SaDa Skrevet 17. februar 2008 #26 Skrevet 17. februar 2008 Northernlights: Den var fantastisk.. Gutta her er helt gale etter Thomas toget. HI: ser du bor ikke så langt unna.. Lager du på bestilling?? Evt hvor mye tar du for en kake?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 17. februar 2008 #27 Skrevet 17. februar 2008 Wow for en kake!!!!!!! Den hadde sønnen min digget! Du har ikke laget den selv, Northernlights?
~**nuttis**~ Skrevet 18. februar 2008 #29 Skrevet 18. februar 2008 SaDa:Ja,kan lage kake på bestilling:-)Pris kommer veldig an på hvordan kake du skal ha..bare å gi meg et tema. min mail:[email protected]
Northernlights Skrevet 18. februar 2008 #30 Skrevet 18. februar 2008 Nei,nei,nei--- skal ikke skryte på meg den kaka. Mannen min bestilte den på wal-mart.Kosta vel rundt 130 kroner for den =o) Men den er enkel å lage! Man trenger bare et tog eller to, og så lager man skinner. Jeg kjøpte to-tallet,for jeg syntes det var så fint =o) Kaka er virkelig ikke vanskelig å lage,når man har fargene man trenger.
~**nuttis**~ Skrevet 18. februar 2008 #31 Skrevet 18. februar 2008 Er ikke mange kaker man får til 130,- her,hehe. Men riktig som du sier...at den ikke ser vanskelig ut å lage.
Northernlights Skrevet 18. februar 2008 #32 Skrevet 18. februar 2008 Nå er det billigere med kaker i USA enn i Norge. Aner ikke hva ei sånn kake ville kostet i Norge, men litt dyrere ville den nok blitt. Den hadde marmorbunn, og kun fyll oppå. Og nei,slett ikke vanskelig laga.Jeg pleide lage alle kakene selv da jeg bodde i Norge,men her er det vel litt for enkelt å kjøpe dem fiks ferdig,til en rimelig penge... Husker jeg lagde ei kake som var en fotballbane. Full av seigmenn! Det syntes gutteselskapet var stor stas- Har også laget mengder med gelètog og sånne ting.
~**nuttis**~ Skrevet 18. februar 2008 #33 Skrevet 18. februar 2008 Her hadde bare det å lage kaka kostet 130 tenker jeg.Tar jo litt tid å pynte sånne kaker,så man må jo ha betalt for jobben også.
Northernlights Skrevet 18. februar 2008 #34 Skrevet 18. februar 2008 Ja,det blir dårlig timespris når man inkluderer råvarene, om man skal ta så lite for ei kake man har bestilling for. Er nok rene samlebåndet på wal-mart, men vi bestilte i god tid. Den var forøvrig kjempegod =o)
~**nuttis**~ Skrevet 18. februar 2008 #35 Skrevet 18. februar 2008 Jepp. bra den var god og da...mange kaker som ser gode ut,så smaker de bare kliss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå