Gå til innhold

Hvilke andre nick har du hatt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Konsulent surrehue+3 med tut

Var det du som het sacco- 2 tette og 1 badehette? Syns det var så søtt:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Isaacs mamma.

 

Ble litt vanskelig da lillemor kom så jeg hadde litt med begge barna, men det ble litt rart, så da fant jeg meg noe helt nytt..

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Newton - deeeer var nicket jeg hadde leita etter en stund...

Pleide ikke vi å snakke endel når vi var gravide, på BIM?

Tror det var våren 07...

Jeg het Sauen med dingsen i magen da=)

 

ellers har jeg hatt andre variasjoner av Sauen, f.eks Sauen20, Sauen med Anniken i magen, Sauen og frøken blomkål...

Skrevet

Rebel.. er det du som er sauen ja!! ;)

 

Jeg kalte meg Angelina24m/guttpå bim.

Her på dib har jeg hatt så mange at jeg ikke husker alle engang.. men vært Hønemor LENGE nå.. ;)

 

så får vi se hvor lenge det varer.. hehe

Skrevet

Husker flere av deres gamle nick :o)

Tror det er greit med en oppdatering av og til, jeg. Hehe..

  • 4 uker senere...
Skrevet

Jepp.. husker deg jo ;-)

Skrevet

Forandret kun til: _&_Daniel etter han ble født :)

Skrevet

jeg har hatt bare et nick, tok jo bare et som var i farten. Men jeg må jo ha det kjedligste nicket her inne da så vil gjerne bytte, hvordan gjør man det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...