___ Skrevet 19. februar 2008 #26 Skrevet 19. februar 2008 Gidder ikke ta den diskusjonen med deg nå. Kunne sikkert vært morro med noen andre en gang, men du er bare irriterende for tiden.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #27 Skrevet 19. februar 2008 Dr. Yppert! Og du er ikke forstyrret????? Dine argumenter er så latterlige! Jeg blir kvalm!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #28 Skrevet 19. februar 2008 "Filosofisk" anonym, her. Ja, fy oss her oppe i trygge, lille nord! Skulle ikke vi også få oppleve fæle ting, slik at vi kan bli like opplyst som deg..? Jeg har ikke bedt deg om å glemme... Syns det er tragisk og trist å høre at du har opplevd så mye fælt. Er helt enig med Poamin her, fortell gjerne hva du har opplevd, men overfør nå virkelig ikke hatet videre! Hvordan skal det gå i verden da, hvis alle som hater lærer sine barn det samme? Mente ikke at du skulle være for steining fordi du er muslim, men fordi det virker som om du rettferdiggjør at muslimene tar hevn med vold fordi du har opplevd noe fælt. Kanskje du også var for andre voldelige ting pga. det samme? At det ble steining, var tilfeldig. Og en god grunn til at verden vender seg mot muslimer er fordi muslimer løser ting med vold. Ikke alle, men de som ikke utfører det i praksis, støtter det jo likevel, slik som du her inne. Hvis de er ute etter hevn mot Vesten, kan de ikke publisere en tegning av Gud da?
___ Skrevet 19. februar 2008 #29 Skrevet 19. februar 2008 Krig er ille, men jeg mener faktisk visse ting er verdt å krige for. Det har ikke noe med å være sivilisert eller ikke å gjøre. Hvor mange kriger har ikke USA vært involvert i etter at de ble et sivilisert land for eksempel? Hva med 2. verdenskrig? Var det galt å gjøre motstand ved invasjonen da? Uten motstand ville det ikke blitt noen krig.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #30 Skrevet 20. februar 2008 Ludderet! Det finnes neppe noen som er mer idiot enn deg! Du og din sivilisasjon kan dra til h...... !! Hvis Norge skulle bli utsatt for krig så er det en krig dere definitivt hadde tapt og overgitt dere etter 1 dag! Bare det blir strömbrudd i 1 time så blir det heeelt krise..Hadde ikke klart dere årevis under en okkupasjon!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #31 Skrevet 20. februar 2008 Sorry idiot men muslimene er her for å bli! Dere driter i buksa bare dere hörer Bin Laden bli nevnt!! Tror ikke jeg skal bruke tid på å skrive alle fäle ting som nordmenn gjör! Det hadde ihvertfall tatt laaang tid! Dere er ikke akkurat engler! Bra at de tildekker ansiktet til damene, dere nordmenn er ikke akkurat menn nok til å få disse damene! Å bli sjekka opp av en nordmann er det mest latterlige jeg har opplevd!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #32 Skrevet 20. februar 2008 Og de fleste norske damer er pene.......... NOOOT! Ubetydelig sier du? Hele verden er redd for han! For EN mann! Hehe...
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #34 Skrevet 20. februar 2008 Hehe...Dr.yppert får virkelig sagt det! Ler så jeg ramler av stolen her:-D
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #35 Skrevet 20. februar 2008 Å ønske andre vondt, fordi man har hatt vondt selv er forkastelig, og en av grunnene til at det er krig her i verden. Jeg skjærer på ingen måte alle muslimer under en kam, og synes det blir tullete å hevde at "hele verden har vendt seg mot muslimer etter 2001". Jeg synes da at du undervurderer mennesket. Jeg har reist i mer eller mindre strenge islamske land, og VET at muslimer praktiserer sin religion like forskjelling som kristne praktiserer sin. Heldigvis er de aller fleste muslimer fornuftige, fredelige individer. Hvis ikke vi kan få si vår mening uten at vi skal ha opplevd en krig, skjønner jeg ikke hvorfor du i det hele tatt startet opp denne tråden, og hvorfor du syntes vi var feige siden svarene lot vente på seg.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #36 Skrevet 20. februar 2008 Vär takknemlig for at dere har innvandrere som meg i Norge, vi hever standarden deres
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #37 Skrevet 21. februar 2008 "helt enig i noen her"????? lär deg å skrive först lille venn! I don`t give a f.... what you think!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #38 Skrevet 21. februar 2008 Lær deg å skrive selv, ditt krapyl! Du kan jo starte med å trene på stor forbokstav og komma.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #39 Skrevet 21. februar 2008 Look who is talking....hahahahhahahha
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #40 Skrevet 21. februar 2008 Yeah right! Hvis den avgjörelsen er basert på denne tråden så er du sprengt nok fra för av ass...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #41 Skrevet 21. februar 2008 Men du, HI, nå har du en mulighet til å forklare for meg og alle de andre hva som er sammenhengen mellom krig, Muhammed tegninger og religion. Hvorfor, og hvem var det som startet krigen og elendigheten i ditt hjemland. Hvorfor er mange tusener av mennesker drevet på flukt i ditt og andres hjemland? Jeg går utifra, i mitt innlegg at det har startet et sted, altså en konflikt som utløste krisen, volden, drapene og flukten. Jeg er religiøs, og religioner har startet mye elendighet, men det er ikke nødvendig for alle å bli ekstremister når det byr seg en mulighet. Jeg er fullstendig enig med deg om at det var unødvendig og "barnslig" å trykke dette i Danmark nå, men tror du virkelig, med hånda på hjertet, at alle de som er med på å skape urolighetene i Danmark er sterkt troende?
Drangelina Skrevet 21. februar 2008 #42 Skrevet 21. februar 2008 HI,det er vel flere som blir undertrykt og forfulgt i Islams navn (øst-Timor, sør-Fillipinene, sør-Thailand, Darfur, Eritrea, kristne Iranere, irakere etc etc) enn muslimer som blir undertrykt fordi de er muslimer......I dagens verden er det vel flere som trenger beskyttelse MOT muslimer enn muslimer som trengs å beskyttes... Men for all del, jeg mener ikke at man skal gå løs på muslimer av den grunn, bare at jeg ikke helt støtter din " ´dakar muslimene"- holdning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå