Patetica fåkksi Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Kanskje hun... susser paa husbonden sin? Det var jo verdens mest romantiske dag i gaar.
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Hm, jeg hadde en ikkeidetheletattromantisk dag i går, så det glemte jeg.
Patetica fåkksi Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Ikke engang falsk romantikk? Det er jo det vanligste paa en slik dag.
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 I går så jeg på nerveforbindelser. Det er ikke engang falskt romantisk.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Kanskje hun har ødelagt begge pcene? Hennes var jo død.. Kanskje hun jobber. Og ikke gjør pliktene sine så hun ikke får låne pc på kvelden heller?
supergyda Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 Riktig. Fuglene kvitrer, blomstene er på vei, og supergyda kaster lys over dib. Da e det vår ;-)
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #10 Skrevet 15. februar 2008 Jeg tror du er en krokus. Selv er jeg en eternelle.
supergyda Skrevet 15. februar 2008 #11 Skrevet 15. februar 2008 Krokus er pene, så det stemmer på en prikk. Og du er jo tidløs, så det passer også!
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #12 Skrevet 15. februar 2008 Jepp, litt tørr og småfalma, men holder for evigheten.
supergyda Skrevet 15. februar 2008 #13 Skrevet 15. februar 2008 Jeg aner ikke hvordan en eternell ser ut, men de er sikkert nydelig de også :-)
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #15 Skrevet 15. februar 2008 Jotakk, kan ikke klage, vinterferie fra i morra (jeg skal ta fri til uka) og sola skinner, bilen kosta kun det forventa på service, ungene er friske og synes jeg er en brukelig mamma, og i morra skal jeg først til skogs på middag og etterpåfeire bursdag for meg og ei til, så slett ikke ille. Du da?
supergyda Skrevet 15. februar 2008 #16 Skrevet 15. februar 2008 Jeg kunne klagd mye, men jeg gidder ikke, siden været er bra i dag. Jeg skriver og skriver, og innimellom står det faktisk noe vettugt der også. Ikke så ille. Dessuten har jeg barne- og gubbefri til over helgen, og det er faktisk ganske glimrende.
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #17 Skrevet 15. februar 2008 Skrik om du skal ha korrekturlesing, jeg er jo en avviker. Skal ha ferie uten mann, men med barn og Barbie. Har starta storproduksjon av Barbieklær, i går kveld klipte jeg (ja, klipte - orka ikke sy) to skjørt, hekla en genser med veske og solskjerm, og sydde en kjole av min mors gamle gardin. Det er fullt forenlig med å høre musikk eller høre radio eller se filmer du kan fra før.
supergyda Skrevet 15. februar 2008 #18 Skrevet 15. februar 2008 Vil nok trenge en hel del korrekturlesing etterhvert, men ikke på en liten stund ennå. Men takk som byr, hvis du er ledig for oppdrag om noen måneder, så tar jeg kontakt. Jeg er helt imponert over klesproduksjonen din. Selv fikk jeg en føkkings symaskin til jul av min mor, men jeg har ikke brukt den ennå. Jeg klarer meg lenge med saks, håndtråkling, tekstillim og dobbeltsidig tape hvis det skulle være noe.
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #19 Skrevet 15. februar 2008 Symaskin er praktisk, synes jeg. Kan overhodet ikke sy, selv om produksjonen min skulle tilsi det, men fireåringer har ikke falkeblikk. Skjønte dens potensiale for overbevisning av småttiser om mammas fantastiskhet da størstemann lurte på om jeg kunne sy soveposer til alle hans Action Man - det er jo to rette sømmer, men han var dødsimponert og fornøyd.
Süsse Skrevet 15. februar 2008 #20 Skrevet 15. februar 2008 Her er jeg Mye jobbing og gutt som går bananas hver jævla natt har gjort til at jeg har gått litt i hi.
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #21 Skrevet 15. februar 2008 Aha, du er et bevis på at trasstryne+nattevåk=nedovertryne&koma? Masse symp, trass - uansett hvor sunt og normalt det er - kan få Mor Theresa til å drop-kicke småunger. Og skriking bør man skånes for...
Süsse Skrevet 15. februar 2008 #22 Skrevet 15. februar 2008 Jeg er et vandrende bevis på det og den Chanel-øyekremen hjelper ikke det grann!
KaMa Skrevet 15. februar 2008 #23 Skrevet 15. februar 2008 Jeg vil bare si hei til süsse, og at jeg så meldingen din noe sent i ...går? Var det i går? Dagene går rent i surr for meg. Og så sender jeg over masse symp. Håper jeg aldri vil få oppleve hvordan dere har det.. :-!
Süsse Skrevet 15. februar 2008 #24 Skrevet 15. februar 2008 Snille gutten din, trasser han ikke? Her har det vært ville vest i et par uker, døgnet rundt. Derfor jeg lurer på om det kan være noe mer enn bare trass. Men hva vet jeg, har ingen å sammenligne med.
KaMa Skrevet 15. februar 2008 #25 Skrevet 15. februar 2008 Trasser og trasser, han har jo sine nykker, men det går som regel å linke det opp mot noe. Som trøtthet og sult. Begge deler gjør ham sutrete og verden ramler sammen for ingen verdens ting. Ellers har han perioder da han er ekstremt brelete, da henger han rundt meg hele tiden. Da lar jeg han få så mye kos og kontakt som han trenger (dette er mest i helgene..) Og så har han jo nykker med å ikke ville kle på seg, kle av seg, ikke gå på bade, ikke legge seg, ikke gå til barnehage og ikke gå hjem fra barnehagen m.m. En del av situasjonene tenker jeg har med omstilling å gjøre. At han trenger en stund å innstille seg på hva som skal skje. Slår han, noe han gjør når han er trøtt, så blir jeg "lei" meg og da snur han med en gang, gir klem og vi er venner. Liker ikke å manipulere, men akkurat nå bruker vi det vi har av pasifistiske metoder for å avvenne ham med voldelige tendenser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå