Gå til innhold

Flere som er over IKM her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter:)

Hadde ikm på fredag men fremdeles ingen tegn til blødning.

Kom en bitteliten bloddråpe når jeg var på toalettet på lørdag men ingen ting mer.

Har ingen egentlige symtomer heller annet enn mensmurringer og litt stikkinger i magen. Flere som er i samme båt?

Tror dre det kan væøre en sjans for at jeg er gravid selv om den bloddråpen kom i helgen?¨

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 dager over. Ingen blødning, men ingen pos- test heller....

Skrevet

IKM i går, ingen tr, bare veldig mensen smerter og vondt i hodet..

Testet neg i går, har kjøpt ny test og tester im tidlig hvis tr fortsatt ikke har kommet.. krysser fingrene for oss:)

Skrevet

IKM 7 februar og fremdeles ingen tr og heller ikke positiv test. Nå skal det sies at jeg ikke har testet på en uke da, men skal vente nå til torsdag for da har jeg bursdag:-))

klem fra

Skrevet

får pent henge meg på her jeg da:) hadde ikm 15 og bare negative tester og ingen mens..

Skrevet

Jeg har heller ikke testet. Tanta kommer som regel dagen etter jeg har testet:P

Så denne gangen skal jeg vente en uke iallefall før jeg tester.

Krysser fingrene for alle oss jeg å håper vi har spirer alle sammen;)

Skrevet

hei!

vi er flere i denne båten tydeligvis!! jeg krysser fingre for alle;)

jeg hadde også ikm på fredag og testet negativt, men jeg har liksom ikke gitt opp helt. mensen er jo heller ikke her så....

Skrevet

6 dager over og ingen tegn til tr. Har tatt tilsammen 4 qr tester men bare negativt....

Krysser fingrene,skal ta ny test i morgen.... Håper, håper, håper....!

Noen som vet om det er vanlig å gå så mange dager over uten å teste pos. hvis man er gravid???

Skrevet

hadde ikm den 10 februar.tok test på lørdag.den var negativ. fortsatt ingen mens.

Skrevet

uff..dette er nesten den verste delen med prøvingen...prøver å ta meg sammen her,men ikke lett år frustrasjonen tar overhånd..

Skrevet

ikke mens i dag heller.Lett kvalme i går og sterkere i dag,ellers ingen symptomer..Blir en laaang uke hvis det skla fortsette slik.Blir testing fredag hvis ikke tanta er tilbake..Åssen er det med resten av frustrerte fruene i dag :) ?

Skrevet

hadde ikm 18,ingen menssmerter,bare så vidt,men sinnsykt me "krampe" lignende rundt der eggstokkene er,vært litt kvalm og ofte på do,har merket at det kommer mer slim en vanli og...hmm... har hatt regelmessig mens siste 4 mnd!! tør ikke teste meg hehe men tror jeg skal gjøre de i mårgen =) er i 8 pp nå så !!! HÅPER !!!

har dere symptomer?

Skrevet

en liten blod dråpe kan jo være ett symptom!!:-O)

er over ikm, har testa neg igår og svaaakt pos med cb idag tidlig,byner å tro litt men holder meg her inne til jeg har tatt siste testen neste helg:o)

sympromer ja... trøtt,slapp, stikninger i magen usj..og murringer.....

har ikke så mye utflod nå som mange sier de får som gravide da...nesten som el slim det jeg haddde igår! så hmm... jaja får vente å se da:o)

Skrevet

Ingen mens i dag heller. Tok en test isted det rare var at jeg syntes jeg så et svakt kryss men så gikk det vekk like etter igjen å endte med negativ. Men jeg holder motet oppe ennå jeg. Kan jo ta uker før man tester positiv og.

Hvordan er det med dere i dag jenter?Noen som har testet?

Skrevet

bestemt meg for å ikke teste før til helga, kanskje lørdag, bedre å få mensen enn negativ test. har ikke mensen kommet da, 8 dager etter forventet IKM, er jo sjansen der for at testen er positiv,

ikke lett å være pessimst, vil jo så veldig.....

lykke til!

jeg har ingen symptomer å snakke om.

Skrevet

ser vi er mange i samme båt denne måneden!

Jeg er nå på dag 46 i syklusen, og har aldri i hele mitt liv hatt så lang syklus. testet på lørdag, og den var negativ, så har liten tro på at jeg er gravid. har ingen tegn på at tr er i annmarsj heller... har bestilt legetime uansett, for syklusene mine har litt vel mye slingringsmonn.... eneste jeg legger merke til er unormalt er at jeg har sykt mye utflod, det er omtrent som konstant elslim...

krysser uansett fingrene for at det er vår tur denne gangen:)

Skrevet

Hei

Hadde IKM på søndag. Testet negativt på CB fredag morgen. Har hatt "menssmerter" siden fredag kveld. I tillegg var jeg superkvalm på søndag og i går. Har ikke tatt en ny test. Er hjemme hos Mamma og Pappa og samboeren vil gjerne vente til vi er alene. Jeg var SÅ innstilt på å teste i dag, men prøver å holde ut til torsdag. Er så redd jeg bare innbiller meg at det er noe - at det er derfor TR kommer sent.

Sluttet på p-piller i oktober/ november etter 10 år på pilla. Litt uregelmessige sykluser, men de tre siste har ligget på 27/28 dager. Søndag var dag 28.....

Har smerter på venstre side - ligner menssmerter, men det kommer jo inne TR. Har blitt så skuffet ved test på overtid tidligere, så jeg er så redd for å bli det igjen.....

Har bare utflod, litt mer enn vanlig vil jeg si. Ingen ømme bryst eller annet.....

HJELP, hva skal jeg gjøre. Vet ikke om jeg klarer å vente til jeg kommer hjem til samboer på torsdag,,,,

Skrevet

Huff... slenger meg med her... Er på dag 25 i syklusen, pleier å ha sykluser på 23-24 dager.. FULL av symptomer.. Tok en kenwa graviditetstest tidligere idag (den mest følsomme, gir utslag på konsentrasjoner ned til 10), og den også ble blendahvit.. Skulle jo gitt utslag veldig tidlig i sv.skapet denne da, altså det er null håp! dette er det aller verste med å prøve, disse dagene. Seigpining:) Tr kan gjerne komme nå så vi kan gå i gang med en ny pp.. Håper dere alle tester positivt jenter, så dere slipper dette her:)

Skrevet

I dag klarte jeg ikke vente lenger. Tok en test og jammen stod det ikke GRAVID helt klart og tydelig. Er så lykkelig at jeg holder på å sprekke. Håper bare alt går bra nå. Prøver meg forsiktig på å strø litt babystøv over dere alle sammen! Håper vi sees på 1 tri. :-)

Skrevet

Åååhh så utrolig koselig;)Masse gratulerer;)

Håper vi følger etter deg snart.

Fortsatt ingen tegn til tanta her. Tester til uken tenkte jeg om ingen ting nytt har skjedd. Har ingen spesielle symt.... men kan jo ha klaffet forde;)

Skrevet

Sommerfugler i magen - hvor mange dager over var du når du testet positivt?? Ps. gratulerer så mye :):):):)

Skrevet

jaja 6 dager på overtid...betillt tester i posten nå så tester når de dukker opp til uka.Åssen går det med dere i dag?no nytt?

Skrevet

Hei jenter :)

6 dager ver IKM og bare negative tester- heller ingen symptomer. Er så kjedelig å gå sånn... blir så frustrert :(

Lykke til med venting og testing

Skrevet

føler med deg! håper vi snart kan få en TYDELIG posetivtest og gå sammen over til 1termin :)

Skal du teste deg noe mer?alt for frista til å dra innom apoteket på vei hjem fra jobb :) testa sist tirsdag..

Skrevet

6 dager over her og. Testet sist onsdag morgen. Legen ba meg teste igjen dersom det gikk mer enn 1 uke og jeg ikke hadde fått TR.

symptomer fremdeles:

-ømme pupper

-øm i ryggen

-trøtt

-murring i magen, og av og til stikking nedover i lysken

ikke noe mer utflod, men heller ingen antydning til noe annet.. Dere andre da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...