Gå til innhold

Engelsk muntlig ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir ikke helt slik som din da, men leiemorder kan få et annet interessant norskt "ord" om man oversetter direkte fra engelsk ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den har ikke så mye med saken å gjøre - men jeg synes det var litt morsomt:)

Mellomlandet i Amsterdam og skulle fly videre - var med en forskjellig gruppe folk. Selvfølgelig var det noen tullinger som måtte rote seg vekk, og som ingen visste navnet på. Vi ba om de kunne rope opp to jenter fra ditt og datt, men de kunne visstnok ikke rope opp annet enn personavn. Vi måtte ha tak i disse jentene og måtte tenke på hvordan... Vi hadde tilfeldigvis fått med oss at den ene jenta kanskje het Victoria, men var ikke helt sikre, og vi ante ikke hva venninnen het. Så vi gikk tilbake til resepsjonen og ba dem rope opp; "This is a message for Victoria and VENNEN HENNES" - også beskjeden da... Utrolig hvordan man egentlig kan lure folk bare fordi de ikke kan språket ditt... :) Eh, ok... Kanskje ikke så morsomt -men var det egentlig der og da:)

Skrevet

Nehei, for vi snakker samme dialekt og jeg tar den ikke... :-/ Si det da, hva er morsomt? Treg - jeg? Neeeida...hehe...

Skrevet

Rundt bålet kan bli rundpule når man sier det lenge nok til å bli sliten ;o)

Skrevet

Siklis... Hvis du nå skal være så god i engelsk, så må du vel skjønne disse??

Skrevet

Er ikke så GOD i engelsk - er så god som jeg burde være :-)

Jeg skjønner ikke hva det kan bli...

Skrevet

Si det på engelsk... Ivona Tinkle... Den SER man jo, før man sier det!

Skrevet

Jeg har allerede innsett min dumhet der... Meeeen jeg tenkte det var noe lureri bak den og da veel.

Skrevet

Nei, ikke Bart sine (fra "the Simpsons"), Bart er kjent for å ringe til Moe's bar og spørre etter oppdiktede personer, så sier han først etternavnet til Moe, deretter fornavnet og når Moe da sier hele navnet høyt så hører jo først andre, og s ham selv, at det blir noe ganske annet enn et navn og alle ler og Moe blir sur og skjønner at det er Bart som tuller med ham :-)

Skrevet

Hehehe... Ser og har egentlig adri sett på The Simpsons (med unntak av kanskje et par episoder...) så vi sier at det var derfor jeg ikke skjønte helt;-D hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...