Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ser ut som om min har tatt skrittet videre. De gangene L har slått og jeg later som om jeg blir lei meg, slår han en gang til. Hyggelig liten fyr :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse symp oversendes. Unger er så forskjellige - min eldste har sagt NEI fra han kunne snakke og er trassig og stri som et esel, yngste er bare rolig og snill og mjuk og selv om hun har vilje blir hun aldri trassig på den måten der, ikke som å snakke til en vegg. Eneste trøsta jeg har til deg er at det går over i perioder... og så kommer det tilbake i annen form og du lurer på om det er du eller ungen det er mest galt med, for det kan ikke være normalt. Men joda.

Skrevet

Jeg må bare bite tennene sammen og være tålmodigheten selv. Aller helst har jeg lyst å springe til skogs innimellom. For å sove. Hehe, som du ser er jeg ved mine fulle fem (?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...