Gå til innhold

Levanger/Verdal/Steinkjer


Maracuya

Anbefalte innlegg

Er det noen gravide i området? Jeg kunne gjerne tenke meg å treffes etterhvert. Ser det har vært lite aktivitet her men hvis vi setter opp en dato er det kanskje lettere å melde seg på. Noen interesserte i tiden fram mot vår/sommer nå? Jeg er bare 5+1 enda men snart klar for å møte likesinnede :-) Jeg bor på Levanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Heia... Ser det er en stund siden denne linken var aktiv, men vil nå bare si at jeg gjerne er med på ett treff. Er 14+2, 29 år og dette er mitt andre barn, og så bor jeg i steinkjer. Håper det er flere som vil treffes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket litt om dette på andre forum så jeg tror det er liv laga :-) Litt mer markedsføring nå så får vi til et treff i april tenker jeg! Verdal er kanskje et passende sted, litt midt i mellom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Blir gjærne med jeg.. ser det er ei stund siden dette ble lagt ut, men prøver likevel;) er fra levanger og er i uke 26+5..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hiver meg også på her - hadde vært gøy å treffe andre etterhvert. Spesielt når magen begynner å gjøre seg gjeldende. Er bare i 11 uke ennå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen! Nå er det på tide, er det ikke? Slenger ut et forslag her, hva med onsdag 7. mai på Aboteke på Verdal? På kveldstid. Passer det for folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men e vi bære 3? sivbeate, ludviginne og maracuya? suns vi bære ska sei tid å sted æ, så sjer vi nu korr mang såm dokke opp. Bli vi bære 3 stk så kainne nu heinn vi bli flær næste gång da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har bursdag 7. mai. Trodde jeg kunne stikke av på dette likevel, men ulikt tidligere år, så tenkte han å ha litt feiring i år. Så jeg vet ikke om jeg får det til den 7.mai, men kommer evt sterkere tilbake på neste møte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ suns vi ska ta en dag d passe fer aill :) så vii stryk 7 mai, å tar en ny dato...forslag da? E ledi kvar kveill æ sånn ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går fint! Men den uka er det bare onsdag som passer for meg... Orker dere å vente til tirsdag 13. mai? Evt 12., men det er pinse så kanskje folk er bortreist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ska vi bære sætt opp BIM-træff da. Tar da 12 eiler 13 da! kain nu bære gå ut ifra 13 mai da??

Å på værdaln eiler? Lest at dåkk suns værdaln ligg mett i..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare bestem en dato, så tar vi det på Verdal. Og er folk uenig i det, kan vi ta det en annen plass seinere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal prøve å hive meg med jeg også en dagen. Kan dere ikke si kort om dere selv?

Jeg er 29 år, har ett barn og har nå termin 9 september, og fullt sykemeldt pga bekkenløsning:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 år, samboer me en på 33,vi hi ingen onga fra før. Termin 21 oktober ;)

Student, hi 1 år igjænn såm æ må ta ijænn når beibin hi virri hen ei stuinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...