Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Får nå ikke håpe at du skal bringe barn til denne verden. Banning og mer barnslighet har jeg ikke vært borti. Dessuten er det ikke bra og henge ut folk på nettet. Jeg gjør det med deg nå fordi du fortjener det når du er så frekk!!!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 *signerer* .. bare så dumt vi gir vedkommende oppmerksomhet...
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Endelig..takk skal du ha for endelig å ha laget et eget emne om MEG! Endelig er jeg stjernen på dette forumet. Jeg vett ikke hvordan jeg skal få takket deg nok Tusen hjertelig takk for omtenksomheten og godheten din. Dette skal jeg huske deg igjen for alltid..hadde det ikke vært for at du kalte deg anonym hadde jeg nok kommet over og (nei ikke slikket fitten din) men gitt deg en god og varm klem! Awww...du er alt for god til å i det hele tatt henge på dette forumet. Og ta det helt med ro, unger for jeg nok aldri..men du skal jo aldri si aldri! Jeg er steril forstår du, men mirakler skjer jo hver dag. Feks akkurat NÅ når jeg så dette vakre innlegget om MEG:D Nok en gang, tusen takk! =)
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Ja vær så snill å fuck meg, det har jeg ikke blitt på 1 dag. Og gjett om det er tungt:) Men tanken som teller, så takk igjen:D
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 viss du ikke har barn å ikke kan få barn, hva gjør du her da? bare lurer, det er ikke meningen å være spydig eller noe alså... lurer bare på om du skal adoptere eller noe siden du henger på barnimagen.com:o)
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Fordi jeg vil så gjerne ha barn skjønner du vel. Alle er jo spydig mot meg her inne. Jeg tenkte bare helt seriøst for meg selv, at å bruke et enkelt ord som fitte ikke ville skade noen! Men alle ble jo helt hysteriske og ønsket meg vondt. Jeg kan da vel som alle andre mennesker være god. Jeg trodde ikke at et så enkelt ord kunne være med på å lage så mye oppstyr!!! Jeg har da vært inne på "sex i sv.skapet forumet" og der bruker alle jo ordet fitte i alle samenhenger men med engang jeg bare nevner det her klikker alle i vinkler. Dette synes jeg var skuffende og urett ferdig! =(
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 ingen som mener å være stygge med deg, men disse ordene passer bare liksom ikke inn i alle innlegg! di passe inn på "sex i svangerskapet" fordi en snakker om sex der! Det er liksom litt usakelig å kalle folk for "fitteslikkere" bare fordi du er uenige med dem.. er litt barnslig bare! men så er jo dette en krangleside også da, å da må en tåle å få igjen... hvor gammel er du da? prøv prøverør osv?
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #9 Skrevet 12. februar 2008 Ja du har kanskje rett! Men å være barnslig kan da vel ikke skade, vi har da alle vært barn har vi vel ikke? Jeg synes reaksjonene folk har gitt meg er litt barnslige også! Jeg prøvde jo bare å få opp stemningen her! Var jo ikke meningen å...ja du vett. Å gjøre alle så forbanna på meg! Jeg gjorde det jo i grunnen kun for å være litt morsom! Tror jeg må sette den tørre humoren min på dør en stund. Vi har ikke prøvd det nei..og det er heller ingen vits. Skjer det så skjer det, skjer det ikke finnes det alltid andre alternativer!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #10 Skrevet 12. februar 2008 Jaja....så har jeg gjort min plikt og "sladret" til moderator om deg. Spørs om det hjelper, men... Kjenner at du kunne lett vært fjernet, for du gjør jo ikke annet enn å spre usaklig dritt.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #11 Skrevet 12. februar 2008 "Jeg satt barna mine til verden med STOLTHET og er FAEN meg stolt av det, noe jeg allerede har SAGT! Og jaaaaaaa...jeg går på sosialen..men herremann, det er da faen ikke så mye penger det er snakk om..det er jo ikke penger fra deres egen lommebok...skjerp dere..jeg har da vel også betalt min del av skatten...nå får jeg det jo bare tilbake, jævla fitteslikkere...ser det jo på sex i svangerskapsiden at dere vil slikke fitter hele gjengen...jente sex jente sex...jeg går på sosialen men slikker ikke fitter. det gjør dere--! Jeg er bedre enn dere...jeg suger nemlig kuk! Kuksaft smaker bedre fittesaft..!" Du har virkelig dårlig med virkelighetsoppfatning du, vel Metalpunkin?!.
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #12 Skrevet 12. februar 2008 Til anonym 20:00. Hvem er det så sprer usaklig dritt??
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #13 Skrevet 12. februar 2008 Metalpunkin vel! Ha du fått med deg alt hun har "flydd rundt" her og skrevet eller??
