Gå til innhold

Hun derre Lene Alexandra er så talentløs!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja selvfølgelig kan du mislike noen uten å være sjalu, har heller ikke sag at DU er sjalu heller jeg :)

tenk om alle jenter her inne skulle kritisert en kjendis hver gang de venter mensen hehe da hadde det ikke vært noe gøy å være her inne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rattata!

hehe det var jammen godt sagt og sikkert sant også :)

Skrevet

Oh my god, jenter. Jeg håper dere kødder. Lene Alexandra vet jo ikke hva man gjør i et valglokale engang! (les:høyre engasjerte henne under valgkampen for å lokke til seg den yngre garde) Ja, hun har fin kropp og fint hår, men det stopper der. Når du faen ikke klarer å lukke munnen og ser konstant overraska ut, da er du ikke mye pen i mine øyne. Og å synge en elendig sang om at "puppene mine er ålreite" er bare å bidra enda mer til objektifiseringen av kvinner.

Og det å si "du er bare misunnelig" er så ufattelig fantasiløst.....Jeg liker ikke Hitler heller, men det betyr ikke at jeg er misunnelig og vil ha bart og syfilis!

Skrevet

Jeg har vondt for å tro at de som hevder hun er fæl, virkelig mener det.

Det er vel heller irritasjon over at det hun gjør faktisk funker!

Hadde hun vært flatbrystet, bred over ræva, eller full av modne kviser, hadde det vært temaet.

Skrevet

Synes ho er kul jeg :)

Ho er nok egentlig ei veldig smart og normal jente..

Men funnet ut at ho tjener masse penger på å "leke" den dumme blondina, som har eksistert i alle år.

Synger om hva folk sier om ho i sanger å gjør det til en morsom ting:)

Kjør på Lene :)

Skrevet

Jeg håper virkelig hun driter i andres meninger, eller så hadde hun hengt seg for lenge siden.

Det har da ikke noe med sjalusi å gjøre at jeg synes at hun er bimbo?!

Ja, jeg er full av pms! Lene-bimbo har aldri irritert meg så mye som i dag.

Skrevet

Pleier se henne på sats. hun ser ikke ut i virkeligheten, uten all sminke.

Skrevet

Jeg håper inderlig ikke dere overfører disse holdningene til barna deres!

Snakk om å dømme!?!?

Lene Alexandra har uansett klart å skaffe seg en karriere - jeg er rimelig sikker på at hun er over middels intelligent! Dette er jobben hennes - klarer dere ikke å se forskjell?

Hva er det med folk som på død og liv må snakke dritt om andre mennesker - som de ikke kjenner engang??

Hvis det ikke er misunnelse, hva er det da??

Skrevet

Hvilke holdninger skal vi videreføre da? Utseende framfor alt? Hvis du later som du er helt brød, kommer du deg fram i verden?

Skrevet

Hva med holdninger som at alle mennesker er like mye verdt?

Skrevet

Det går kanskje an å videreføre holdninger som går på at alle mennesker er forskjellige? Hvis du hadde fulgt med LITT, siden du er så opptatt av å henge ut Lene Alexandra - så er hun veldig åpen med at dette er JOBBEN hennes.

Og det å snakke nedlatende om andre mennesker, det å kalle andre for helt "brød", mennesker man ikke engang kjenner - for meg er det holdninger jeg fryser på ryggen av, og som jeg overhodet ikke ønsker at barna mine skal ha.

Skrevet

eller " jobber du hardt nok, når du de målene du setter deg"...

hun har jo oppnådd store ting, med hard jobbing - det er stilig det. desuuten gjør hun jo ikke noe galt. hun skader inegn, og tjener ikke penger på andres ulykke... det er det jo ganske mange som gjør, selvom de er både sympatiske og flinke folk.

jeg liker når ikke alle er Mainstream, selvom jeg ikke ønsker meg så store harde pupper :-)

Skrevet

Alle mennesker er like mye verdt, men noen er dummere enn andre. Noen synes det er greit at barna deres banner, det synes ikke jeg. Ja, folk er forskjellige og takk og pris for det ;-)

Skrevet

Selv om man ler av en spontan strofe fra et barn, betyr ikke det at man synes det er greit. Men som du selv sier, noen mennesker er dummere enn andre, og forstår ikke slikt.

Skrevet

For en dobbeltmoral du har "oktobernurket"! "Noen er dummere enn andre"? Er det mulig....

Dessuten må jeg si at jeg av to "onder" må si det er bedre at snuppa vår banner, enn at hun snakker nedlatende om andre. Selv om det her i huset ikke er aktuelt med noen av delene!

Skrevet

Så enig jeg er, solstråle69.

Jeg hadde blitt utrolig lei meg om jeg hadde sett at mine dårlige holdninger ovenfor andre mennesker hadde smittet av på barna mine.

Da ER det bedre at de glemmer seg og banner, ja.

Skrevet

Jeg kan ikke si at jeg synes hun gjorde noen bra fremtrenden når hun "sang" i dag, greit nok når hun ble intervjua,men hun stod jo bare der og mima, og kanskje det er lenge siden jeg har vært på byen, for jeg var ikke klar over at det var sånn en skulle danse nå,hehe.. Har aldri sett noe mer latterlig... og nei,jeg er ikke misunnelig...

Gjest Mayflower
Skrevet

sa det også,men før det sa hun -pass så ikke noe eksploderer..

hehe :P

tragisk musikk forøvrig..men hun tjener jo penger hun!

Skrevet

Har ingenting å si verken fra eller til på denne diskusjonen, annet enn at den er helt sinnsykt barnslig og full av fordommer!!

(er så klart noen bra poenger her, men sånn all over tullete)

Skrevet

Jeg syns hun var veldig pen da hun var med i Robinson ekspedisjonen, men nå syns jeg bare hun ser dum ut. ikke kan hun danse og ikke synge.

Er jo velsdg mange pene jenter med store pupper som er redd for å bli framstilt feil,men hun gjør det bevist.Det skjønner jeg ikke.

Og jeg blir også flau på hennes vegne.

Skrevet

Vil legge til at jeg synes det er en skam for musikken, at hun har begitt seg ut i den rettningen. Det er jo ikke mye bra det hu synger. Men men, nå er det jo enda sånn at det enkle selger, danseband og puppepop. Mange enkle sjeler der ute.

Skrevet

For og si det slik, man trenger ikke være smart for og slå igjennom nå til dags.. holder med en som gjør jobben for henne, mens hun bare passer på og se bra ut. For når hun er stylet så er hun jo pen, selv om puppene sprenges frem:p

Men at jenta er spes smart er ikke sant.. hun er akkurat sånn til vanlig.

(Jada, har faktisk opplevd henne)

Mannen min syns hun er helt ekstrem, så han får fnatt når han hører/ser henne. Litt komisk, han kan helt klart si hun er pen, men thats it!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...