Gå til innhold

Ting man bare ikke gjør i gubbens påsyn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Skifter bind og tampong

- Går på do

- Renser tærne for "totterusk"

Kom an jenter, fullfør lista!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barberer diverse steder....

klemmer kviser

Skrevet

bæsje

prompe

klippe tånegler

Skrevet

Peller seg i nesa

promper stoooore promper(søte små er ok)

Klipper tåfisnegler

Skrevet

Hmm, jeg bytter ikke bind og tampong i hans påsyn men siden jeg er gravid er det han som står for div barbering bla, og klemme kviser gjør jeg så sjelden at jeg driter i om han får det med seg:p

Og i perioder må jeg ha hjelp til å komme meg av do, så der er han også da. (men ikke MENS jeg bommelommer)

Skrevet

Pille seg i nesa

Prompe (jeg har aldri likt å gjøre det forann sambo, men det har jo hendt, og da blir jeg så fnisete...)

Skrevet

plukker i øret eller nesen ( og til alle menn: dere er ikke usynlige i bilen)

klipper tånegler

klør seg i rompa

bruker tannpirker ( det skal en gjøre på toalettet.. ekkeeeeelt)

Gjest Lille jenta mi+spire!
Skrevet

Promper aldri med vilje (er litt sånn anti all kroppslukt jeg....)

Raper aldri med vilje

Går aldri på do med åpen dør

Klør meg aldri i nesen selv om jeg virkelig må..da går jeg på do...

Skrevet

Går på do og skifter bind/tampong ja.. enig der. Ellers er det sikkert ikke så mye :o)

Skrevet

Jeg har både bimmelimma og bommelomma med kjærsten i rommet, men det føltes litt rart da.. ;) og rensa tottene også ;)

men jeg klarer ikke bind/tampongskiftinga!! ugg

ei heller å sminke meg (av en eller annen snodig grunn)

Skrevet

Er jeg merkelig som gjør det meste foran gubben også bæsjer hvis nøden er for stor og han ikke kommer fort nok ut av badet??

Skrevet

Bæsjer

Piller nese

Intimbarberer

Bytte bind/tampong

Ble vist ikke noe nytt til lista herfra.. :)

Skrevet

Oi, glad jeg har en gubbe som tåler dette! Her skjuler vi intet!

Skrevet

Skifter du tampong når gubben er på dassen med deg??!?

urkk!!

Skrevet

Er vel egentlig ikke så prippen av meg...men det eneste jeg skjelden gjør foran gubben,er å klø meg på musa...for da kommer han bare for å hjelpe til. Passer ikke alltid...

Skrevet

HAHA, "totter" og "totterusk"! Jeg MÅ jo tilføre disse ordene i vokabularet mitt! :D

Skrevet

Hehehe.....kommer ikke på noe jeg ikke gjør forran gubben. Klart, hvis vi er på badet sammen og jeg må skifte tampong eller bind så ber jeg han snu seg bort, men nå pleier han ikke å stirre på meg når jeg sitter på do da sånn til vanlig heller. ;o)

Skrevet

Nei, tampong bruker jeg ikke, og jeg har gått gravid/ammet store deler av tiden så jeg har sluppet å bruke så mye bind. Når det skal sier er det ikke så ofte vi er på badet sammen utenom bleieskift heller, men om han kommer inn mens jeg tisser er det ikke krise. Gidder ikke låse når jeg driter heller, men da velger han selv å ikke være der, hehe

Skrevet

Henger meg på disse:

- Skifte tampong eller bind

- Bommelomme

Ellers er det det nokså åpent i vårt hjem, hehe

Skrevet

hehe, tenkte mitt her nå ja *mange snerper her da*

bæsjer ikke foran gubben altså, er vel generelt ikke på dio foran han, men ellers er jeg ikke så veldig nøye altså, er litt mer åpne med hverandre etter fødselen og tiden etter, fordi jeg hadde mange komplikasjoner og trengte hjelp med det meste (dusje o.l, do kom jeg meg heldigvis på selv, men jeg hadde han med meg på helsestasjonen når jeg trengte klyster fordi jeg forstoppelse, men han satt utenfor dodøren og snakket med meg (tok litt tid det her altså)

Skrevet

Jeg verken bommelommer, fiser, skifter tampong, klør i nesa\øra o.l foran min mann. Jeg synes det går an å gjøre slike ting i fred, he he. Sier til han dersom jeg synes han blir for drøy og. Skal jo tross alt ha et seksualliv med denne mannen og:-D

Skrevet

Men seriøst?

Er det noen som ikke klarer å klippe neglene mens gubben ser på??

Skrevet

Det sier jeg og, hva er galt med å klippe tånegler? hehe

Jeg sier også bommelomme og skifte bind/tampong, ellers tror jeg vi gjør det meste.

Skrevet

Joda, jeg kan klippe tåfisnegler mens gubben ser på, men jeg synes selv det er ekkelt når han gjør det og det spretter tåfisavfall overhele badet..Derfor liker jeg og gjøre det uten han i rommet

Skrevet

Tånegler er ok liksom. Har mindre forståelse for den med sminkingen.... hehe, den var ny!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...