blir gal Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #28 Skrevet 13. februar 2008 Bergen ja.et vakkert sted det:-)har noen slektninger på Dale,om du veit hvor det er?Jeg er i fra østfold,og bor i Rakkestad.
1222 Skrevet 13. februar 2008 #29 Skrevet 13. februar 2008 Vakkert når det ikke regner:-) Dale? Hmmm! Nei! Hvordan er formen din i uke 18 (17) ? da?
blir gal Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #30 Skrevet 13. februar 2008 Det er et lite sted mellom Voss og Bergen:-) Jeg er ihvertfall ikke så kvalm lenger.og fått tilbake matlysten.nå vil jeg ha allt!!redd for å spise for mye.så er jeg ganske så trøtt om dagen.sover lenge om morran.og noe voldsomme humørsvingninger.stakars samboern og bikkja.ellers venter jeg veldig på UL nå.gruer meg litt.Hva med deg??
1222 Skrevet 13. februar 2008 #31 Skrevet 13. februar 2008 Kjenner meg igjen i det du skriver. Har vært veldig veldig kvalm lenge, men nå har det endelig (nesten) gitt seg, og jeg føler jo meg nå som en toppiddrettsutøver sammenlignet med for noen uker siden:-) Konstaterer for meg selv, at når jeg nå har klart å komme meg gjennom denne perioden, så kan jeg klare alt her i verden... Ikke så fryktelig trøtt lenger heller. men humøret - det svinger, som det aldri har svingt før. Kommer noen utbrudd som setter samboeren min litt ut av spill, stakkars. Venter på ul, gruer og gleder meg. Håper på at alt er bra med den lille, og at jeg kan senke skuldrene litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå