Gå til innhold

flaut:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 29 dager igjen og våknet idag og da rant det utflod i trusa mi. Løp ned på do og var litt blodig i slimet. Etter og ha tisset gikk jeg i dusjen. Da jeg var ferdig mens jeg fønte håret begynte det og renne og føltes ut som jeg tisset på meg. Det er ikke blankt så er ikke fostervann heller. Heller ikke de mengdene som det i såfall skulle vært.Nå går jeg med bind for hver gang jeg reiser meg så renner det og jeg at ikke kontroll. Blæh, ekkelt.-Skal på føden for vanlig besøk og kontroll idag, men vet ikke om jeg tør i tilfelle jeg tisser på meg igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke flaut!! Høres jo ut som noe er på gang da! Trenger ikke flomme fostervann, det kan godt sildre litt og litt altså!! Blodig slim kan være tegn på slimproppen har gått og, så er bra du får sjekk på føden =)

Lykke til.

Skrevet

det kan jo godt være du er i gang da,best å ta den undersøkelsen,i tilfele....

Skrevet

Har jo ikke rier eller noe sånt og er jo 4 uker igjen til termin. Får da håpe hun holder seg inne litt til.

Men skikklig leit og miste kontrollen slik. Har ikke gjort sånn før på samme måte.

Tenkte bare herregud..jeg tisser på meg..hehe

Godt jeg stod på badet da. Nå går jeg rundt med bind alså.

Skrevet

Tissa på glass og og det har blodig slim i seg som jeg skal ta med. Tror jeg får vanlig svangerskapskontroll der idag og. Hvertfall skulle vi vises rundt. Første gangsfødende jeg ja, hihi

Skrevet

Høres veldig ut som noe er igang!!

Skrevet

tror nesten du er i gang jeg...

At du lekker fostervann og at slimproppen har gått...4 uker før er ikke så ille...Så dette skal gå bra..=o)

Spent på hvordan det gikk jeg nå da=o)

Skrevet

Hihi...Den var ny...Normalt sett tenker de fleste her fort å nei tenk om det var vannet som gikk eller noe sånt.Men i ditt tilfelle høres det nesten ut som at du kanskje slapper litt vel av =0) Kjempe gøy å lese slike innlegg,men jeg trur de over her har rett.Det høres veldig ut som at det er noe på gang...

Lykke til skal du ha ihvertfall...

Skrevet

Hehe, nei jeg tar det med ro. Men hvis rier kommer tett og sånn..hvertfall mye vondt så kan det nok hende jeg blir litt mer i farta.

Var på sykehuset nå da. Hun tok prøve men var vansklig og se så lenge det var blått i bindet fra før i tillegg til det hun helte på som skulle bli blått ved fostervann. Men var usikker. Men så blod i glasset så ville jeg skulle levere urinprøve i morgen på legekontoret i tilfelle urinveisinfeksjon. Godt og få det sjekka og selv om jeg ikke hadde så hastverk. Men kan jo hende jeg har mye mindre kontroll på blæra nå så derfor jeg lekker litt:)

Hodet hadde festet seg mente hun da:)

Det blir jo spennende:)

Takk for svar dere så får jeg bare slappe av og vente(helst noen uker til,hihi)

HI

Skrevet

heh...jaja,sier hun at hodet har festet seg er det jo ihvertfall ingen grunn til å stresse...Da får du bare vente og kose deg...Og lykke til atter en gang... ;0)

Skrevet

Nå gir jeg opp altså.. Reiste meg akkurat og nå ble det bløtt i trusa og gjennom buksa(har tatt av bindet for trodde det var over(håpet hvertfall..)'Bare dro ned alt og det fortsatte og renne. Typen trodde jeg tissa da det sildret nedover. Uff..nå ble det flaut altså. Føler ikke for og ringe noen føde for har akkurat blitt sendt derfra nå..hmm.kom ca ett fylt uringlass tilsammen. Hmm.. skal jeg være usosial jeg nå. Hadde tenkt meg bort til noen venner ikveld men.

Skrevet

Vel det kan bli bra humor om du lekker flekker på sofaen til vennene dine...Du ler,du lekker.Du nyser,du lekker...

hihi...hadde personlig bare synes det hadde vært komisk jeg da,men det spørs jo om vennene dine har unger og det ene og det andre...

Litt dumt om de får nervesammenbrudd for at de trur vannet ditt går i stua dems..... =0) hehe,sorry ser det bare for meg her..Har en svigers som hadde ledd så tårene hadde trilla hadde det skjedd meg så.... =0)

Skrevet

Jeg synes det høres veldig ut som fostervann. Hvis hodet er festet stemmer det jo at det bare pipler ut litt av gangen... Tror jeg ville ha sjekket det igjen jeg! Måå fostervannet være helt blankt? Hva med om babyen har bæsjet littegrann i det? Kan vel ikke stemme at du plutselig har fått såå mye dårligere lukkemuskler i skjeden, eller???

Skrevet

Med min første var hodet festa tidlig og opplevde også at det sildret uten å ha kontroll. Det var fostervannet som gikk. Drev på i neste seks timer jeg før det stoppet. Elleve timer etterpå var gutten født fem uker før termin. Det gikk kjempebra med han. Så det kan godt være fostervannet som sildrer sakte men sikkert. Lykke til og ikke vær redd for å kontakte føden!

Skrevet

hehe, ja må jo ha litt humor oppi dette. Sa til sambo istad at jeg fikk litt sånn barndomsminner istad at jeg satt langt ifra huset i snøen, lekte og hadde det for gøy til og gå på do og så ble det varmt i dressen,hihi Litt flasch backs ja,hihihi. Mens jeg fleiper med det løper han rundt og mener jeg skal ringe føden .helst nååå. haha. Mannfolk er da søte og da:P Men sier at nå har jeg sjekka og får jeg vondt så ringer jeg. Han skulle ta alt husarbeid så jeg kunne slappe av(lurer på om jeg skal spille litt med. Hadde vært ok og se gulvet bli skinnende rent:) )

Skrevet

Nei, det må jo skjedd over natten med de lukkemusklene hvertfall.. men prøver og ikke lage stort oppstyr(blandt samboeren min)

Bedre og skrive med dem som har litt erfaring her:)

Vrei opp trusa da for og sjekke men det var veldig blankt.. Lukta ikke. Hehe, føler meg litt teit her jeg driver..:)

Kommer ,hvis det er det, i flere deler...Sånn først kommer det...så rolig så kommer det masse igjen..?

Har innbilt meg at det kommer litervis i en fei jeg..:)

Skrevet

Kontaktet føden igjen da. Har fortsatt litt lekk og kommer litt blodvann nå. Hatt noen tak i ryggen men jordmor mente det ikke var så farlig for det kunne man ha selv om ikke det var noen påbegynnende fødsel. men ville sjekke en gang til om det var fostervann da for og være sikker. skal ikke dit før i ti-tiden så får bare vente:) Godt jeg bare har 10 min til sykehuset:)

Skrevet

Jøss for en jordmor, burde ha tatt deg mer alvorlig spør du meg! Men så godt å høre at du blir tatt inn igjen da :-) Ellers er det jo forsåvidt bare å vente, bortsett fra at fødselen bør bli satt igang på et eller annet tidspunkt etter vannavgang pga infeksjonsfare; 48 timer? Jeg fødte i uke 36+4 forrige gang, og det er helt ukomplisert i forhold til at babyen er ganske så ferdig utviklet, jeg fikk en frisk og fin gutt som spiste masse og som fort fikk flotte bolle-kinn! Lykke til og oppdater oss da!!!

Skrevet

Syns det høres veldig ut som om det er vannet ditt jeg da. Når vannet mitt gikk med førstemann vble bindet lyserosa, kom i rykk og napp. lykke til..

Skrevet

Ja det skal jeg gjøre:) Hvis det er lekkasje så kanskje de er mer intresserte:)

Skriver senere jeg. Uansett om det er noe eller ei:)

Skrevet

Ville det ikke luktet urin hvis det var det det var..?

Oooh, skikkelig spennende dette her! Merkelig hvis man bare skal begynne å lekke urin sånn uten videre, for min uutdannede hjerne høres det ut som om noe er i gang.

Lykke til og hold oss oppdatert, hvis du har anledning! :)

Skrevet

da er jeg hjemme igjen og jordmor mente det var fostervannet som hadde gått. Hadde litt rier men ikke så tette ennå. Fik valget om og reise hjem eller ligge over men reiste hjem en tur..har ikke vasket noe eller ordnet noe. Har jo kjøpt i det menste men...

Men fikk 2 parlagin og beskjed om og prøve og sove. Skal dit igjen imorgen kl 11. hvis ikke noe skjer at det kommer tettere og lengre da...

HI

Skrevet

Jeg er så spent!! Jeg er den som svarte først på dette innlegget, og nå er jeg virkelig spent på om det er noe på gang, jeg tror nesten det!! =)

Hun kommer neppe hjem hvis det er fødsel på gang... Jeg vil oooooog!!!!

Skrevet

Heyyy. Snakker om sola hehe. Lurte akkurat på om du kom tilbake i dag!! Så spennende =)

Anonym 23.57 her =)

Skrevet

Hehe, ja nå sitter jeg her med en rar følelse. Jordmor mente at innen 3 dager skulle hun være ute. Føler meg plutslig ikke så klar likevel,hihi. Men er vel slik det føles kanskje:) Men godt og få det overstått og se babyen selv om det er litt vel tidlig

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...