Gå til innhold

Rpoer på Kattungen venter nr.2 :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann:-) Er ikke så lett å holde seg unna bim, nei:-)

Går det bra med deg?

Jeg har slappet helt av på testingen denne mnd, ingen el-test eller temping så har vært ganske flink!! *litt stolt av meg selv*. Men nå er det under en uke til ikm og jeg har begynt å få endel symptomer, så nå blir det vanskelig fremover:-) begynner vel med testekjøret om få dager, tenker jeg..

klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå, så spennende!! Håper det klafffer for dere denne gangen, du må holde meg oppdatert:)

Går greit med meg, ingen tegn på noe misting foreløpig, men tenker mye på det og har bare kastet opp 1X gått ned 2 kg. Likevel er jeg bekymret for at jeg ikke er like kvalm som jeg var med lillegutt. Stress. Skal på tidlig UL i 10+2 (mandag 3/3) og gruer meg til det. Men blir fint å få det sjekket så jeg slipper å være helt spinnvill. Savner deg og fest del lille spire. Er ikke her noe særlig etter at dere ble borte. Håper jeg ser deg om noen dager!!!!

Stor klem

Skrevet

Ja, jeg skal holde deg oppdatert:-)

Det går helt sikkert fint selv om du ikke er like kvalm som sist!! Du må bare prøve å være glad for at du slipper den fæle kvalmen:-) men skjønner godt at du er bekymret..det er nok dessverre naturlig etter slike dårlige erfaringer som vi har hatt,.

klem

Skrevet

heia dere:-) jeg mistet ikke alikevel..fikk ul sist mandag og fant hjerteaktivitet, og var på enda en ul nå på tirsdag og fikk se det hadde vokst dobbelt opp og hjertelyd. blør ikke mer, bare litt mørkt rester på papiret. så håper det skal gå alikevel:-) ble satt et par dager tilbake, er 7+5 i dag, så er vel snart ferdig med uke 8, skal på nye ul på tirsdag:-) er veldig kvalm, hele dagen egentlig, og kastet opp i går morges, :-) håper aug.mamma at du er tibake til oss snart:-)

Skrevet

Jippi!!!!!!!!! Så fantastiske nyheter en lørdagskveld!!! :-) Syntes du hadde fått din dose og vel så det, så dette var godt å høre:-) Så godt å høre at svangerskapsymptomene er til stede for fullt, det er jo et ekstra godt tegn!! Jeg håper også at jeg er tilbake hos dere snart, må jo rekke det denne mnd for at jeg skal få være på samme trimester som dere en liten stund ihvertfall:-)

Stor klem til deg også.

Skrevet

hehe trykket feil, skulle ha litt mer en ja:-) når skal du evt teste?? krysser fingree for deg og sender litt babystøv om jeg har:-) hehe

Skrevet

HURRA! For en fantastisk nyhet!!!!! Nå ble jeg skikkelig glad:) Skal fortsette å nikrysse hele meg for deg og for aug-mamma! Tenk om vi blir den god gamle gjengen igjen! Så bra at du får tett oppfølging med UL. Jeg er 8+0 i dag så da er vi ca likt. Åååå, dette var jo helt fantastiske nyheter:)

Kjempeklem

Skrevet

Jeg tar en test i morgen, 5 dager før IKM *flau* men vil fange opp evt kjemiske graviditeter. Tenker jeg tar meg en tør til legen om et par mnd hvis jeg ikke er blitt gravid og da tenkte jeg at det var greit å få med evt kjemiske graviditeter, tidlig sa, jeg har hatt disse mnd etter sen aborten min.

Stoor klem til dere:-) Har maaasse symptomer så jeg har et lite håp denne mnd altså:-)

Skrevet

Kom det noen strek i dag? *håpe håpe*:) Det kan jo være litt tidlig. Tester d med billigstrimmel el CB?

Bra du har masse symptomer, dette blir spennende!!

Klem tilbake

Skrevet

Hei:-)

Kom en tykk strek fram med en gang, men den gikk bare ned til den vannrette..Forsvant etter noen sekunder, men håper det kan ha vært et forvarsel:-) Er jo i beste fall 5 dager til IKM, kanskje mer. hehe. Skal teste annenhver dag frem til IKM nå. Tester med CB fargeindikator som kan brukes 3 dager før. Pleier ofte få tidlig utslag, så da er det ikke så lett å smøre seg med tålmodighet:-)

I dag holdt jeg på å kaste opp etter frokost, og mensmurringene kommer og går, så vi får håpe det er spire på gang...

Skrevet

Oj, så spennende! Vi får satse på at det er et godt tegn at fargen var der litt for så å forsvinne. Og kvalme og murringer på og av er definitivt tegn. Vi får satse på at du kjenner kroppen din godt nok etter alt du har vært igjennom til å vite når det er graviditetstegn. Gleder meg til å høre om neste testing, dette er så nervepirrende!

Krysser hele meg og sier lykke til!

Skrevet

håper ja at dette er det rette tegnet:-) legg inn til oss etterhvert som du tester:-) krysser fingrene for at det skal gå for dere:-)

Skrevet

Har jo endel symptomer i denne tiden hver mnd, så det er ikke godt å si om det er innbilning eller ei..:-) men oppdatering kommer på tirsdag når jeg har fått testet igjen:-)

Stor klem til dere, dere er så snille!!!

Skrevet

ja jeg og legger ut på tirsdag, skal til ul da og kjenner meg redd..

Skrevet

hei hei, vil bare si at jeg er glad på deres vegne har "fulgt" dere hær inne, håper alt ordner seg:)

Jeg også fikk bare en halv strek første gang jeg tok testen, i følge legen min kan det bli det vist du tester tidlig i svangerskapet, 3 dager senere var det en tydelig kryss:) lykke til alle sammen:)

Skrevet

Hei idaførstetrille:-)

Takk for lykkeønskninger, det trengst:-) Ble veldig glad når jeg så at du som er gravid hadde fått halvt kryss også!!

fest del lille spire:

Skal tenke masse på deg på tirsdag!! Skjønner at du er nervøs, men det kommer til å gå så fint skal du se!!! Stor klem til deg:-)

Skrevet

mistet tråden, og du skal jo teste i morgen:-) tvi tvi, håpe håpe:-)

takk for fine tanker idaførstetrille:-) håper det gåt fint med deg:-)

Skrevet

Blendahvit test. Buuuhuuu...men når det er sagt så er det mulig at det er hele seks dager til IKM, er ikke helt sikker siden jeg ikke brukte el-tester denne pp..men vet at jeg har IKM et sted mellom førstkommende fredag til mandag, har det sånn noenlunde inne pga at symptomene mine rundt el er så lett å kjenne igjen. Neste testedag blir torsdag hvis testene er kommet i posten:-) Har forresten ikke hatt symptomer på et par dager nå, så det ser ikke så lovende ut:-(

Kryss fingrene for meg, jenter!! Vil så gjerne inn til dere nå:-)

Skrevet

aug-mamma:

Så kjedelig at det ikke var utslag i dag, men som du sier, det kan jo være alt for tidlig. Vi satser på det;) Vi vil jo også veldig gjerne ha deg på 1. tri og krysser fingre og hele meg *håpe-håpe*. Blir like spennede igjen på torsdag!

fest del lille spire:

Hvordan gikk det med deg i dag? Har tenkt masse på deg, håper det gikk bra. Og krysser fortsatt fingre for deg også:)

Skrevet

heia:-) den kan fortsatt bli pos:-) jeg fikk ikke testen pos før etter ikm den ene gangen husker jeg:-) håpe håpe for deg:-)

jeg fikk utvendig ul og fikk se lille nurket sitt hjerte banke:-) så håper den sitter. Jeg har lavt stoffskifte, går på levaxin for dette. Har hatt det siden jeg var 16. Men er veldig lav nå og dette bekymret lege seg på, måtte få meg opp fort! hmm likte ikke det helt, men får håpe jeg får dette til :-) ellers helt fint..8+1 i dag:-)

Skrevet

Åååå, så godt å høre at lille spire fester og deler seg som den skal:) Kan du ikke regulere stoffskiftet med medisiner, el kan du ikke det mens d er gravid? Har hørt at det kan være vanskelig å få stoffskiftet i riktig balanse. Håper det fikser seg, at du får regulert det.

Skrevet

jo må få det regulert, kan fortsette på medisinene mine, og få det opp..tok nye prøver i dag så håper jeg er på vei opp ivertfall..:-) noe nytt med deg?? hvordan er formen din?? jeg e en del kvalm. helst kveld, natt og morgen, pg etter mat faktisk. Bruker en halv time etter jeg har spist til å komme meg. Har bare kastet opp en gang, men brekker meg hver morgen uten mat..:-) jippi det er gøy og:-)

Skrevet

Ikke noe nytt her. Kvalmen er ganske lik som din. Brekker meg, kastet opp bare 1X, men er kvalm både før og etter mat. Så er egentlig ganske mye kvalm og er litt glad for det (jeg er helt gal). Også er jeg trøtt og svimmel, energiløs, og det er ganske slitsomt siden jeg har en på 1 1/2 som krever sitt. Skal spørre om å få litt sykmelding så jeg kan jobbe redusert. Er du sykmeldt?

Skrevet

har vært sykmeldt i to uker pga blødningen, og jobber denne uken, men kan velge hvordan og hvor mye jeg vil. jeg kunne bare ringe legen min om jeg evt ville ha en sykmeding..så er npk på jobb, men ikke hele dagen. Jobber som pedagogiskleder i barnehage og har det travelt, men har godt av å kose meg med barna:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...