ღDidrikmamsenღ Skrevet 18. februar 2008 #26 Skrevet 18. februar 2008 Her er det ikke vanlig. Faktisk aldri hørt om at noen har gjort det heller
yasmina Skrevet 18. februar 2008 #27 Skrevet 18. februar 2008 Her gjoer alle det ! Er helt vanlig i mine oeyner . Blir det dyrt kan man jo lage det selv paa Pcen , printe ut et bilde og skrive en takk bakpaa. Kan jo kombinere ting og evt f.eks hive daapsinvitasjoenen oppi samme konvolutt til de som blir invitert der ogsaa.
Rumpleteazer Skrevet 18. februar 2008 #28 Skrevet 18. februar 2008 har hatt begge dåpene når barna var 3-4 mnd, så da bestilte jeg sånne takkekort som man skriver selv i og da takket jeg for både barselgaven og dåpsgaven
simba>>>3gutter Skrevet 18. februar 2008 #29 Skrevet 18. februar 2008 Vi sendte ut takke kort etter dåpen hvor vi takket for både baselgaver og dåpsgaver. Det som ble dyrt var å kopiere opp alle bildene, laget laget kort på dataen også kopiet jeg opp det på svigers jobb på blå ark også limte vi på bildene. synes de ble veldig fine.
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 18. februar 2008 #31 Skrevet 18. februar 2008 Her kommer det fotograf til føden og tar bilder av babisen til avisa, etterpå kommer bildet i posten til oss sammen med en stabel takkekort og ei regning på drøye 200 kr. Brukta da s\disse takkekortene og sendte ut. Syns det var ei grei ordning. Men har ikke kommet så langt enda at jeg har fptt sendt ut for lillemor da.. Ho e blitt nesten 7 mnd, så får se om æ sende samtidig som takkekorten for dåpen. Ble døpt i jula, og nå fikk æ melding om at fotografbildene var ferdige. Så da blir det å bestill takkekort og andre bilda å gi bort til fadderne og besteforeldrene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå