NoDoubt Skrevet 14. februar 2008 #26 Skrevet 14. februar 2008 Konsulent surrehue+3 med tut Var det du som het sacco- 2 tette og 1 badehette? Syns det var så søtt:-)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 14. februar 2008 #27 Skrevet 14. februar 2008 Isaacs mamma. Ble litt vanskelig da lillemor kom så jeg hadde litt med begge barna, men det ble litt rart, så da fant jeg meg noe helt nytt..
Gjest Rebel m/jente Skrevet 14. februar 2008 #28 Skrevet 14. februar 2008 Newton - deeeer var nicket jeg hadde leita etter en stund... Pleide ikke vi å snakke endel når vi var gravide, på BIM? Tror det var våren 07... Jeg het Sauen med dingsen i magen da=) ellers har jeg hatt andre variasjoner av Sauen, f.eks Sauen20, Sauen med Anniken i magen, Sauen og frøken blomkål...
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #29 Skrevet 15. februar 2008 Rebel.. er det du som er sauen ja!! Jeg kalte meg Angelina24m/guttpå bim. Her på dib har jeg hatt så mange at jeg ikke husker alle engang.. men vært Hønemor LENGE nå.. så får vi se hvor lenge det varer.. hehe
Alba44 Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #30 Skrevet 15. februar 2008 Husker flere av deres gamle nick ) Tror det er greit med en oppdatering av og til, jeg. Hehe..
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 12. mars 2008 #31 Skrevet 12. mars 2008 Jepp.. husker deg jo ;-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. mars 2008 #32 Skrevet 12. mars 2008 Forandret kun til: _&_Daniel etter han ble født
Vilja<3 Skrevet 12. mars 2008 #33 Skrevet 12. mars 2008 jeg har hatt bare et nick, tok jo bare et som var i farten. Men jeg må jo ha det kjedligste nicket her inne da så vil gjerne bytte, hvordan gjør man det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå