Prish Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Herreguuud, jeg blir flau på hennes vegne. Hun fremfører en låt på god morgen Norge nå. Sarah-rara mi liker henne tydligvis, for hun står og danser. Hihihi
Chiabatta Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Jeg er helt enig. For ei fjollete dukke. Er det mulig? Lurer på om mannfolka syns sånt noe er sexy??
Ådæven Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Talentløs vil jeg ikke si hun er, hun har da tross alt klart å få til noe og noen liker musikken hennes også. Syns hun er søt jeg!
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Syns hun er kul, jeg. Og det underholder meg at hun provoserer så mye at dere legger inn innlegg om henne, gang på gang. Hva eksakt er det hun gjør som er talentløst? Siden hun tjener penger på det hun gjør, kan hun neppe være helt uten talent:-)
Prish Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2008 Det kan hende hun er søt i virkeligheten, men slik hun framstiller seg på tv er ikke dama mye søt! Bimbo-fjolle med store pupper for å fjerne oppmerksomheten fra sine udugelige talenter. Jeg skjemmes på hennes vegne...
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Gubben liker henne ikke, hver gang hun kommer på den reklama si slår han over på en annen kanal. Jeg synes hun bare ser dum ut jeg, bryr meg veldig lite om henne egentlig.
Tommage♀♂ Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Tenk så genialt om hun faktisk er ganske smart og har laget seg en artist-skikkelse i bimboformat? På jobb er hun en ultrablond bimbo, etter arbeidstid en helt vanlig, over normalt smart jente? Frøkna var hvertfall imponert, hun kom løpende inn i stua da hun hørte musikken ble stående og glo gjennom hele sangen
pandabjørn Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 synes jenta er søt jeg....er så mange jenter her inne som IKKE liker henne snakker jo bare ditt om henne jo! hva er vitsen..?? og når jeg sier at de er sikkert misunnlig på henne da får jeg bare svar tilbake nei er du gal osv... skjønner ikke hvorfor jenter skal være så stygge mot andre jenter blir nok ikke siste innlegg hvor noen skal kritisere en kjendis !! og jeg liker musikken hennes også, men det er det vel ikke noen av dere andre jenter som liker tenker jeg tenker på de som stadig skal kritisere den ene etter den andre!
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 For å fjerne oppmerksomheten på sine udugelige talenter? Wow, ditt talent er iallefall ikke å ordlegge deg!:-)
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #10 Skrevet 15. februar 2008 Kanskje han er redd du skal se ereksjonen i buksa på han.
dritgrei hei hei! Skrevet 15. februar 2008 #11 Skrevet 15. februar 2008 Hun er god! Hun har jo klart noe vanskelig, rett og slett å tjene penger i en bransje hvor det ikke er plass til veldig mange.. Hun er smart, og markedsbevisst, men om låtene er så bra, det kan vi godt diskutere ;-) Jeg syns det er stilig at noen er så lite selvhøytidelige at de gir ut en plate som heter "Wlelcome to Silicon Valley"... hun er søt syns jeg. Lille vennen min danset rundt og rundt hun også, så her i huset slo til og med musikken an :-) Mor liker dama, og barna liker musikken. Det er full pott det for Lene Alexandra!
Prish Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 15. februar 2008 Jeg bryr meg vanligvis lite om dama, men da jeg så henne på tv i sta, fikk jeg neller. Bare hun åpner kjeften er det fjortis-fnising og fjåseri. Så ut som de andre i programmet ønsket seg langt vekk. Er det mulig??!! Ja, jeg skal ha mensen og ALT irriterer meg i dag.
Ådæven Skrevet 15. februar 2008 #13 Skrevet 15. februar 2008 Jeg synes også hun overdriver en smule og er fjollete, men jeg elsker det=) Føler hun er en ærlig jente med selvironi. Hun sier jo at hun har vært ute etter oppmerksomhet hele veien pga dårlig selvtillitt osv også. Gøy med forskjelllige mennesker!
Prish Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 15. februar 2008 Det har ikke noe med sjalusi og gjøre. Jeg kan vel mislike noen uten å være sjalu???
Thunderstruck Skrevet 15. februar 2008 #15 Skrevet 15. februar 2008 Ja,hun er TRAGISK!! Enn og stå slik og vise seg frem med playback..Jåledukke..Kvalmt..
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 15. februar 2008 #16 Skrevet 15. februar 2008 Jeg synes hun er pen jeg. Sku gjerne hatt en slik kropp jeg - men med noe mindre pupper. Meen - hun kan jo virkelig ikke synge. Kjente også at jeg ble flu. alle andre på GmN synger live, men hun står der og mimer - og det tyder jo på at hun ikke er særlig flink. Synes også at det er tragisk at man ikke trenger noe 'talent' her i Norge for å bli kjendis ( hun er ikke den eneste hun altså), det holder liksom med svææære silikonpupper. synes det sender litt feil signaler til unge jenter jeg da.
selma07 og engel Skrevet 15. februar 2008 #17 Skrevet 15. februar 2008 Hun er jo en forsåvidt pen dame som spiller mye på sex.. og det er jo opp til henne. Men hun virker ikke som den skarpeste kniven i skuffa... og dersom det bare er skuespill så er hun ganske god skuespiller:o) Nei håper at Selma finner noen andre å se opp til enn henne eller lignede jenter..... huff huff...
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #18 Skrevet 15. februar 2008 Ja, enn og stå slik å vise seg frem?? Og du er født i 1840?
dritgrei hei hei! Skrevet 15. februar 2008 #19 Skrevet 15. februar 2008 hmm sa jeg noe om sjalusi? Det kan jeg nemlig ikke mene noe om, så det pleier ikke jeg å snakke om... jeg sa at jeg har respekt for jenta, og det syns jeg må være lov. :-)
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 15. februar 2008 #20 Skrevet 15. februar 2008 *hahahaha* kom på en ting. Hørte dere hva programlederen sa når hun sku kaste pila? 'pass på slik at ikke noe eksploderer' Det pleier dem ikke akkurat si. Måtte flire litt da, selv om jeg synes det var litt frekt og.
Prish Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #21 Skrevet 15. februar 2008 Hun er et jævlig dårlig forbilde og jeg synes det blir å sammenlikne henne med Lolo Ferrari (eller hva hun heter) Heller freak-show enn talenter ute og går! Slenger ikke dritt om venninner og folk jeg kjenner, men tv-bimboer legger opp til det selv!
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #22 Skrevet 15. februar 2008 hade ei venninde som egentlig var skikkelig fan av henne. Og så var hun på en FHM fest hvor hun lene Alexandra åsså var på. Hun var visst ikke like pen i virkeligheten, snarere tvert imot.
* 5 om dagen * Skrevet 15. februar 2008 #23 Skrevet 15. februar 2008 elize : feil...vår staude sa at hun ikke måtte treffe hun reporteren , for hun hadde noe i magen som levde.... synes det er mye sjalusi ute å går.... Hun blir vel ikke likt av andre jenter, før hun fjerner silikon, og ser ut som andre grå mus...
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #24 Skrevet 15. februar 2008 Dårlig forbilde fordi: Hun har silikon? (Det hatr jo maaange mødre på DIB også) Hun kler seg som hun vil, og driter i andres meninger? Du er sikkert full av pms, og irriterer deg over hengemagen du ikke blir kvitt ellerno`.
Prish Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #25 Skrevet 15. februar 2008 Mulig jeg ble litt ivrig her, men hva var feil med det, Rattata??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå