Nanna:-D Skrevet 14. februar 2008 #26 Skrevet 14. februar 2008 Kjenner du bevegelse enda el? (Jeg kjente ikke skikkelig bevegelse før uke 18...) Kanskje litt intimt å spørre om, men har du hatt sex i det siste? Er ganske vanlig å blø etter sex fordi man har så skjøre blodkar der nede. Følg med litt, vis det ikke kommer no mer, så vil jeg egntlig tro at det er liten sjans for at det er no unormalt. Mange blør uten at det betyr no.. Du skal vel snart på ul også...
blir gal Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #27 Skrevet 14. februar 2008 Ja,det kan jo være derfor.skal til UL onsdag neste uke.ikke lenge til da,men.litt dumt å ringe da også
Nanna:-D Skrevet 14. februar 2008 #28 Skrevet 14. februar 2008 Kan jo ringe ned på føden å høre med de. HAr du vondt el??
Nanna:-D Skrevet 14. februar 2008 #30 Skrevet 14. februar 2008 Det er bra!! Hadde vel kanskje sett ann til i morra. Sea det kom så lite.. Bare litt på papiret el? Vis det kommer no mer, el du får vondt hadde jeg ringt ned. Men er du usikker og i tvil, ringer du og snakker med en jm på føden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå