Gå til innhold

METALPUNKIN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei faktisk så er ikke hun meg! Jeg er meg selv, signerer først og fremst ikke som anonym så tro meg, det er ikke meg. Men takk for støtten anonym. Som sagt, de andre innleggende var bare tull og tøys fra min side. Enig i at jeg kanskje dro det for langt,og det beklager jeg som sagt. Forstår ikke hvorfor jeg skal forandre nick, jeg står for det jeg gjorde og tar ansvar for det. Men ærligtalt, det e jo bare et nettsted. Virker som noen tar innlegg her inn litt for seriøst, men det er vel opp til en og hver! Men men, nå må jeg hoppe i køya. Er helt utslitt etter alt husarbeidet jeg har bedrevet med. Dere får hygge dere videre og sloss mot meg eller med meg ;) Uansett så ønsker jeg dere alle en riktig god natt :)

Nana

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du alikevel signer med "Nana", så kan jeg ikke forstå at du ikke vil forandre nicket ditt?

For min del har jeg tydeligvis fått en "hat-NN" og du har fåttt en gjeng på nakken!

Skrevet

Eneste personen jeg kan se jeg har fått på "nakken" er deg. Jeg er ferdig med denne saken, du kan for all del bare fortsette med jodlingen din!

Du snakker som om det skulle dreie seg om det virkelig liv, ganske patetisk i grunnen.

Kos deg, NANA! (whops,der sa jeg det igjen)

Skrevet

Jeg synes også at du skal roe deg litt ned nå, andrevondrei. I de siste ukene har du hengt ut flere her, og du hiver deg rett på hvis noen blir kritisert her inne. Du kan ikke ha mye selvtillit, nei! Du fikk også endel kritikk etter at du hengte ut hun unge jenta som hadde skrevet det innlegget på Ung Mor, og nå tar du det ut på andre. Det er sikkert ikke bare vi som har skrevet inn på den tråden her som har lagt merke til hvor utrolig negativ og smålig du er. Skjerpings! :-(

Skrevet

Hvor har det blitt av Andrevondrei? Jeg søkte etter nicket hennes, men det virker som det har blitt sletta. Utestengt pga. anonyme trusler mot Hockeymom, feks? Bare en løs teori, selvsagt.

Skrevet

Faen, svarte hælvete, din dumme ku, jævla anonym. Mora di er ei ku. Du er ikke voksen før du tør å være barnslig for svarte svingende.

Jeg har barn, og selv om jeg liret av meg alle de banneordene, så har barnet mitt det helt fint, gitt. SÅ kom og ta meg Anonyme HI!

Skrevet

Alt tyder paa at anonyme HI er andrevondrei.

Skrevet

..virker som hu er borte nå hvertfall...bra du ikke lot hu syke deg ut!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...