Gå til innhold

Levanger/Verdal/Steinkjer


Maracuya

Anbefalte innlegg

29 år, opprinnelig finnmarking men bor på Levanger med gårdbruker-samboer (33). Har studert i Trondheim og flytta hit for 2 år siden. Vi har ingen barn fra før. Termin ca 19. oktober.

 

Blir arti å treffes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 år, opprinnelig sør-trønder, bor nå på Steinkjer. Giftet meg i fjor, har ingen barn fra før. Termin 18. oktober.

 

Gleder meg til å treffe dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei!

har ikke fulgt med på dette her før i dag... vet ikke om jeg får til å komme, men det hadde vært gøy!

jeg er opprinnelig nordlenning, men har bodd her (levanger/verdal) i 8år... har samboer og en gutt på 3år... venter vår andre i august.... :)

hvis jeg ikke får det til i dag, hiver jeg meg på neste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi var 3 stk. Savna dæ der! Og flere... Men vi satser på flere treff, skal lage en ny tråd på det. F.eks. siste uka i mai eller første uka i juni?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fikk dessverre ikke til å komme i går, men håper det blir nytt treff og da håper jeg at jeg får til å bli med.

Når i August har du termin SivBeate?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Heia;)

Æ kan tenke mæ å være med på et treff i levanger eller noe, flytter til frosta i juli. men e der ca hvær helg.Har termin med mitt 2 barn 15 nov;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare og følge med det vettu;) du er nå hjertelig velkommen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Æ vill åsså på træff ;) E bare 6 uker på vei ca. men kunne vært koseli å truffe andre ..

E opprinelig fra finnmark, kirkenes .. e 17 år og har menstermin 20.februar 09 ..

Flere som e på min alder her ? Flytter til Levanger i bynnelsen av august , æ å samboern ..

 

Håpe æ kan få træff dokker, kjenn næsten ingen i Levanger, værtfall ingen gravide :)

 

Håpe det blir træff når æ åsså flytter :)

 

Klem fra Renate

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Hei. E d nånn som fortsatt e gravid fra Innherred hen? E i uke 23 å har vældi løst t å træff fleir som har tærmin over nyittår. Har sjøl tærmin 25. februar å d ha virri vældi trivele å møtt fleir=)

 

Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...