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #14 Skrevet 13. februar 2008 Hva jeg har da vel ikke gjort noe ulovlig jeg som kan medføre utestengelse? Jeg sier min personlige mening som alle andre her inne. Hvorfor i all verden skulle jeg fjernes av den grunn. Kanskje jeg har en annen virkelighetsoppfatning enn dere andre men hva så. Det er nå søren meg opp til den enkelte hva den vil stå for. Hvem har sagt at alle skal mene det samme og være absolutt like om alt her inne,...? INGEN! Jeg står for det jeg mener,enten folk liker det eller ikke! Snakk om sladrekjerringer! Vi er født forskjellige fordi vi er forskjellige. DEAL WITH IT! (bitch)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #15 Skrevet 15. februar 2008 Du må seriøst ha det vondt med deg selv, da du kaller alle for bitch, ....., ..... osv osv...
AndreVonDrei Skrevet 15. februar 2008 #16 Skrevet 15. februar 2008 Du snakker SKROT for det første og du har virkelig ikke noe konstruktivt å komme med annet enn skjells- og banneord! Også juger du jo noe helt forferdelig! Det var vel det som var ment med virkelighetsoppfatning... Du snakker i det ene øyeblikk om barn og i det neste om at du er steril. Det er tydelig at du KUN er ute etter å lage kvalm og spre dritt! Jeg for min del hadde ikke blitt lei meg dersom moderator tok deg vekk herifra og fjerner alle tråder du har spredd dritt på. Sånne som deg står jo ikke for noe som helst -du bare slenger dritt der det passer deg. Det i seg selv er jo en ting, men du er så bak mål og rett og slett usmaklig at de burde fjerne deg bare av den grunn!
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #17 Skrevet 15. februar 2008 Du er litt slow eller hva. Jeg har allerede forklart på en annen tråd her at alt det jeg skrev på denne tråden og på diverse andre tråder kun var ment for å provosere og fordi jeg kjedet meg. Men som sagt er over det stadiet nå så får jeg vel beklage min oppførsel ovenfor alle de som irriterer seg grønn over det enda! Unnskyld mine damer, håper dere kan tilgi barnsligheten og domskapen min..*sukk* Nana=)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #18 Skrevet 15. februar 2008 Hvis det er sant at du har lagt om stilen nå så burde du skifte nick og starte på nytt. Jeg kommer aldri til å ta "Metalpunkin' alvorlig etter alt pisset du har skrevet.
AndreVonDrei Skrevet 15. februar 2008 #19 Skrevet 15. februar 2008 Hvis jeg ser en offentlig beklagelse eller noen form for "å gi seg", så kanskje..... Men utover det du sier, Metal, så kan det faktisk bare være nok en form for tull, løgn og fanteri så jeg holder ikke pusten! Å begynne på nytt med et nytt nick -ikke en dårlig ide :-D
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #20 Skrevet 15. februar 2008 Les innlegget hun har skrevet et stykke ned i tråden om Ramina Osmundsen. Jeg tror henne på at hun egentlig er en god person med gode holdninger, og at hun bare misforsto hvordan kranglesida fungerer. Det gjorde faktisk jeg også i begynnelsen, og alle fortjener en sjanse til. Hun er bare en rampejente som er litt misforstått, selv om det er hennes egen feil. Hilsen den forrige
AndreVonDrei Skrevet 15. februar 2008 #21 Skrevet 15. februar 2008 og du, NN, kan like gjerne være ...metalpunkin! La henne kjempe sine egne slag.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #22 Skrevet 15. februar 2008 Du er tydeligvis bare ute etter å kritisere folk og latterliggjøre dem. Håper du selv blir møtt med den samme drittholdningen som du har til folk. Innleggene over er ikke skrevet av Metalpunkin, og det tror jeg egentlig du forstår. Nå havna du på hatlista mi, i hvertfall. For ei drittkjerring du er! Alle kan trenge en sjanse til iblant, og hvis man selv innrømmer at man har driti seg ut det selv så burde man få den.
AndreVonDrei Skrevet 15. februar 2008 #23 Skrevet 15. februar 2008 Du har ikke vært inne her noe særlig du eller, NN 23.38? Hahaha...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #24 Skrevet 15. februar 2008 Jeg har vært her inne i rundt to år. Jeg håper at Metalpunkin forstår hva slags type menneske du er og ikke tar seg nær av hva et søppelhue som deg mener.
AndreVonDrei Skrevet 15. februar 2008 #25 Skrevet 15. februar 2008 Yes! Dette er nok en bekreftelse på at DU er metalpumpkin, hihihi....Hvis du ser meg som syndebukken i alt dette :-) Er jo ikke så lett å si fra eller til når du er anonym, er det vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå