Gå til innhold

Rpoer på Kattungen venter nr.2 :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg fått snakket med legen min på tampen av dagen og fikk 50% sykemelding. Lettet for at jeg slipper å stresse om mrg og at jeg fortsatt kan hente lillegutt tidligere i bhg. Bra at du har vært sykmeldt i denne perioden, ikke bra å stresse under sånne forhold....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fest del lille spire:

Så fantastisk at alt var bra på ul!! Det var godt å høre, har tenkt masse deg i dag!!

kattungen:

Så bra at du har fått redusert arbeidstid! Får ikke igjen for å slite seg ut..Da jeg mistet hadde jeg hatt en periode over noen mnd der jeg hadde hatt det fryktelig travelt på jobben, det var sommer og jeg følte at jeg jobbet meg halvt ihjel..tenkte mye på at dette er ikke bra for meg, var mye stresset og hadde en liten hjemme som jeg ærlig talt ikke hadde overskudd til når jeg kom hjem om dagene, ingen god følelse..Var nok ikke derfor jeg mistet altså, men det skal ikke gjenta seg ved evt ny graviditet:-) Legen min har lovet meg aktiv sykemld når jeg evt blir gravid igjen..hvis jeg blir like dårlig og utmattet selvfølgelig.

Ingen symptomer i dag heller..bittelitt kvalm etter måltid, men det kan like godt være at jeg er veeeldig spent nå om dagene:-)

Snakkes:-)

Skrevet

God morgen jenter!

Blenda hvit CB i morges også, så håpet begynner å svinne hen her..kjenner mensmurringene er ganske sterke til tider, så hun er nok ikke langt unna nå..Er jo et liiiiite håp da, ser fest del lille spire testet positivt 1 dag etter IKM, så jeg får klamre meg til håpet litt til:-)får ta sjansen på at IKM ikke er før mandagen;-)Tester på nytt lørdag, testene mine er kommet så jeg har et lite lager med tester.hihi.

Skrevet

hehe smiler av deg:-) augustmamma:-) ja jeg har aldri fått test pos før etter ikm, ikke på noen av de 5 svangerskapene.-) fortsatt håp:-)

Skrevet

Satser på at du har IKM på mandag og derfor har positiv test i dag! Hvordan har det gått i dag? Håper du er gravid!!!!!

Klem

Skrevet

heia kattungen og augustmamma.-) håper du har testet pos i dag??:-) krysser fingrene og må inn å se på linken i ny og ne:-) noe nytt med deg kattungen? når har du termin?? tror jeg har 1 okt, ifølge ul..er vel 8+5 i dag og har vel en dag igjen i uke 9 da?? er ikke helt inni dette egentlig,,:-) kastet opp gallablære i går før jeg spiste, og i dag greide jeg og beholde maten til frokost ved å stå og brekke meg og puste rolig foran do:-) ler og koser meg med dette.-) har aldri hatt dette før av de andre 4:-) håper det er et bra tegn, har sluttet med binn og truseinnlegg også:-) jippi:-)

Skrevet

Høres ut som dette gåt rett vei for deg denne gangen. Bra det har stoppet opp med blod/brnt også, for det er jo noe man blir litt stresset av og følger nøye med på....Sykt å bli glad for å kaste opp, jeg er også glad for å være kvalm. Brekker meg en del, men har bare kastet opp et par ganger. Egentlig litt slitsomt, for er kjempekvalm og sliten og svimmel og det eneste som hjelper er å ligge helt rolig på sofaen. Skikkelig kjedelig. Og nå som jeg jobber 50%, sliter jeg meg helt ut når jeg er på jobb. Men er glad likevel.

Jeg har termin 29.sept og er 9 fullgåtte uker i dag og inn i den 10. uken. Men har jo ikke vært på UL, så er jo ikke sikker. Med de to andre svangerskapene har det stemt på dagen med den ene og flyttet 1 dag med den andre. Nå er det bare litt over 1 uke til UL, grøss....Men blir deilig å få det overstått selv om jeg gruer meg. Føler meg jo veldig gravid fortsatt, selv om jeg ikke helt klarer å stole på det.

Skrevet

Heisann..

