Gjest Skrevet 14. februar 2008 #26 Skrevet 14. februar 2008 Du har vask på badet antar jeg? Da har du så det holder de første ukene og så kan du se hvordan det fungerer for deg.
Phantom´ Skrevet 14. februar 2008 #27 Skrevet 14. februar 2008 Har hatt badebalje til mine to tidligere, men denne gangen dropper vi det. bader babyen i vasken i starten, så blir det dusjing, eller bading i det store badekaret med bare bittelitt vann etterhvert.
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 14. februar 2008 #28 Skrevet 14. februar 2008 Vi har dusjet våre babyer mye, selvom vi har badekar.. det synes de er deilig... kanskje litt mer avslappende med en liten stamp m stativ i dusjen da..
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #29 Skrevet 14. februar 2008 Jeg kommer til å bruke badebalje. For meg høres det ut som om baby ikke vil ha en jevn varme i dusj slik som i bad? Tenker på meg selv, som i og for seg er en frysepinne, men dersom jeg ikke får vann på meg absolutt hele tiden eller skrur av mens jeg vasker hår el barberer leggene, blir jeg iskald den bittelille tiden jeg ikke har vannstrålen rett på meg hele tiden.. Jeg vil ikke ha "stol" i badet - har badet en del nyfødte, og jeg syns de roer seg godt ved å ha en "flytende" kropp i vannet, som kanskje kan minne litt flytingen i mors mage? Dessuten syns jeg en lettere får vasket stumpen i og med at vannet fritt får komme til hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå