Gå til innhold

Hjemme alene i natt:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker ikke være alene på natta jeg:-(samboern jobber natt noen dager nå.har akkurat fått oss et hus på landet.og det er så mørkt rundt her.hører så mange lyder.har blitt så pysete sånn.ikke så ille før.jeg får ikke sove de nettene.tør ikke lokke igjen øynene å slappe av.så vil helst sitte oppe.han er hjemme halv 7 i morra tidlig.min.mor døde i jan i fjord,og tenker mye på henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sitter også alene i natt,samboer min jobber også enkelte netter og i natt er en slik natt. Liker det heller ikke,men slik er det nå en gang. Gir gode penger,men skulle ønske jeg hadde ham hjemme. Ikke noe kjekt å legge seg når jeg ikke har en god arm å legge meg på.

trist å lese om at du mistet din mor i fjord,jeg mistet min far for noen år siden,men det var ventet,det var rett før jul,så juletiden er litt preget av det,men vi prøver å gå videre i livet. Håper du har noen å snakke med,når tankene kommer som verst.

en oppmuntrings klem til deg

Skrevet

prøv å sove alene i to uker når en tror hver et knirk er en massemorder som prøver å bryte seg inn! når mannen i tillegg skal jobbe overtid en uke å en er langt fra familie..huffameg.... vet hvordan dere har det jenter! er min hverdag, men blir aldri vant til det!

Skrevet

Nei,det hørtes ikke morro ut:-(

Skrevet

Velkommen i klubben. Må nok sove mye alene jeg og, mannen min reiser mye ifm jobben. Spesielt kjedelig på vinteren å være alene, i allefall når man er mørkeredd og husredd. Min far døde i februar i fjor, så skjønner hvordan du har det. Trist å miste sine foreldre!!

Skrevet

Godt det ikke er bare meg:-)jeg skal liksom bare IKKE sove jeg.er rett og slett redd.

Skrevet

Uff kan ikke være lett å være husredd når man må være alene..

Jeg er heldigvis ikke det. Da hadde jo jeg blitt sprø når jeg har en mann som er på sjøen 5 uker i et strekk..

Leit å miste ene av foreldrene sine..har ikke gjort det selv, men bare vet hvor redd jeg var da pappa hadde hjerte infarkt for noen år tilbake..var så forfedelig å se han på sykehuset med slanger i nesa osv..

Så må være veldig trist å miste en av foreldrene..så kan godt forstå hun dukker opp i tankene dine når du er alene..

Skrevet

Ja,jeg har blitt skit redd.

Ja,min mor skulle jo vært bestemor til min som kommer i juli.det er veldig leit.ho får ikke oppleve noen av mine.men,sånn er det.

Skrevet

ja det må være ekstra trist i sånne anledninger der man skulle ønske hun fikk oppleve det sammen med deg..

Skrevet

hva skal du finne på i hele natt da?

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Jeg og har bestandig vært mye husredd. Men har "jobbet" det av meg etterhvert. Jeg lå gjerne og leste på sengen og hadde på musikk. Da fikk jeg koblet ut hjernen min og til slutt sovnet jeg rett og slett bare.

Gikk 2 runder rundt for å sjekke at dører og vinduer var lukket og låst også.

Har du et husdyr ta gjerne med det på soverommet, da føler man seg gjerne litt mere trygg. Legg mobilen ved siden av deg i sengen.

Kanskje du har prøvd alt dette, men tenkte kanskje jeg skulle gi deg noen tips som kan hjelpe!

Håper du i alle fall får sovet noen timer. Kos litt med magen din og fortell den lille i magen at du skal passe på h*n :-)

Klæm

Skrevet

Hei, jeg er også hjemme alene i natt.

Kjæresten min dro på jobb kl halv 7, og kommer hjem igjen kl halv 7 i morgen tidlig.

Jeg bor i rekkehus midt i et boligfelt, men føler meg litt husredd likevel!

Hadde jeg ikke hatt hunden min, ville jeg nok spikret igjen vinduene for lenge siden... :-/

Veldig trist at slike hjemme alene-stunder bringer med seg så mye negativt. Jeg har heldigvis ikke mistet noen kjære, men klarer likevel å bruke denne tiden på å alt som kan gå galt med babyen f.eks.

Ikke gøy å være alene!

Skrevet

Jeg har en schæfer:-)men han er så valpete,og forstår ikke så mye.

Skrevet

Det kan hjelpe litt alikavell. Jeg følte meg i alle fall mye tryggere etter at vi fikk hund. Selv om hun var verdens snilleste så bare visste jeg at hun ville passe på meg dersom det skulle være nødvendig :-) OG så hjelper det gjerne å høre pusten like ved og vite at man ikke er alene!

Skrevet

En annen ting.... Jeg mistet mine besteforeldre for noen år siden og var veldig knyttet til dem. Gråter fortsatt når jeg tenker på de, men jeg har blitt flink til å tenke på alt det positivt ved dem og minnes alle de gode minner (selv om det føles sårt). Jeg er sikker på at de følger med meg og passer på meg. Prater litt med de og forteller hvor mye jeg savner dem. Blir gjerne noen tårer og litt hiksting, men når jeg da får roet meg ned så klarer jeg å tenke på de med et smil.

En mor er jo nærmere og siden det er 1 år er det jo selvfølgelig enda mere sårt! MEN hun ville helt sikkert at du skulle tenke på henne med glede og fortelle den lille i magen om alle de fine minnene og ta godt vare på deg selv og den lille!

Skrevet

Jeg har hatt litt mareritt etter at mor døde.det har gjort meg redd.ikke no morro det.veit ikke hvorfor.for det er verdens beste mamma.

Skrevet

Det er så veldig individuelt hvordan man reagerer når en av de nærmeste dør. Har vel også noe å gjøre med hvordan de dør. Men det er jo veldig vondt når noe slikt skjer uansett og værre når man får mareritt pga det.

Har du prøvd å snekke med noen om det? Kanskje det kunne hjelpe?

Prøv å ta med deg hunden din, prat med den lille i magen og les en god bok. Håper du får sovet litt. Det må jeg i alle fall nå for skal prøvekjøre bil imorgen :-)

Sender en stooor klæm over til deg!

Skrevet

Oi:-)så bra.go tur da! takk,for alle rådene.setter stor pris på det.skal prøve.

Skrevet

Alene her også.. Kæll'n jobber natta. Drar kl halv4 og kommer hjem ca 8 i morra tidlig. Savner armen hans. Er ikke vant med å væra så mye alene.. Sover masse sammen med hunden når han ikke er her. Det hjelper meg. Setter på klokkeradioen, for da hører jeg ikke alle lydene..

Litt rart, vi sitter her i hvert vært hus i Rakkestad og er alene og små "redde" begge to.. :-)

Skrevet

Det var rart:-)Rakkestad du også ja.flytta hit i fjord sommer vi.

Det er så mørkt rundt her.hater det! hvor i Rakkestad bor du?

Skrevet

Bor i degernes. På halden sia a degernes... Bodd her hele livet egentlig, utenom når jeg gikk på Tomb.. Ja, i råde..hehe..

Du a??

Skrevet

uff! Blei litt redd nå.fikk litt blødninger nedentil,når jeg var på do

Skrevet

Hm... Vanskelig. Blødde sjøl for 2og ei halv uke sea. Reiste på sykehuset. Alt var iorden. Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Er 17+3.er kanskje ikke no farlig men.bekymrer seg for mye å da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...