Tomine is my star Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Hvordan får dere tid til å gjøre andre ting? Dropper dere andre valg til fordel for å dibbe? Syns jeg er her en god del,men skjønner at det er mange som bruker masse mye mere tid inn på her enn meg....og da lurer jeg på om det er et problem som `avhengighet` ute å går? Ikke ment som et negativt innlegg,regner med at det kan være noen som tenker kvesser klørne når jeg spør som dette...
meg & to små vampyrer Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Jeg er arbeidsledig og sitter mye hjemme alene. Innflytter med få venner her. Hadde jeg hatt jobb og venner hadde dibingen fått lide:)
~sjiraff~ Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Nå har jeg permisjon og venter på fødsel.... så da blir det altfor mye tid her inne. Ellers ser jeg så og si ikke på TV da.. surfer heller på nett..
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Jeg har mye fritid:p Altså, litt mer spesifikt; mannen min jobber om ettermiddag/kveld/natt så jeg er mye alene. Kan jo ikke dra noe sted, for vesle sover. Da blir det mye tid på DiB da. Svinser også innom på dagtid, mellom andre gjøremål
LegallyBlond Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Huff....føler meg litt avhengig av og til ja...=) Jeg er her inne daglig, men mest på kveldene eller på dagen mens lille sover. Bruker det som en avkobling når jeg skal slappe av. Blir istedet for å se på TV eller lese. Strengt tatt burde jeg brukt hvert ledige sekund til å rydde og vaske, men er så trøtt når ungene er i seng at jeg henger her istedet =)
ApriIbaby Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 Jeg har vært hjemme med syk mann, sykt barn og nå sist mes selv syk i 2 uker...defor er nok jeg på lista vil jeg tro.... Må jo gjøre noe når husarbeidet er slutt og hobbymotivasjonen ikke kommer.
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 tutta&gutta er du så aktiv da? Bare sånn lurer, siden du ikke er og ikke har vært på mest aktive bruker listen de siste 3 mnd i allefall...
meg & to små vampyrer Skrevet 17. februar 2008 #8 Skrevet 17. februar 2008 Kikka på lista nå selv og pga mitt vikariat de siste 3 ukene er jeg laaaangt nede på lista selv. Og det beviser vel bare mitt poeng; ledigang er roten til all dibing (for meg)
Tommage♀♂ Skrevet 17. februar 2008 #9 Skrevet 17. februar 2008 Jeg dropper tv. Eller, det vi si, det stårpå, menbare for selskaps skyld. Dibber mest på kvelden, eller på dagen når barna er ute eller sover. Da hender det jeg dropper klesvasken ja, og bare slenger meg på sofaen med laptopen i fanget. Det er min belønning når jeg er så mye alene med 2 smårollinger. Ellers får jeg stort sett gjort det som må gjøres her i huset.
NoDoubt Skrevet 17. februar 2008 #10 Skrevet 17. februar 2008 Jeg er langtids sykemeldt men er her stort sett bare på kveldene. Gubben min legger seg ofte samtidig med barna og det gjør ikke jeg!
LegallyBlond Skrevet 17. februar 2008 #11 Skrevet 17. februar 2008 hehe..nei jeg skriver sjelden innlegg selv, men jeg svarer vel på en 20-30 tråder her inne hver dag og sitter her vel i gjennomsnitt 2-3 timer i løpet av ett døgn. Sikkert ikke så mye i forhold til mange andre, så jeg føler meg vel kanskje mer aktiv enn jeg egentlig er da =)
ifie Skrevet 17. februar 2008 #12 Skrevet 17. februar 2008 Jeg er her ofte på kveldene etter at snuppen har lagt seg. Kjærsten sitter gjerne også med sin laptop på magen, så sitter vi å småprater:) Han jobber i perioder mye på ettermiddag/kveld og da sitter jeg hvertfal her! Finnes det mest-aktive-bruker-liste? Hvor??
ApriIbaby Skrevet 17. februar 2008 #13 Skrevet 17. februar 2008 Se på 'debatter' i menyen til venstre her så ser du listen
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #15 Skrevet 17. februar 2008 20-30 hver dag x 14 dager =280-420 Da burde du vært på lista tutta;) Hehe... Ikke at det gjør no asså, bare lurte jeg;) Og man leser oftest mye mer enn man besvarer! Mye piss her inne:p
LegallyBlond Skrevet 17. februar 2008 #16 Skrevet 17. februar 2008 Skjønte at du bare lurte. Hmmm, ja det er sant hehe, burde være på mest aktiv listen da. Sikkert nærmere 20 da. Er på andre forum samtidig så er vanskelig å vite hvor mye jeg svarer på hvert enkelt=) Så er jeg her oftest mye mindre i helgene og da blir det fort til at jeg bare leser, så sikkert det som "drar ned". Mye piss her ja, og jer er her virkelig alt for mye som det er! I tillegg til at jeg ikke er kommet meg inn på mest aktiv listen så legger jeg som sagt sjelden ut tråder selv, kommer nesten aldri i diskusjoner eller krangler og er stort sett høflig og grei + svarer ikke på de mest personlige tingene så jeg er en sånn som ALDRI kommer på de "Hvem husker dere"-listene. Så fremstår sikkert ikke som noen aktiv bruker =)
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #17 Skrevet 17. februar 2008 Fra nå av skal jeg lime deg inn på de listene bare på spik;) Hehe...
petite fleur Skrevet 17. februar 2008 #18 Skrevet 17. februar 2008 Kanskje man er ørlite grann avhengig ja...;-) Synes jo det er litt moro å henge her inne da, men føler ikke det går ut over resten av mitt liv da.....Avlyser ikke en avtale for å prate tull på dib, liksom...he he;-D
meg & to små vampyrer Skrevet 17. februar 2008 #19 Skrevet 17. februar 2008 Å, er det slik man blir husket. Ok, kvesser klørne for å bli husket. Legge ut masse kranglete tråder da...? Hmmm.
ApriIbaby Skrevet 17. februar 2008 #20 Skrevet 17. februar 2008 gå inn på 'debatter' i venstremenyen her....
LegallyBlond Skrevet 17. februar 2008 #22 Skrevet 17. februar 2008 Hvis du ikke har glemt meg til neste listen kommer da
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #23 Skrevet 17. februar 2008 *lager liste selv med en gang* Neida, får se da. Pleier ikke akkurat kaste meg over de trådene for det sies det en en typ popularitetskonkurranse... (noe jeg ikke er helt uenig i, men den går begge veier!)
LegallyBlond Skrevet 17. februar 2008 #24 Skrevet 17. februar 2008 Ja meg & lille vampyr det må du nok. Dessuten må du slenge mye drit i andre, og spesielt de som er mest aktive og pop her og helst legge ut til sånne jeg-er-verdens-beste-mamma-og-du-gjør-alt-feil-innlegg =) Eller bare være usedvanlig søt og spennende, og komme med masse morsomme og eller interessante innlegg. Hjelper nok det også. Ellers får du enten "lære" deg og spå - da er du iallefall garantert å bli husket ;o)
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #25 Skrevet 17. februar 2008 IKKE lær deg å spå, da får du ALDRI fred igjen;) (ikke i sjela engang:p) Alle husker mamma25 da, kanskje det er veien å gå?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå