Gå til innhold

Har dere kjøpt barnevogn enda, hvilken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt emmaljunga sport classic med citybag. Vil anbefale det fremfor en stor bagvogn. De blir vanvittig tunge når du skal bruke de som sportsvogn. Emmaljunga har også noen cityvogner som man kan ha citybag på som er lette og gode, men disse har ikke lufthjul.

Prøv ulike vogner i butikken. Finn ut hvilke som er lette og gode å manøvrere, slå sammen og demontere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Olinebrumm og knøtte.

Vi syntes også den var veldig fin. Det stod mellom den og sort med platina så det ble vi valgte den med platina til slutt vi da.

Gleder meg til å få den i hus. Regner med at vi får den en gang i neste måned:-)

Skrevet

Hvem er det som forhandler Emmaljunga i Norge? Finner det ikke verken hos babyshop, barnas hus eller fru lyng...

Skrevet

Hei:) Jeg bor i trondheim og kjøpte den hos Bebito butikken på solsiden:)

Skrevet

I Oslo selger de Emmaljunga på Barnevognhuset Rudo, ligger i Ullevålsveien og på Grønland;)

Skrevet

I bergen har de emmaljunga vogner på babykos og Reflexbutikker:)

Skrevet

i krsand selger de disse vognene på barneland=)

Skrevet

Vi har kjøpt en 07 mod teutonia mistral, i sort!

Har god erfaring med tautoniavognene fra tantebarn, og fikk den på tilbud. (m/ softbag til 4000).

Kjøpte den når jeg var ca 20 uker.. :)

Skrevet

Jeg hadde Teutonia yk2 eller hva den heter sist gang, var ikke fornøyd med den så det skal vi hvertfall ikke ha igjen.

Skrevet

har en phil og teds vogn!! genial med to barn! har en som blir 2år da babyen kommer å kan da sitte oppe, å babyen ligge nede! å da babyen blir større har de hvert sitt sete!! er helt forelsket i den vognen! tar ikke mye plass heller! rett og slett genial! :D

Skrevet

vi er så heldige at vi får to vogner..tanten min har bestillt en mørk blå silver cross kensington..helt nydelig.så får vi en brukt simo kombivogn..drar ikke med silver crossen overalt..derfor er simoen grei...

Skrevet

Vi har kjøpt Emmaljunga Mondial Duo Combi, svart 2008-modell. Bruker sportsdelen nå til minstemor på 11 mnd, og er bare kjempefornøyd!! Skikkelig god vogn!

Skrevet

Den tok vi med oss ut fra butikken samme dag som vi kjøpte den. Bebito i Trondheim

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt enda, men har sett på da. Og jeg falt litt for hvor genial Bugaboo Camelon er.. Lett og enkel og mange muligheter.

Bare så synd den er så stygg.. Må nok gå noen runder med meg selv før jeg klarer å velge denne.

Men jeg synest det er så rart at ikke flere velger denne? Ser jo ingen som har kjøpt denne. Den er jo så brukervennlig og lett og alt virker liksom bra, bortsett fra utseende! Men er det noe annet jeg overser?

Skrevet

Jeg syns også Bugaboovognen så fin ut, men en venninne sa at hun leste en test og der hadde bugaboovognen faktisk knekt ved forhjulet. Men ikke vet jeg..

Må se og komme meg ut å titte litt snart.

Skrevet

Vi bestilte Teutonia Mistral 07-modell fra lilleprinsen.no, bestilte på en fredag kveld og fikk vogna allerede på onsdag. Utrolig raskt levert fra Oslo til Trøndelag :o)

Er veldig fornøyd med den så langt (selv om vi ikke har prøvd den med baby oppi da :P)!!

Skrevet

Vi bestilte også fra lilleprinsen.no en svart teutonia mistral 07 modell. Er kjempefornøyd,var utrolig rask levering og er kjempe fornøyd med vognen :)

Skrevet

Jeg har kjøpt min emmaljunga vogn på barnashus i Tønsberg, der sa de at de tar de inn på alle barnashus butikkene.

Skrevet

Tror den testen du referer til er av den gamle vogna, den nye har de fikset disse svakhetene på.

De sier jo det på burikken at denne vognene er de de får færrest klager på.

Skrevet

Vi har Bugaboo Cameleon :D

Superfornøyd med prøvetrilling i stuen, enkel å bruke når du lærer den. Legger den sammen med en hånd (nesten). Veier minst av alle (mitt største kriterie da jeg har trapper opp til inngangspartiet puh), og blir misnt sammenleggbar tror jeg også. Ble overrasket over at de hadde den inne på Barnas Hus i Sandvika i begynnelsen av januar. Fikk til og med 10% på den og det hjelper for den er dyr!

Jeg synes den er veldig kul å se på. Den er ikke av den klassiske typen, men jeg liker den. Eneste negative er at det er vanskelig å komme oppi handlebaggen under vogna når bagdelen er på. Men bagdelen brukes jo bare de første 6 mnd (ca) så den er grei for min del. Tror også bagdelen er en av de største?

+ at de som har prøvd mange, inkl buggisen, sier ungene sover lengs i buggisen (sportsdelen) i forhold til andre vogner fordi bena får en knekk i knærne når ungen ligger. Dette er bra for ryggen i følge fysioterapeuter og sånt...

Dette var min reklamespot! hahaha

Skrevet

Hadde også lyst på emaljunga, men problemet er at alle disse vognene har en såkalt myk kalesj, dvs, den tåler ikke mye vind mot kalesjen før den dras bakover, og dette tror jeg vil bli et irritasjonsmoment,i allefall for oss nordboere som har mye vær og vind:-). Bare et lite tips!!!¨

Vi velger derfor simo duo som nå kommer med nytt understell som tar meget lite plass i bilen:-). I tillegg er den vann og vindtett.

Skrevet

det er feil... barnas hus har ikke emmaljunga.. men rudo har de. kjempefine er de altså=)

Skrevet

Jeg fikk demonstrert en Emaljunga på Barnas Hus i dag da..

Stavanger/Forus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...