt mulig.

Kattene irriterer vettet av meg, det samme med gruppa jeg jobber sammen med på skolen, broren min og vesla.

De gjør så mange ting jeg får fnatt av og jeg blir dritsur.

Skikkelig LEI!

Men jeg pleier ikke være sånn og var ikke sånn forrige svangerskap.

Og egentlig er det ganske vondt å være sånn, jeg vil jo ikke være sur og sint og irritert hele tiden?!

Jeg tar meg selv i å bli så sint at jeg bare har lyst til å sparke etter kattene, skjelle ut den vesle nydelige jenta mi og vri hodet av broren min. (merkelig nok irriterer jeg meg ikke over mannen?!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke jeg - men har det akkurat sånn selv, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det!! Klarer ikke å slutte å være så irritert og sint for ting heller! Er litt slitsomt;-)

Skrevet

Litt?!

Jeg blir helt utslitt av å være sånn og da blir jeg jo bare enda verre:(

Skrevet

Gå til legen da!

LA DET IKKE GÅ UT OVER KATTA HVERTFALL!

Skrevet

Stakkar Tillamor.

Er nok gravidhormoner som raser i kroppen din for tiden.

Føler med deg, ikke noe godt det der.

har hatt noe lignende inn i mellom når jeg har hatt mens.

kalles vel kanskje PMS på fint? :)

Er så vondt å være så sint, vet selv at man er slikkelig heks, men klarer ikke gjøre noe med det.

Du får bare passe på blodtrykket ditt, ikke bra for hverken deg eller babyen i magen å ha det sånn.

hva med å begynne på gravid yoga eller lære å meditere?

Skrevet

Jeg er sånn til tider og jeg er ikke gravid... Bare sliten og deppa og hormonell ubalanse (det siste er kanskje litt likt)... Slitsomt ja.

Skrevet

Jeg har vel alltid vært en med stort temperament, men vanligvis er jeg ike sur lenge hvis jeg først blir sur. Nå merker jeg at jeg får vondt inne i hele kroppen (hehe, høres helt sykt ut...) fordi jeg irriterer meg over alt. Og det går utover alle. Men kan jo ikke noe for det sånn i bunn og grunn. Klarer ikke gjøre noe med det!

Skrevet

Hmmmm, hormoner ja...

Men er det noe jeg kan gjøre eller?!

(annet ennde tingene som frister, eller alternativet; send ungen til barnevakt, kattene på omplassering og guttungen i militæret?!)

Skrevet

påán igjen, og siden jeg alt er irritert nok, ta capslocken din og piss off.

Jeg har ikke gjort noe mot noen av kattene. Jeg HAR LYST, fordi jeg er plaget.

Skjerller ikke ut jentunge eller vrir hue av guttunge heller, men det frister.

Capslock irriterer meg.

Skrevet

*grrrrrr*

Finnes det i Drammen da?

(meditere?! Jeg?! hmmm...)

Skrevet

Gravid yoga skal finnes i drammen ja.

Hadde tenkt å gå på det da jeg var gravid med Ina, men fikk aldri surret meg til det.

har ei venninne som gikk på det, og hun har anbefalt det for meg.

Skal gjøre det med neste mann.

Skrevet

Ja, jøsses kan man si.

Hva slags menneske trur du jeg er liksom.

Selvfølgeligheter og capslock på en gang blir litt mye i en tråd hvor jeg forteller at det virkelig plager meg at det er som dette. Kanskje vurdere svarene deretter liksom?!

Skrevet

Skal undersøke.

vent litt da:)

Skrevet

Suuupert:)

Kanskje det rett og slett vil hjelpe litt med noe som er bare for meg også, er ikke akkurat mye av det om dagen føler jeg:(

Skrevet

ei venninne av meg hadde det slik og hun startet med en slags diett...og etter 3 mnd var hun helt normal igjen...

hun reagerte på mannen da så det var nesten skilsmisse i gården der hehe...

men hun er såååå glad for at hun ikke har det slik mer...

Skrevet

3 mnd!?

Erru gæærn eller dame?!

Kanke ha det sånn i 3 mnd, det funker dårlig.

Da kommer jeg til å gå i spinn?!

Skrevet

Fy søren som jeg kjenner meg igjen! Hadde det sånn forrige gang også.....

Heldigvis har det avtatt veldig de siste månedene, og nå føler jeg meg normal, men fra starten av graviditeten og frem til da var jeg som du.

Irriterte meg MYE over MANGE og MYE, og lunta mi var forferdelig kort.

Jeg gikk bare rundt og skammet meg, det var veldig vondt å ha det sånn. Jeg klarte ikke å kontrollere det, og følte meg ussel og smålig.

Flere ganger har jeg faktisk hatt lintenst yst til å slå både mann og barn, og kverke katta.....ja, kan bare innrømme det, selv om jeg føler meg som den verste person på jord når jeg tenker på det..... Aner ikke hvor det kommer fra, men det er utrolig skummelt...

JEG FØLER VIRKELIG MED DEG !!!

Skrevet

Horomoner!

Jeg har det sånn selv nå for tiden, har ikke baby i magen, men en spiral i magen som gjør meg gal av irritasjon, sinne og raseri.

Lenge til termin?

Skrevet

Er i uke 26...

Og veldig glad for å se at jeg er langt fra alene om å være litt i ubalanse!

Skrevet

herrefred kjærring leser jo nå at du er preggers...haha....

det går sikkert over...klem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...