Gå til innhold

Hvilke andre nick har du hatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ofte at folk bytter nick, men ikke så lett å få med alle som gjør det :o)

Jeg har alltid hatt det nicket jeg har (bortsett fra antall pp`r i prøvetiden og termin).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hatt samsyn som nick overalt hele tiden jeg :-)

Skrevet

hjh

etter vesla kom måtte jeg føye på en bokstav, derfor; hjmh

hjmh - 2 barnsmamma nå, het jeg også

frøken blå (hjmh) nå....

Så får vi se! =)

Skrevet

På bim het jeg novembernurket, da jeg hadde termin i november. Men han hadde det jo så travelt at jeg måtte bytte nick;-)

Skrevet

Alltid hatt Thia, men har hatt andre ting sammen. Eks : Thia 26.07., Thia et gull og ei primpresse. osv...:0)

Skrevet

Jeg har bytta to gang :-) Fra Isis79 til Burugla som igjen ble korta ned til ugla..

Skrevet

Har alltid hett Lara28. Pyntet litt mer på det, så folk skal se at jeg har en kid, ikke bare er en prøver....

Skrevet

Aleinemamma19 var det første nicket jeg hadde, men det opererte jeg ikke med mer enn et par mnd.

Da skiftet jeg til *mamma'n til emma* som jeg har hatt i 2 år. Skiftet til Ettamor for et par uker siden, og nå heter jeg -------------------------------------------------------------------------------------->>>>>>

Skrevet

Har hatt tingeling_80 hele tiden, men la til

-høygravid og -endelig mamma da det passet.

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Het Icepop og Icepopmedjentasi..

Kjipt navn så bytta til det jeg har nå..

Skrevet

Alltid NewMom, men jeg har lagt til høygravid og julemodus og andre ting som har passet.

Har tenkt litt på at NewMom ikke passer lenger siden jeg ikke er så "ny" lenger, men det har liksom blitt litt meg, så jeg beholder det vel uansett.

Skrevet

Karine får gutt 15.04.06

Karine fikk gutt 19.04.06

og nå

Skrevet

Jeg har hatt Viktoria (290406) og Viktoria (fikk en gutt). Fant ut at nå var det på tide med noe nytt....hehe. Var meningen at hvis det ble en jente så skulle hun hete Victoria, men det kom en gutt, så det passet seg egentlig ikke å ha det nicket lenger.

Skrevet

Het thessa i starten på bim i -02 og dib i -03 og utover, ble etterhvert

thessa78, også ble det Siljes`m@mm@,med div. bak som har gutt imagen, høygravid etc..

også ble det det jeg heter nå... har lurt på om jeg skal bytte til noe mer spennende, så blir jeg kanskje husket hehe... er litt mange med mamma nick her inne..

Skrevet

sacco og GUTTEbanden! Så var jeg borte i nesten 1 år, så kom jeg tilbake med mamsen med 1 stor og 2 små, og idag byttet jeg til....

Skrevet

På bim het jeg Julibebis da jeg ble gravid, men ettersom det ble en augustbebis(!), pluss at det ble litt dumt etter jeg hadde født, skiftet jeg til *Aqarius* og Lille Løve:o)

Skrevet

Hmm se om jeg husker alle..

Louisemedbabyimagen, tigernmedbabyimagen??(husker ikke helt hvordan jeg skrev dem) tigernoglucasiben .. tigern&puppeterroristenlucas, minidemonen lucas, vampyren lucas.. masse versjoner med tigern foran.. BarnErEnMorsLivsanker<3Lucas<3 var det siste og nå ser man jo at jeg er tilbake til å være tigern igjen

Skrevet

Jolly Jumper ( hesten til Lucky Luke altså).

Skrevet

Har hatt samme nick siden -99 på BIM. Det fulgte meg hit inn etter fødselen.

OY! Jeg har vært her inne i 8 år!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...