Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #26 Skrevet 18. februar 2008 Takk! Ja, det er helt utrolig. Og også når jeg er villig til å strekke meg langt med mye besøk av han. Skrive avtale om det selvfølgelig men at han skal få muligheten. De burde bare smile, takke og ta imot og så kan vi heller utvide samværet etterhvert. Er det ikke godt nok, så får de forstå at jeg ikke er villig til noe mer enn et par timer i begynnelsen. Pga samarbeidet må bli bra og barnet må bli trygg på bf. Hun må bare få seg en annen hobby. Hun har en eldre sønn som har barn og ikke er sammen med moren, og hun er ganske så sikkert lik mot hun andre(av det jeg har hørt av deres side av saken, så klarer jeg jo å legge sammen to og to nå...). Bare i den saken har han flyttet til samme by og de har 50/50. Men HAN flyttet. I den familien er jo alle andre egoister og idioter, bare de som vet best i og om alt. Og advokaten hennes bor jo nesten hos de, så er derfor jeg er litt bekymret. Kanskje de burde begynne å se sammenhengen selv.. Synes egentlig synd på bf jeg, og håper han kan begynne å se ting selv snart, hadde vært mye lettere for oss begge. Men takk for all støtte her inne, det hjelper veldig mye!! HI
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #27 Skrevet 19. februar 2008 Uff, svigermor har da ikke noe å si! Den første delen av permisjonen er vel forbeholdt mor (3 mnd?), og hvis du ammer sier det seg jo selv at barnet må være hos deg og få mat! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå