Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du 17+3, så er du i 18.uke

Skrevet

Hallo! Er 17 + 3 i dag jeg og :D Åssen står det til?

Skrevet

Hæ?uke 18?noe jeg har missforstått:-)

Skrevet

Venter grådig på den UL greia nå:-)tida går så smått,huff!!!

Skrevet

Jaaa, jeg og! Når skal du? Jeg har time neste fredag jeg.. Gleder meg skikkelig! :D Håper krabaten viser hvem h*n er. Og, vi er i 18 uke nå fordi vi er fullgått 17 uker ;)

Skrevet

Jeg forstår ikke de uke greine jeg:-)trodde det liksom var 17+3 dager jeg da.dumt!! Har time onsdag neste uke.lurer på om jeg ser noe kjønn.men,man kan vell ikke være 100% sikker uansett.

Skrevet

Hehe, nei det skal ikke være lett det med ukene.. Tok en stund før jeg skjønte greia. Er 17+3, men er i vår 18 uke for det :P Når vi er 18+1 er vi i vår 19 uke fordi vi har fullgått 18 uker..

Nei, 100% sikkert er det nok ikke. Dessuten regner jeg med at lille nurket ligger med en hånd foran så vi ikke får sett no. Er typisk for oss det, hehe.. Men håper bare alt er bra!

Hvordan er formen da?

Skrevet

Jeg er 16+4, altså i min 17 uke. Vi skal på ordinær ultralyd om en uke, gleder oss og er spent på om vi får sett hvilket kjønn vi venter :-) Er også spent på om terminen blir justert!

Har noe ligamentsmerter og har treg mage, men ellers er formen bra! Har ikke vært kvalm i det hele tatt! Jobber 100% og håper å fortsette med det så lenge som mulig! Er forøvrig første gang for oss begge!

Skrevet

Oi, så heldig du er! :) Jeg var kvalm fra uke 7 jeg.. Og begynte å kaste opp fra uke 8. Er ikke kvalm lengre nå heldigvis, men nå er det hodepine som plager meg. Er sykemeldt fra jobben nå denne uken, og skal bare slappe av så får vi se om det hjelper. Er førstegangs jeg og. Lurer litt på om terminen blir justert, men regner egentlig med at den ikke blir det. Og i såfall bare med et par dager. Var på tidlig UL i uke 8 pga blødning og der sa de hvor langt jeg var på vei, og ble da satt tilbake 2 dager.. Vet ikke om det har noe å si men..

Krysser fingra for at nurket har det bra jeg as! :) Den driver og spreller hvertfall, hehe...

Skrevet

Jeg fikk vite når jeg var på Ul i uke 8 at jeg har termin 23 juli.håper det ikke blir mye seinere.men,vi sier jo allikevell at vi er i uke 17,eller skal jeg si uke 18?hmm...

Skrevet

Tror vel heller ikke på den helt store endringen.... Var på tidlig UL i uke 9+5, ble da satt to dager tilbake. Var også på ekstraordinær UL i uke 12+2 og da sa de at størrelse stemte godt overens med 12+2!

Jeg har så langt ikke kjent noen bevegelser fra den lille, men det kan vel ennå gå noen uker..... Blir spennende framover :-)

Skrevet

Jeg sier at jeg er i min 18 uke jeg... Og 17 fullgåtte uker. ;) Syns det er lettere enn å si mnd..

Kan enda ta noen uker før man kjenner liv ja. Jeg kjenner liksom bobler på innsiden av magen, og det kiler skikkelig. Har ikke kjent noen ordentlige spark enda, men det kommer nok når den er litt større og sterkere..

Skrevet

Jeg er 17 + 5, skal på UL på mandag. Skal drikk sukkerbrus før jeg går inn for da vet jeg nurket blir i full bevegelse inni der sånn at vi forhåpentligvis kan se kjønnet!

Det med uker kan forklares enklere slik: Når du er 1 dag på vei er du INNE I DIN FØRSTE uke - men ikke 1 uke på vei enda. Altså når du er 17 + 3 er du INNE I DIN attende uke, men ikke 18 uker på vei enda.

:)

Skrevet

Hmm..ok:-)må vell drikke brus jeg også da.Uff!! syns det er så godt med sørlands chips.har litt lyst på nå.har en pose i skapet.dilla på det.men,det er jo ikke sunt:-)

har du sett på vogn ennå?

Skrevet

Ja, sørlandschips er namnam! Spiser en appelsin jeg nå, men har en pose potetgull i skapet som jeg har veldig lyst på! Og i morra skal jeg stikke på mc'ern å kjøpe sjokolademilkshake. har hatt lyst på det i heele dag og det er 5 min unna her jeg bor :P Ikke bra...hehe..

Jeg har sett på barnevogn og bestemt meg for Stokke x-plory. Kusina til typen har den og den er superbra! Kjempelett å trille og ganske kul å se på. Hun er superfornøyd med den og det er jeg sikker på at vi blir og.. Hva med deg?

Skrevet

He he:-)nei,det er ikke så enkelt.fått så mye mer matlyst jeg nå.spiste lite de 2-3 første mnd.var uvell hele tida.nå har jeg lyst på allt!!!

Vi har sett litt på noen kombi vogner.hørte at Simo og Brio var bra.vil ha en som det er god plass i,og som tåler litt.men,det er ikke billig:-(

Skrevet

Hehe, ja jeg og! Er så deilig å ikke kaste opp og, så da er det greit å spise liksom. Slippe å føle at det er bortkastet..

Ja det er dyrt med barnevogner as! Vi er så heldige og får av foreldra til typen. Den stokke vogna koster jo skjorta :S Kjøper uten bagen da, for den får vi låne så da blir den litt billigere...Men uansett, dyrt nok. Og det er jo ikke akkurat lite man trenger til den første ungen..

Skrevet

Jeg har også termin 23. juli, skal på første UL neste torsdag.

SPENT!!!

Vekta mi i uke 10 lå på 65,5, og 7 uker senere ligger den på omkring 68-69. Er veldig fornøyd med det, spesielt siden jeg har sluttet å røyke.

Jeg har fått dilla på taco, så det spiser jeg til middag flere ganger i uken. Tror ikke at det er så usunt som rykter tilsier; spiser jo masse grønnsaker til jo!

Ikke like sunt som fisk, nei, men jeg kunne jo hatt dilla på meierismør???

Uansett; artig å se at så mange er i uke 17 her da, virker som at alle andre her inne enten er helt i begynnelsen eller helt i slutten av 2. trimester.

Skrevet

Har gått opp 3 kg til nå jeg også.håper det ikke blir for mange kg,for veier veldig mye fra før.

Taco er gøtt ja:-)ska ha det denne uka vi også.så er jeg så glad i sørlandschips.har en pose i skapet.men,det er jo ikke sunt:-(vræææl!!!

Skrevet

Taco ja, namnam! :) Har ikke fått dilla på noe enda jeg, men kommer vel.. :P Gått ned 4 kg til nå, men de går nok opp igjen ganske fort regner jeg med, hehe. Nå som maten ikke kommer opp igjen.

Åh, slutt å snakk om sørlandschips! hehe, får så lyst på jeg og! Lurer på om jeg skal ta frem posen jeg. Er jo lov til å kose seg i svangerskapet! :D

Skrevet

Ho ho ho:-)det var det jeg håpet på.det er straks jeg åpner posen også.

Nå driver schæfern og maser på meg her.han må ut å drite.

Skrevet

Hehe, god tur! ;)

Namnam, godt med potetgull! Måtte åpne posen jeg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...