meg & to små vampyrer Skrevet 17. februar 2008 #26 Skrevet 17. februar 2008 Men i svarte helvete da... jeg som trodde jeg var usedvanlig søt og spennende. Hmpf *banne* *steike* ha ha
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. februar 2008 #27 Skrevet 17. februar 2008 jeg tror nok at jeg er en smule avhening, om man kan kalde det det. men jeg er kommet til et punkt i alenemor tilværelsen der det føles slitsomt, irriterende og bortkastet tid og ha folk på besøk så lenge småen sover. og tlf er jeg mindre glad i. desuten koster det penger. jeg er 150% student og gjør ofte lekser samtidig som jeg er her, men det er unektlig at jeg er her mer en jeg burde. hm... jaja..
grå :) Skrevet 17. februar 2008 #28 Skrevet 17. februar 2008 man rekker mye om kvelden/natta, når barn sover, ved å skrive korte innlegg, ha litt touch i fingra og litt selvstendige unger som leker aleine/sammen
LegallyBlond Skrevet 17. februar 2008 #29 Skrevet 17. februar 2008 KLart du er det ;o) Husker deg kjempegodt jeg! Jeg tenkte vel helst på de som alltid klarer å bli yndlinger på en eller annen merkelig måte, selv om de ikke egentlig er noe mer spennende eller søte enn andre =)Du vet sikkert hvordan jeg mener. Eller så er det en hemmelig ingrediens vi ikke har fått med oss... =)
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 17. februar 2008 #30 Skrevet 17. februar 2008 meg & lille vampyr: Kjenner til det. Skal vi være venner? hehe
meg & to små vampyrer Skrevet 17. februar 2008 #31 Skrevet 17. februar 2008 Jeg tror vi må starte en felles svertekampanje mot de åpenlyse favorittene. Vi må vinne dette racet! Om det så tar livet av oss! Ho ho ho.
LegallyBlond Skrevet 17. februar 2008 #32 Skrevet 17. februar 2008 Hihi =) Da må vi enten ha en sånn skjult kampanje, eller så må vi rett og slett bli skikkelig stygge med dem og bli skikkelig upopulære og dermed veldig populære! Eller så får vi ha en sånn hvilke nick husker du-kampanje med nye innlegg hver dag helt til vi står først på listen =)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 17. februar 2008 #35 Skrevet 17. februar 2008 Jeg er ikke på den lista lenger.. håper jeg.. Men jeg var sengeliggende hele siste svangerskap, og en periode innlagt på sykehus. Det var ikke så mye annet å gjøre for å si det slik.. Jeg hadde trålet det som var av interesse på nett så da hadde jeg valget mellom å ligge å glo i vegge og å dibbe. hehe.. den som har svart på mest de siste 14 dagene har svart på 642 innlegg. Det er ikke så mye. I fjor lå det vel på 1600 ca. Dibber man mye får man fort en effektiv måte å gjøre det på. Nå trenger man ikke mer en 245 svar innlegg på 2 uker eller 28 start innlegg for å havne på listen.. Det tar brått ikke mer en et kvarter å havne på den listen ;-)
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #36 Skrevet 17. februar 2008 *kremt* Jeg lå på ca 1300 for omlag to uker siden. Snittet har sunket veldig mot vinterferien. Blitt stille her.
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #37 Skrevet 17. februar 2008 jeg er faktisk på lista, for første gang tror jeg. Kanskje en sammenheng med at jeg ikke har tv lenger:) I det siste har jeg nok vært her inne 1 - 1,5 time pr. dag. Litt på formiddag, og mest om kvelden. Gjør det mens jeg ser på film eller hører på musikk, eller prater i telefon:)
Sjefsmegga Skrevet 17. februar 2008 #38 Skrevet 17. februar 2008 Jeg er i permisjon...dibber mellom diverse gjøremål. Skriver fort noen innlegg på et 5-10 min når jeg er i siget, har laptoppen enten på stua eller kjøkkenet... Er stort sett hjemme hele dagene ( untatt en liten handetur og ut et par gener med unga i løpet av dagen utenfor huset :-) Får gjort det jeg skal for å si det sånn og aktivisert unga. Er kvinnfolk og kan lett gjøre 2-3 ting på en gang Men når jeg skal begynne med nettstudiet om et par mnd så blir det nok det som går forran dib ja...
Sjefsmegga Skrevet 17. februar 2008 #39 Skrevet 17. februar 2008 legger til at jeg nesten ikke ser tv og jeg leser ikke bøker akkurat nå...og mannen jobber endel så da blir det fort mange kvelder alene og MYE tid til dib siden jeg bor uti "gokk" og få av venninnene gidder så stikke på "svipptur" hit særlig ofte..hehe
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 18. februar 2008 #40 Skrevet 18. februar 2008 Sant det.. men nå ligger det oftere mellom 500 og 1000. I fjor lå det jamt over 1500. Men det var nok pga. stor nattaktivitet. Skal ikke nevne nick, men det var en fast gjeng som var her til langt på natt stort sett hver natt. hehe..
mayaya Skrevet 18. februar 2008 #41 Skrevet 18. februar 2008 Newton, hvem ER nattgjengen lizzzzzm? Ikke meg jaffal! Hilsen mayaya på vei til jobb :-o
Sessa ruger igjen... Skrevet 18. februar 2008 #42 Skrevet 18. februar 2008 Ojda! Jeg er visst på lista!! Jaja... poster mye som jeg ikke får svar på jeg da. hehe Jeg er hjemmeværende med frøkna på 18 mnd. Hun leker fint for seg selv store deler av dagen så da sitter jeg på dib når vi er hjemme, har pc'n på hele tiden så jeg titter liksom bort om titt og ofte. Har også en pc på loftstua der vi sitter og tegner og bygger duplo og tog, så når jeg har tegnet med henne en stund og hun blir lei så går hun og leker mens jeg holder meg oppdatert! Synes ikke det er så gøy å være på den lista altså.... kanskje skjerpe seg litt!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 21. februar 2008 #43 Skrevet 21. februar 2008 Du er blant de skyldige, hehe
dritgrei hei hei! Skrevet 21. februar 2008 #45 Skrevet 21. februar 2008 he he ... jeg setter ikke av tid til å dibbe nei, men avhengig det er jeg nok.... som et slags dataspill... Men det skal sies at jeg er hjemme med lillesnurr og hun sover ganske lenge midt på dagen... så da kan jeg dibbe dibbe dibbe dibbe... for det tar jo ikke så lang ti då sette på en vask, og ikke lang tid å re opp snegen og ja.... det mange ting som ikke tar så lang tid, så da kan men jo kose seg her .-))) Jeg ser på dib som tre ting: jeg har funnet gode venner her, så jeg naser det nesten osm å gå på kafe med venner av og til, jeg ser på det som interresant og viktig av og til, og jeg ser på det som GOD underholdning... og det er jo tre ting man rett og slett kan bli avhengig av.... :-) Men når det er sommer og tida brukes ute, og jeg ikk eer gravid med bekkenløsning og vonde ting... da ligger jeg ikke midt på beggelistene, men det gjør jeg nå :-)))
Gjest Rebel m/jente Skrevet 21. februar 2008 #46 Skrevet 21. februar 2008 Jeg er nok litt avhengig ja... men var verre på bim. var sykemeldt hele svangerskapet, og kom meg ikke ut (bekkenløsning) kombiner det med mann som jobber mye overtid, så er det ikke mye annet å gjøre på enn bim... nå dibber jeg når mini sover og på kveldene når sambo har lagt seg (han begynner tidlig på jobb) Ellers er jeg ofte innom i 5 min bare for å se om jeg har fått svar på en tråd e.l. Men jeg er her mindre enn det kan virke altså - jeg er bare ekstremt aktiv når jeg er her, og er her mange ganger om dagen, 5-10 min hver gang. har f.eks med meg laptopen ut på altanen hver gang jeg skal ut og røyke, og da dibber jeg=)
Gjest Rebel m/jente Skrevet 21. februar 2008 #47 Skrevet 21. februar 2008 i tillegg har jeg skadet ryggen så jeg får ikke gjort mye ellers. bedre nå når legen har gitt meg resept på pinex forte da=)
lenej :o) Skrevet 21. februar 2008 #48 Skrevet 21. februar 2008 er hjemmeværende og arb.ledig, med en baby som er verdens snilleste, å sover mye, og leker mye selv. og en mann som gjør nesten alt husarbeid så.. neida, eg gjør jo litt eg åsså da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå