Gå til innhold

Dette er tråden for oss "vanlige" mammaer...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff....eg er tydeligis ikke en vanlig mamma eg da, for eg passer passer ikke til den beskrivelsen på så veldig mange av de punktene...

Heldigvis så bryr eg meg ikke:) De fleste er vanlige mammaer etter mitt syn, uannsett hva de måtte mene, gjøre og tenke. Det viktigste er at en er fornøyd selv, og at barna har det bra.

Så får dere og alle andre kalle meg hysterisk, uvanlig, hippie eller hva dere vil:)

Skrevet

hmmm dette var jo nesten som å se meg selv =o)

bryr meg minst mulig om andre. det bryr meg ikke om hva folk gjør. og hadde vi alle her i verden vært like, ja, da hadde det blitt utrolig kjedelig.

Skrevet

Signerer.. Men gjør ikke alt det som står der (jenta mi er 4 mnd). Synes at det er dumt at det som folk skriver på forumet her skal gå innpå folk. Jeg er bare er for å få tips og å lese hvordan andre gjør ting. Jeg gjør som jeg selv føler for å vil, samme hva folk syns. Var mye bedre før teknologien kom for fullt ja...

Skrevet

Jepp,er akkurat sånn jeg kommer til å bli. Tror ikke noen av oss er så skinn-hellig som vi skal ha det til;)

Skrevet

Hehe, følte meg veldig hjemme der ja... (er opptatt av bilsikring,men snudde henne da hun var litt over to år på grunn av at hun er veldig lang) hehe..

Alt stemte for meg :)

Skrevet

Mi tuu ;o)

Småtten har en body med et smilende dødningehode han.. den er kjempetøff :o) hender jeg setter han foran tv'en hvis han er grinete eller noe og jeg må ta oppvaska eller lage mat eller noe. Og vet dere? Jeg har til og med hatt barnevakt til han.... :-O

Skrevet

Hihi skriver under på de fleste her. Men den viktigste syns nå jeg er at jeg gjør det som eer bra for min unge og krrever ikke at alle skal gjøre det likt som meg!

Skrevet

Ha ha, du er gæern, "smelt på tjukka", barnevakt og greier...;-) Vi har hatt barnevakt til nurket flere ganger, og han er bare 3,5 mndr! Har nattdrakt med smilende dødningehoder og jeg ser på god morgen norge uten å legge han bak sofaen først så han ikke ser, hihi;-D Arrest me.....Eneste jeg er "nazi" på er at jeg ikke forlater han i bilen. Lillebroren min satt alene i bilen en gang da den begynte å trille rett mot havet, stoler ikke helt på biler nei ;-) (Var en mann som så det og fikk hoppa inn i bilen og stoppa den, hvis dere lurte) ;-)

Skrevet

HURRA!!!! :-)

Jeg er ikke alene om å ikke være hysterisk :-)

Gutten min har sovet i egen seng på eget rom siden han var 3 mnd. Når jeg sa dette i barselgruppa så virket det som at jeg var riv ruskende gal. Han har sovet like godt og og med de elefant ørene som vokste på meg under svangerskapet har jeg alltid våknet ved første lille lyd :-)

10 dager gammel hadde vi barnevakt...over natta til og med og merkelig nok overlevde han ;-) Var i bryllup og det var super deilig å bare være meg igjen etter 9 mnd. Hatt "masse" barnevakt etter det og tror det er både bra og deilig for både mor og barn :-)

Er super avslappet og ikke noe hysteri og nå har jeg en 6 mnd gammel blid og fornøyd liten gutt :-) Noen lurer på om de noen gang skal få høre han skrike...og det kommer de sikkert til å gjøre, men da er det som regel fordi han er trøtt eller sulten.

Så ...mindre hysteriske foreldre....mere fornøyde barn er min teori :-)

Skrevet

Må nok henge meg på her jeg også ;o) Hva synes dere om at barna etter en lang dag i bhg, skole/sfo får slappe av i sofaen og se litt disney imens mor lager middag? Personlig synes jeg ikke at det gjør noen ting, de har jo egentlig lengre "arbeidsdager" enn oss, de får slappet av litt, og jeg får laget middag uten å måtte løpe hit og dit... Jeg er kanskje ikke den perfekte mor i manges øyne, men jeg oppdrar mine barn som jeg vil, uten å legge meg borti hva andre mener er riktig, så får de andre oppdra sine barn som de vil. ;o) ;o)

Skrevet

Godt å se at jeg er en vanlig mamma;) Tror nok jeg kan henge meg på alt som er sagt i denne tråden:) hehe..

Skrevet

Jeg bærer babyen min i Mei Tai, jeg da. Er jeg uvanlig da?

Skrevet

Jeg er også enn sånn helt VANLIG mams:;) Vet dere?Lar mini ligge i pysjen til 11-12 i ukedagene jeg:):) Ammer gjør jeg heller ikke....Fysjameien;:) *ler meg ihjel av disse komiske innleggene:0)*

Skrevet

Hehe...eg og reagerte litt på den "vanlige mammaer bærer i babybjørn"...i min omgangskrets bærer nemlig alle i sjal eller mei tai, og bb er SVÆRT sjelden....Synes uannsett det er litt teit eg da, å si at sånn og sånn er vanlig og andre ting er uvanlig....De som ikke passer inn i denne tråden er jo også vanlige mammaer.....

Skrevet

Meg åååååå....

Skrevet

Ikke sant, Yo! Synes denne tråden var litt ekskluderende, sikkert uten at HI mente det skulle være det!

Vi er da alle sammen vanlige mammaer, selv om vi gjør ting på vår egen måte!

Skrevet

Ja, her er d nok mye som stemmer på meg:-)

Skrevet

Jeg må nesten melde meg på her jeg også. Folk må for all del gjøre som det passer dem , og jeg dømmer ingen, men jeg må innrømme at jeg har et ganske avslappet i forhold til alle de overnevnte punktene (uten at jeg på noen som helst måte er uansvarlig av den grunn).

Skrevet

Melder meg på her jeg også:)

Skrevet

Hører til her jeg også.Jeg er en ganske avslappet mamma med en sønn som kan gå i pysjen hele dagen,sitter forovervendt i bilen,får mariekjeks osv.Syns at sånne tråder er kjempe fine jeg,det viser at det er helt normale menesker her inne også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...