Heisann begge to:-)

Fått mensen i dag, jeg:-( Var ganske forberedt siden jeg har spottet bittelitt et par dager nå så jeg er ikke helt knust av sorg altså;-) Ble ganske deppa da jeg fikk negativ test i går + et par dråper blod et par timer senere, da visste jeg hvilken vei det bar med denne pp også..

Jaja, nå skal jeg kjøpe meg fertilitetsmonitor, så nå nå håper jeg det blir fart i sakene:-)

Vi må holde kontakten!! Jeg roper innom for å høre hvordan det går på ultralyden din, kattungen!! selv om jeg vet det selvfølgelig kommer til å være helt fint!!!

Vi må oppdatere hverandre, jeg er på bli gravid sidene helt til det skjer en sensasjon;-)

klem-klem

Skrevet

hehe, så ikke at jeg allerede hadde skrevet heisann på begynnelsen;-) går det an å bli dopa på ibux? ser sånn ut..tji-hi

Skrevet

Hei, hei!

Dumt du fikk mensen denne gangen, men bra du tar det greit;) Man blir vel litt herdet etter noen pp-er, eller hva? Men synes det er din tur til å få klaff nå, altså!

Kikker innom Bligravid for å se hvordan du har det. Har sett etter deg noen ganger der, men du har vel hatt pause?

Uansett; masse lykke til, heier på deg vet du;) Og skal oppdattere deg på ULen!

Stor klem

Skrevet

du er god augustmamma:-) vet så hvordan du har det, og godt du har mote oppe. skal titte innom deg på bli gravid:-)

kattungen: jeg fikk før i dag en kraftig murring over hele nedeintill og begge sidene i lursken. Varte i ca 5-10 min. Har ikke hatt det siden, men litt skremt, er dette vanlig? er det vokse smerter i livmoren..?? har du hatt dette?? det var bare foran og ikke i korsryggen..

Skrevet

Usikker på dette, men hadde faktisk smerter i magen da jeg våknet i dag. Kjentes ut som om livmoren var som en stram knyttneve på en måte. Men gikk over da jeg stod opp. Ble også veldig bekymret. Jeg tror det skjer så mye der nede om dagen, at vi ikke bør bekymre oss, og at smerter i mer eller mindre grad innimellom er vanlig. Så lenge det ikke er blod og det går over!!

Skrevet

Fest del lille spire; har du funnet ut av dette med stoffskiftet ditt, kommer du seg opp?? Det tar vel kanskje litt tid, eller? Håper det ordner seg;)

Skrevet

heia kattungen:-) er du der?nå er jeg og sykmeldt 50%:-) jobber 3-4 timer hver dag bare. i dag full dad og begynte halv 7. har sovet 3 timer etterpå..er helt skudd;-) ska bli godt og slappe litt av, og bare tenke på meg selv..trives du med det? noe nytt?;-)

Skrevet

Nettet har vært nede, så kunne først titte innom nå:) Jeg prøver også jobbe korte dager med en dag fri i uken. I dag var jeg på jobb fra 9-14.30 for så å hente lillegutt i barnehagen. Så måtte jeg handle og lage middag. Det ble vel litt mye for meg rett og slett. Kastet opp og ligger helt stille på sofaen etter gullet har lagt seg. Blir sliten, ja. Merker at det annerledes fra forrige graviditet da jeg bare hadde meg selv. Men er selvfølgelig glad for å spy, da går det vel rett vei, he he!

Kaster du ikke opp når du står opp så tidlig? Merker at hvis jeg kan stå opp litt senere går det bedre.

Ble forresten avslørt da jeg leverte sykmeldingen i dag. 1. spm jeg fikk var: Er du gravid? Klarer ikke å lyve om det, selv om jeg synes det er dumt at noen på jobben vet det før mamma....Har du fortalt det til noen? Synes det er så dumt å si det siden det er så tidlig og endte i MA forrige gang.

Håper du har det fint og er mindre stresset, er du det? Synes det virker som du slapper av litt mer? Håper du koser deg litt hvertfall, ikke bare er bekymret. Og kjempebra at stoffskiftet ditt går oppover, hurra!

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...