wirre;o) Skrevet 17. februar 2008 #26 Skrevet 17. februar 2008 tær og tånegler spesielt er jo bare det fersligste på hele kroppen! LAnge rare ostepoptær. Ekle negler.. Men av en eller annen grunn synes jeg det er helt greit å bite negler... Litt uvist hvor den der tåfobien kommer fra. Og tannpirkerfobien.. Er vi ute med venner og spiser middag og de begynner å pirke seg i tennene ved bordet mister jeg matlysten. Jeg er såå tåpelig.
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 17. februar 2008 #27 Skrevet 17. februar 2008 hehe, ja tenke seg til om noen SER at man sminker seg, hehe.. Godt vi er forskjellige.. Ellers måtte jeg stått opp gørrtidlig om morran, for å bli ferdig med alle "private" gjøremål ))
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 17. februar 2008 #29 Skrevet 17. februar 2008 Jeg syns også tær er EKKELT.. Liker virkelig ikke tær.. Men om gubben klipper neglene og får alt i bosset, så går jeg ikke ut av rommet liksom, hehe..
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 17. februar 2008 #30 Skrevet 17. februar 2008 Snart4: da er vi iallefall 2 som er rare:) hehe, jeg gjør stort sett alt forran gubben... hehe:) Kan faktisk ikke komme på en ting jeg ikke klarer å gjøre mens han er tilstede...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 17. februar 2008 #31 Skrevet 17. februar 2008 Det er ikke mange av oss ser jeg , men her gjøres alt i hverandres påsyn/-hørsel...
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 17. februar 2008 #32 Skrevet 17. februar 2008 Nei det er det ikke... Ser egentlig ikke problemet jeg da.. hehe:) Føler meg ganske trygg på sambo, føler ikke at noe er flaut.. Vi har vært sammen i 8 1/2 år, veit ikke om det har noe med saken å gjøre...
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #33 Skrevet 17. februar 2008 promper raper gå på do...eller tisse går greit....
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 17. februar 2008 #34 Skrevet 17. februar 2008 Jeg går ikke på do foran ham, det tror jeg er det eneste... *tenke, tenke* Ja, jeg kommer ikke på noe annet.
PlinkiPlonk Skrevet 17. februar 2008 #35 Skrevet 17. februar 2008 Hmm...kommer ikke på noe jeg ikke gjør...vi er ganske usjenerte av oss, tydeligvis:)
Thunderstruck Skrevet 17. februar 2008 #37 Skrevet 17. februar 2008 Skifte bind Fiser Går på do og bæsjer
Sistah*G07*J09* Skrevet 17. februar 2008 #38 Skrevet 17. februar 2008 Da er i såfall jeg også merkelig. Det eneste er at jeg ber ham snu seg bort når jeg skal tørke meg etter å ha bommelomma, og visst jeg har mensen og har vært på toalettet. Men han kan godt være inne på badet da. Intimbarbering det liker han å se på når jeg gjør, så det er ikke ekkelt. Men han hater derimot når jeg napper øyenbryna, da går han i ett annet rom.
Arb.ledig husmor Skrevet 17. februar 2008 #39 Skrevet 17. februar 2008 Da må eg være super rar, hehe... Før vi flyttet sammen, klarte eg ikkje å gjøre så mye foran kjæresten min, men nå... Ingenting som er farlig... Men selv om vi er på badet ilag, så står han jo ikkje akkurat foran meg når jeg sitter på do da... Han kan godt gjøre noe annet på badet mens eg e på do... Tror han hadde gått ut, om han ikkje ville se på...(Vi har ganske stort bad da)
Mom2Two Skrevet 17. februar 2008 #40 Skrevet 17. februar 2008 -Promper -Raper -Bæsjer -Tisser -Skifter tampong/bind -Klør i nesen -Klipper negler -Bruker tannpirkere/tanntråd Hva er galt med å ta vare på liiiiitt av "magien"??? Sorry altså, men jeg synes det er helt ok å slippe å dele disse tingene med en man skal ha sex med:-p
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 17. februar 2008 #41 Skrevet 17. februar 2008 harker opp svære slimklyser så det tyter ut av øra og munnen.
Joikaboll@ Skrevet 17. februar 2008 #42 Skrevet 17. februar 2008 Det første året vi var sammen var jeg nok like prippen som de fleste andre her i tråden, men nå lar jeg det stå til. Faen da, jeg er da ikke annet enn et menneske jeg eller )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå