Gå til innhold

harengutt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rebel, hun skrev at Japan er på toppen, altså smartest da?!

Videoannonse
Annonse
Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Atferdsgenetisk forskning, bl.a. fra Norge, har dokumentert at omtrent halvparten av variasjonen i IQ i vestlige populasjoner henger sammen med genetiske forskjeller.

IQ er derfor ikke fullt genetisk betinget, men dog noe.

Skrevet

Tøysetipp- Du er nødt til å lese mine tidligere innlegg, jeg har allerede svart på dette.

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Jepp, jeg har beklaget meg for det der=) Hoppet over en linje.

Skrevet

Ved siden av å være kvalmende, er vedkommende ikke så nøye på validiteten i sin argumentasjon.

Skrevet

Fremstår jeg som en person som bryr seg om det Merrily Tobarnsmamma?

Skrevet

Argumenter for den påstanden der Merrily Tobarnsmamma. Hvilken type validitet er det du mener er truet med denne forskningen?

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Men da er vi jo enig da.

Utenom det at man nødvendigvis er dum for å konvertere til Islam - siden det er stor forskjell på det som står i Koranen og det som praktiseres og forkynnes av endel muslimer.

Skrevet

Nei. Men like fullt, så gjør du meg kvalm. Så motta en god dose forakt, og gjør med den som du vil.

Skrevet

Det kunne jeg ha gjort, men du fortjener ikke å bli tatt såpass på alvor. Grenser for hva jeg nedlater meg til.

Skrevet

Jeg er klar over at Lynn er kontroversiell og det er mange ulike meninger om forskningen hans. Ikke minst fordi om dette blir allmennakseptert, så kan det fort bli til en selvoppfyllende profesi for de menneskene som kom dårlig ut i denne testen.

Mange mener også at den har sine begrensninger for man er er uklar om begrepet intelligens. Dette er fordi det er nå snakk om at det finns mange ulike typer intelligens, og at intelligens er avhengig av erfaring. Men hvis man tar utgangspunkt i det som var opprinnelig betydningen av intelligens, evnen til å finne løsninger på ulike problemer, så finns det forskjeller mellom landene.

Hvis man tenker på evolusjon, så er det egentlig ikke så rart. Vi i nord hadde større utfordringer enn menneskene i Afrika. Vi måtte tenke mer mer kreativt for å finne mat og varme.

Skrevet

KOzy sa det egentlig ganske bra, men jeg vil legge til at Lynn blir beregnet for å være seriøs forsker i mange andre land, det er bare her i norge vi skal være så politisk korrekte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...