kua kalva,drektig igjen Skrevet 15. februar 2008 #26 Skrevet 15. februar 2008 det 5 element:) elsker den filmen:)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #27 Skrevet 16. februar 2008 The notebook!! den er bare såååå romantisk;)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #28 Skrevet 16. februar 2008 Stekte grønne tomater! Drama om to historier som foregår på ulike steder i tid, veldig underholdende og litt rørende. Med Kathy Bates. Apropos Kathy Bates da: Misery er jo en kjempespennende film!!
renathe88 Skrevet 16. februar 2008 #29 Skrevet 16. februar 2008 ¤Dirty Dancing1 ¤Dirty Dancing2 ¤Den grønne mil ¤Moulin Rough ¤Titanic ¤Istid
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 16. februar 2008 #30 Skrevet 16. februar 2008 unconditional love,komedie ;thank god,JULIE ANDREWS is in the cocpit... cannonball run,komedie; captain caos... parfymen,syk syk syk syk trist drama thriller edvard saksehånd,kose film men trist Japanske tegnefilmer om hekser og rare verdner, veldig egnet for rolige kosekvelder... (f.eks: chihiro,det levende slottet osv.)
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 16. februar 2008 #31 Skrevet 16. februar 2008 Hmm, skal prøve å unngå romantiske filmer siden jeg regner med at typen din ikke er så interessert i det? Hehe.. Skriver ned noen filmer jeg og typen har sett og som vi synes er bra. Pulp Fiction - Yndlingsfilmen min!! Digger Tarantino sine filmer.. Reservoir Dogs Kill Bill Ringenes herre triologien - trodde aldri jeg skulle like de filmene, men har sett dem flere ganger nå! Snatch - Utrolig kul film med bl.a Brad Pitt i en kjempekul rolle Gamle menn i nye biler - kjempekul dansk film Seven Lucky number Slevin Oceans 11 Donnie Brasco Scarface Starsky and Hutch Shanghai noon / Shanghai knights Little miss sunshine Hmm, kommer ikke på flere for øyeblikket jeg..
smuppemor Skrevet 16. februar 2008 #32 Skrevet 16. februar 2008 "How to loose a guy in 10 days".....romantisk komedie, med Kate Hudson og Mathew McConaughew. "The Holiday".... romantisk komedie, med Kate Winslet, Cameron Diaz og Jude Law. "Coyote Ugly"....romantisk komedie "G.I Jane"...action, med Demi Moore og Viggo Mortensen. "Joy Ride"....thriller, skikkelig creepy og god....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå