(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 .. de er ikke så veldig smarte disse jentene som sitter å snakker så mye dritt om fedrene til ungene sine på tv..stakkars! sukk! noen av de er derimot veldig flinke og modene!
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Ja, er iallefall ei som snakker mye dritt!!!
Tommage♀♂ Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Hehe=) Og datteren kan ikke treffe faren sin fordi det er sååå travelt den dagen, men å sitte på café?
Lille L Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 ja jeg snakker masse dritt om han, men god grunn der og da.. Og det var faktisk han som ikke gadd og treffe dattern sin på 1uke før vi reiste.. Så følg med jenter før dere uttaler dere..
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Hørte dere at hun som har barn med ahmed sa at hun ikke er på barseltreff, men dibtreff... Så hun sitter nok her nå og leser det dere skriver..
* 5 om dagen * Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 uff, vet ikke å jeg skal si om de to på kafe jeg...best å ikke si noe kanskje men hun som er kjæreste med Dan, Malin og har Lotta, hun er koselig hun...flott jente, og et godt forbilde hvordan en ung mor skal være...
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #9 Skrevet 12. februar 2008 Har ikke sett programmet (bare utdrag), men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor noen er med på dette konseptet i det hele tatt. De blir jo tydeligvis fremstilt som håpløse ungjenter, og det fører vel neppe til færre fordommer fra omgivelsene? Lurer oppriktig...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. februar 2008 Og der var hun jo! Synes du det ikke er flaut nå? Og er du fortsatt sammen med barnefaren? Hva sier isåfall han om dette? Har du greid å gå hjem å se på han å lure på hva du så i han! gosh, så flaut. Greit at du har en god grunn da, men du skjønte vel at du skulle på tv.
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #11 Skrevet 12. februar 2008 Er jo ikke noe nytt at flere av jentene i serien er her inne akkurat...
julenissen Skrevet 12. februar 2008 #12 Skrevet 12. februar 2008 Hehehe.. Forhåpentligvis er de fullt klar over at fedrene får se dette alike vel, og mest sansynlig fortener de nok å få høre det også...men kanskje det hadde vert bedre og sakt det RL.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 12. februar 2008 Spetakkel Enig i det. Samt at de kommer med sånne nedlatende faktakommentarer innimellom, som at unge mødre nesten alltid er lavlønnet osv osv osv. Og om gentesting og prosent. Det er forsøkt å vinkle sikkelig negativt, men noen greier de bare ikke å fremstille negativt. Som hun malin, dan og ungene deres! sikkelig flott jente!
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #14 Skrevet 12. februar 2008 Spetakkel: Ikke alle blir fremstilt slik syns jeg. Det viser mange av sidene med å være ung mor/alene mor syns jeg
Lille L Skrevet 12. februar 2008 #15 Skrevet 12. februar 2008 Jeg meldte meg på for og dele min historie som en ung mor. Jeg viste ikke hvor mye oppmerksomhet dette skulle få. Og om jeg blir framstillt som det en el det andre bryr meg virkelig ikke. Alle som kjenner meg og familien min vet hvordan jeg er. Og sannheten er at jeg er der for dattern min og setter hennes behov først og passer på henne. det er det som er viktig for meg.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 12. februar 2008 #16 Skrevet 12. februar 2008 Det som er dumt er jo at barna sikkert kommer til å se dette en gang. Når den tid kommer kan det godt være far og barnet har ett godt forhold... Ikke bare lett for disse mødrene heller da.
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 12. februar 2008 #17 Skrevet 12. februar 2008 Men seriøst da,siden du er her. Jeg lurer så veldig når jeg sitter og ser på, hvordan klarer dere å sitte på tv og snakke KUN dritt??? Er det fordi du hadde anledning til å vise verden at barnefaren var dritt der og da eller? Hva med å snakke om andre ting mens kameraet var der?? Barnet ditt kommer kanskje til å se dette når hun blir større, og det er ikke noe hyggelig å høre hva mor sier om far.
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #18 Skrevet 12. februar 2008 Siden dette sendes på "fem" så er det vel ikke så veeeldig mange som ser programmet, og du merker nok oppmerksomheten mest her inne kanskje? Syns det er bra at noen vil være med på slike program jeg
klappe klappe søte Skrevet 12. februar 2008 #19 Skrevet 12. februar 2008 jeg synes at de er flinke jenter alle sammen.vi har vel alle vært unge og sagt og gjort ting som vi kankje angrer litt på.det er iallefall noen utrolig vakre barn med i den serien:))
Lille L Skrevet 12. februar 2008 #20 Skrevet 12. februar 2008 Vi er ikke sammen nei, og han har sett alt sammen. Han er enig i mesteparten av det jeg sa fordi han var rett og slett en dritt da. Men, det har gått et år nå og han stiller opp for leyla nå og alt er bra:-) OG JAH JEG TENKER NÅ HVA FAEN SÅ JEG I HAN?!
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 12. februar 2008 #21 Skrevet 12. februar 2008 Bra sagt.. og litt enig med ei over her. Det er litt negativ vinkling på programmet, bl.a. de kommentarene tenkte jeg over i dag og..
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #22 Skrevet 12. februar 2008 malin fremstår som kjempeflink de andre virker dessverre som brødhuer, rimelig tomt mellom ørene..
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #23 Skrevet 12. februar 2008 Ok, takk for svar. Får på en måte følelsen av at de har lurt noen naive jenter som drømmer om å bli kjendis... Du sier du ikke bryr deg om hva andre mener, men det tviler jeg vel litt på. Vi vil vel alle fremstå så godt som mulig?
mamma >to gull Skrevet 12. februar 2008 #24 Skrevet 12. februar 2008 De som er med på et slikt program har nå valgt det selv om må faktisk regne med og tåle at folk her inne vil komme med sine meninger,om det så er positivt eller negativt. Det er jo klart at disse jentene liker oppmerksomhet,hvis ikke hadde de ikke vært med på et slikt program. Jeg syns det er umodent å slenge dritt om fedrene til barna på tv.
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #25 Skrevet 12. februar 2008 stygt å si det men oppfører faren seg sånn som hun sier syns jeg han fortjener den "dritten" jeg... men men det er min mening da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå