Gå til innhold

Dette er tråden for oss "vanlige" mammaer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som lar barna sitte i bilen når vi henter minsten i barnehagen

Som bærer babyen i Babybjørn og trives med det

Som snur barna forover i bilen når beina blir for lange og det blir for mye styr..

Som av og til lar barna se tv eller video for å få fred selv om det er ukorrekt

Som egentlig ikke synes det er så forferdelig nøye om misten har ei t-skjorte med et dødningehode eller ei prinsesse på..

Som bruker engangsbleier eller tøybleier og ikke bryr seg med hva andre bruker..

Som juger litt til barna for å slippe masse styr (Nei, pusen har rømt hjem til kattemammaen, det er derfor den er borte)

Finnes det flere av oss??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg kommer nok til å bli sånn, hehe

Skrevet

JA! Utenom dette med bilstolen da...men jeg bryr meg ikke om hvilken vei dere andre velger å ha stolen. Derfor vil jeg være med:=)

Skrevet

som lar barna ha barnevakt før de fyller ett år

Skrevet

...Som bruker våtservietter

...Som ikke bryr seg om andre ammer eller ikke ammer

...som ikke boikotter det ene eller det andre

Skrevet

Positiv lesning på en fredagskveld. Tenker av og til at det bare er smågærne hønemødre her på DIB! Det beste rådet vi har fått inkl. jordmor, HS, bøker, nettsteder, venner og nettforums, er stol på dere selv og behold et sundt godt bondevett! Det fikk vi av en meget erfaren jordmor på en naturlig fødselsklinikk etter en fødsel som mer eller mindre tilfeldig ble helt ut i naturen :-)

Skrevet

jepp, det er meg!! :) takk for at det er flere av oss hehe

Skrevet

Høres ut som meg det der:) Utenom dødningehodene da.. (Liker forsåvidt ikke store Ole Brumm-motiver heller)

:)

Skrevet

Deilig tråd da :)

...og jeg tilhører også de som tar et glass vin eller tre selv om jeg ammer...

Skrevet

Ja, da er jeg en "vanlig" mamma jeg og! Med unntak av det første punktet.. Liker ikke å la unger sitte alene igjen i bilen, jeg.....

Skrevet

Jeg er og med på denne! :) Dritbra!!!! :):) Bryr meg fint lite om hva andre gjør med sine barn. Min unge blir jo ikke skadet av det, så hvorfor skal man da bruke energi på å bry seg?! ;)

Skrevet

Juger ikke så mye, boikotter litt og får vondt i ryggen av babybjørn (og tenker at tassen må vel få vondt i tissen)

Lar til gjengjeld unga klatre kjempehøyt opp i trærne, og spiser mye rart

Lar minsten sitte i bilen og hånler av teorien om selvantenning.

Skrevet

Tror jeg også hører hjemme her. selv om ikke alle punktene stemmer helt. (barnet mitt er ikke gammelt nok til at jeg har tatt standpunkt til alt her ennå)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...