sol m to prinser:-) Skrevet 22. februar 2008 #76 Skrevet 22. februar 2008 Nysgjerrig jeg også:-) Hun har nok født og ligger på føden. Ser at noen sier at hun burde ha kommet hjem nå, men for tidlig fødte barn får ofte gulsott og blir liggende en stund. Min ble født nøyaktig 4 uker før termin, og vi måtte ligge litt over en uke på sykehuset pga gulsott. Babyen måtte ligge i lys. Så vi må nok være lit tålmodige før vi får svar på dette.
Mitzy Skrevet 22. februar 2008 #77 Skrevet 22. februar 2008 Hei hei alle sammen:) Trenger ikke være anonym lengre for jeg tissa visst ikke på meg... kl.06.55 tirsdag 19. februar ble jeg mamma. Kom først hjem for 4 timer siden for ar vært på sykehuset til nå. Jenta var 3220 gram og 48 cm lang så ikke liten(selv om jeg syns hun er knøtteliten:) Så var jo egentlig på tide,hihi:) Hun har ligget litt der pga hun hadde tendens til gulsott. Hadde fortsatt høye litt høye verdier idag men fikk reise hjem lievel. Bor jo 10 min fra sykehuset. Rart og tenke på. Ringte jo tilbake kl 20.00 og fikk beskjed om og komme kl 22.00 med ett nytt bind tilfelle fostervann. Vi reiste da dit men jordmor trodde det ennå kunne ta tid før fødselen var igang. Hvertfall ikke den natta mente hun. Så ble sendt hjem igjen men fikk ringe hvis riene tok seg opp. Kl 03.00 på natta orket jeg ikke smertene mer så vi dro tilbake igjen. En ny jordmor tok og sjekket rier men syns ikke de var så intense. Men jeg lå og vrei meg i smerte så da ville hun sjekke åpningen i tilfelle. Oi, du har 6 cm åpning du. Ikke rart du har vondt. Du har jo gjort halve jobben hjemme du sa hun og så var det inn på fødestua. Hadde bestilt epduiral men fikk lystgass i mens. Hjalp en stund men etterhvert begynte jeg og rope om den faen epduiralen og helvetes anestilengen,hihi Samboe syntes jeg virket litt besatt og litt spaltet personlighet mellom riene. Fra og være jævelen selv til og snakke og hunder og vær og vind. Men da pressriene kom skreik jeg enda mer og var sikker på at jeg bæsja på meg. Men neida, det var jo ei som skulle ut:) Hodet svei veldig men så var det over. Da fikk jeg verdens vakreste jente på magen med en del mørkt hår og gråt masse. Da jeg så til siden så satt samboeren min og tørka tårer til gullmedaljen. Jeg var vel mer eller mindere sjokket så bare smilte jeg. Måtte sy 2 sting(men det var jo ingenting. Kjente ikke riftene og heller ikke syinga.Fikk beøvelseskrem da) Sånn til dere som er redde og sprekke:) Bare lå og så på tulla mi jeg:) Fantastisk hvor lite de smertene er i betydning når man får noe så vakkert:) Jaja, en liten oppsummerring og tusen tusen takk til dere som ville høre fra meg. Smilte masse da jeg slo på dataen istad:)
Funny1 venter nr 2 Skrevet 22. februar 2008 #78 Skrevet 22. februar 2008 Gratulerer så mye!!! Heldiggrisen!!!
Marit & de 3 knøttene Skrevet 22. februar 2008 #80 Skrevet 22. februar 2008 Gratulerer så mye!!! Super fødselshistorie!! :-)
Cosette Skrevet 22. februar 2008 #81 Skrevet 22. februar 2008 Gratulerer så masse, masse, så bra at fødselen gikk så greit :-D
Nebulae Skrevet 22. februar 2008 #82 Skrevet 22. februar 2008 Gratulerer så masse! Godt å endelig få høre fra deg igjen. *bumpe vennlig*
*Mamma-i-Mars* Skrevet 22. februar 2008 #83 Skrevet 22. februar 2008 Gratulere så utrolig masse ) lykke til videre på ferden )
AnitaTrymLucasFrida Skrevet 22. februar 2008 #84 Skrevet 22. februar 2008 Gratulerer så mye med den lille. fint at alt gikk bra. Lykke til videre.
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #85 Skrevet 22. februar 2008 hehe, har vært mye interesse for tråden, så bra du kom innom og fortalte.Gratulerer!!
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 22. februar 2008 #86 Skrevet 22. februar 2008 GRATULERER!!! =0) Bra du kom tilbake og ga oss oppdatering.... =0)
undome Skrevet 22. februar 2008 #87 Skrevet 22. februar 2008 Gratulere såååå mye=) Ja vi har venta på deg nå Godt å høre alt gikk bra med deg og den lille!! Lykke til masse fremmover og kose dere masse=)
smuppemor Skrevet 22. februar 2008 #89 Skrevet 22. februar 2008 Gratulerer kjempemye, var koselig å høre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå