*Urolig* Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har administrasjonssekretær....vil ta noe mer, men vet ikke hva =) dere da?
*Super*Mamman* Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Sykepleier, men skal bli jordmor:)
lille sprelle Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 6-7 år høyere utd. Diverse forskjellige innen administrasjon, mediefag mv. Har hatt mange "yrker/titler" siden jeg begynte å jobbe mao.
EMC77 og JTK08 + NY? Skrevet 18. februar 2008 #10 Skrevet 18. februar 2008 Faglærer i naturfag, matematikk og engelsk.
Gemini7 Skrevet 18. februar 2008 #11 Skrevet 18. februar 2008 Har en mastergrad i psykologi, begynt på doktorgrad nå.
semma Skrevet 18. februar 2008 #12 Skrevet 18. februar 2008 Kun Videregående, men tok et ekstra år på Helse/sosial så jeg hadde flere valgmuligheter. Var heldig å fikk fast jobb som barnehageassistent rett etter skolen. Har også reist en del. Snart 3 barns- delvis hjemmemamma og veldig fornøyd med det.
Bebis120408+150511 Skrevet 18. februar 2008 #13 Skrevet 18. februar 2008 4 årig allmennlærerutdannelse:)
Supertea Skrevet 18. februar 2008 #14 Skrevet 18. februar 2008 Holder på med en bachelorgrad i sosiologi.
Tresnartfire Skrevet 18. februar 2008 #17 Skrevet 18. februar 2008 1/2 år igjen til bachelor i økonomi og administrasjon. Men er nå hjemme, så blir ferdig neste år. Skal ta master med en gang.
Krusemynthe Skrevet 18. februar 2008 #18 Skrevet 18. februar 2008 Bachelor - førskolelærer Master i Early Childhood Education
Puselure Skrevet 18. februar 2008 #25 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har utdannelse som hjelpepleier, befal i Forsvaret og sykepleier. Jobber nå som sykepleier og tar videreutdanning som spesialsykepleier:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå