Monique72 Skrevet 18. februar 2008 #29 Skrevet 18. februar 2008 Interiørkonsulent, men jobber sivilit i Politiet.
Axus' girlfriend Skrevet 18. februar 2008 #32 Skrevet 18. februar 2008 utdanner meg som fysioterapeut:) Rakk å fullføre første semester nå før jeg tok permisjon, og skal fortsette fra januar 2009. Gleder meg til å fortsette - kjempe spennende!
*bubbs* Skrevet 18. februar 2008 #33 Skrevet 18. februar 2008 Jeg studerer til å bli lege, men akkurat nå er utdannelsen satt til side for å kunne tjene opp penger til svangerskapspermisjonen.
Bolla og lille rosin Skrevet 18. februar 2008 #34 Skrevet 18. februar 2008 Vernepleier:) Ferdig for litt under ett år sia, så nå passer det perfekt med et lite barn...*håpe håpe*
pifi med tre nurk Skrevet 19. februar 2008 #38 Skrevet 19. februar 2008 Sosionom...håper på videreutdanning etterhvert
lykkelig familie på 4:) Skrevet 19. februar 2008 #42 Skrevet 19. februar 2008 vanlig allmennfag på videregående, make-up artist utdanning, håreffektmakerutdanning og fengselsbetjentutdanning.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 19. februar 2008 #47 Skrevet 19. februar 2008 Skulle egentlig gått ut som lærling til frisør men ble sykemeldt...
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 19. februar 2008 #48 Skrevet 19. februar 2008 Har bare videregående jeg.. Egentlig ikke det engang siden jeg strøyk den ene eksamenen i 3 klasse og har ikke tat den opp enda.. :/ Kanskje på tide å finne ut hva jeg vil bli?
Vannekanne Skrevet 19. februar 2008 #49 Skrevet 19. februar 2008 Master i noe tilsvarende kriminologi. Bachelor i sosiologi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå