Gå til innhold

Flere som er over IKM her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen!

Skal teste ut i neste uke om ikke TR dukker opp. Har en test ligende, men denne skal jeg klare å spare. Har brukt en formue på tester denne mnd :)

Kei27: Jeg testet meg sist på tirsdag jeg og, men tok en eggløsningstest i dag (bare for å se)- men denne var negativ :( Vi får bare krysse fingere, selv om mitt håp har begynt å svinne i og med at jeg verken har noen følelse eller symptom. Krysser fingrene for deg :)) Og dere andre :)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortsatt ingen tegn til TR her heller. Blir snar gal enten får den komme nå eller ta ferie i 9 mnd;)

Har bestemt meg for å vente med å teste til neste uke.

Sympt....murringer av og til og stikking i magen.

Men livmortappen min er ikke spess høy så har ikke så stor tro på at jeg kan være gravid....tror heller TR er forsinket denne mnd:(

Skrevet

Fortsatt ingen mens her heller... men det kan jo hende at jeg har lengre syklus enn jeg trodde (forrige mnd hadde jeg 31 dagers syklus,er nå på dag 27) Testet med en ny kenwa igår, fortsatt negativ... regner med at jeg skulle minimum hatt en konsentrasjon på 10 nå dersom jeg er gravid... så håpet er nok borte desverre....:(

Skrevet

Tok test i dag og detkom opp to streker:)

Jeg er GRAVID:D

sender masse baby-støv til dere alle:)

Skrevet

Så glad på dine veiene Charlotte med spire :) Håper vi andre kan komme etter deg :) Er på 9 dag over ikm så er ikke håpfull,men må nok teste meg til uka igjen for det :) Håper det er flere som får posetivtest her ;)

Skrevet

Gratulerer Charlotte med spire! Det unner vi deg!

Hvor manger dager over ikm testet du positivt. Jeg er 12 dager over og testet negativt nå.... Irriterende! Lykke til med det som ligger forran!

Skrevet

Tusen takk:)Jeg testet pos 9 dager over tiden. Testet neg tidligere denne uken så det er fremdles håp jenter:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...