Gå til innhold

unge mødre..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som sier jentene i serien er umodne: Serien heter UNGE mødre. De ER umodne og unge.. Sier seg jo egentlig selv bare i tittelen det..

Fra man er 17år og til man foreksempel er 25 år så utvikler man seg jo enormt!

Noen er mer barnslige og "yngre" til de er langt oppi 20årene, mens andre blir voksne og "gamle" allerede i en alder av 19..

Syntes det er flott at serien viser oss at unge mødre kan være fantastiske omsorgspersoner selvom de er litt umodne og iblandt sier litt dumme ting..

Selv er jeg 22, og blir tobarnsmamma i september. Tenker med GRU tilbake på den tiden da jeg var 17, og leser dagbøker + andre pinlige ting ;) Glad det ikke er vist på TV, og ALL respekt til dere som tør å vise dere frem. Dere er flotte! Alle sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde blitt forbanna om barnefaren til dattera mi ikke hadde stillt opp jeg oxo.

de kan faktisk ikke bare komme og gå når de selv vil. det er et lite barn og til slutt vil de faktisk skjønne at "pappa bryr seg ikke om meg"

 

jeg tror pappaene i disse tilfellene er klar over hvor lite de stiller opp så de kan ikke akkurat regne med at de blir snakket så veldig positivt om når det først kommer på banen.

 

 

Skrevet

Jeg er en "moden" mor, var 30 da jeg fikk jenta mi. Har sett på programmet to ganger nå. Synes du er veldig flink jeg, som noen sier er jo tittelen "unge mødre". Ikke bare bare å være så ung og ha eneansvar for et lite menneske!

 

Jenta di er forresten bare så nydelig!!!!

Skrevet

Noe helt annet: Ema... Hvor gammel var datteren din i denne episoden?

Skikkelig nydelig, forresten!! :-)

Skrevet

Hun var først 6mnd så var hun 7mnd i den episoden som ble vist i dag:)

Skrevet

synes alle disse jentene er kjempe flinke jeg. dere som bare skal gi negativ kritikk,hvorfor gidder dere da å se på det!!

er vel helt mannfolka til disse jentene som burde være flaue, som er MED PÅ å sette ett barn til verden, men ikke tok/tar ansvar for det. eller som plutselig påstår at han ville ha farsskapstest.

 

dere er tøffe som i det hele tatt tør å stille opp, jeg hadde puset ut;) fikk ei jente når jeg var 19 år. . merker bare det at når sambo er på sjøen i 2 veker, at jeg beundrer de som er alenemødre for det kan være tøft, eller bare det å være alene generelt;)

 

lykke til videre;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...