Gå til innhold

Mange igjen i Februarklubben som ikke har født enda?


April76 er på overtid!

Anbefalte innlegg

Gjest Lenchen *fødeklar*

Jeg hadde termin mandag 11., men ingen baby har vist seg enda. Gikk 9 dager over med forrige, så håper virkelig å slippe å gå like lenge over denne gangen :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har termin i morgen den 14. men lillegutt ser ikke ut til å ha det travelt. Dette er min nr 4 og jeg har vært moden med 3 cm åpning i snart en uke nå.

Derfor må jeg nok legge en liten demper på forventningene hos noen her ser jeg. Det trenger ikke skje noe på en god stund enda, selv om JM sier både det ene og det andre.

Men for all del, ikke alle er som meg, noen plumper ut med ungene med en gang, så lykke til alle sammen ;-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin i morra........ Skal til jordmor på fredag og håper hun vil strippe meg litt :-D

Ellers hade det jo vært flott med en valentinesbaby..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen!

har termin 23 februar, å på kontroll sa jordmor at jeg kunne instille meg på term. dato.. så da gjør vi det i første omgang. planlegger også å gjøre ting hele uka, så tia ikke skal gå så tregt. men er veldig trangt til meg da. livmora ligger helt oppi ribbena, så der er det mest sannsynlig gnagsår sa jordmor.. så blir godt å få ham ut. Utrolig mye liv og, er det ikke plass tar han seg det, så magen ser jo ikke klok ut til tider.

gleder meg veeldig til han kommer!!! men fikk influensa for noen dager siden.. så håper de gir seg litt før jeg havner på føden.

Hvis ikke blir det otrivin i ene handa å lystgass i andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venter nr.2 har termin 24 februar , hadde rier 3 ganger på ei uka nu fra 7 til 4min imellom , varte fra 4til 9 timer så gikk d over , e d flere sm har d sn ?vet dåkker om d er lenge igjen ? e så lei av å vente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin torsdag 21.februar, men det er ingenting som tyder på at noe skal skje med det første. Var hos jordmor på onsdag som kjente etter, men det fantes ikke tegn til modning i det hele tatt. Hun mente jeg måtte regne med minst to uker til. Forrige gang gikk jeg to uker over terminen, så er forberedt på noe dager nå også.. Men har selvsagt et lite håp om at det ikke vil gå så mange dager over terminen nå.. Siden jeg har født for et par år siden..? Finnes nok ingen fasit. Så lenge fødselen går greiere skal jeg være fornøyd uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin på mandag. Sønnen min er hos besteforeldrene for helgen, så vi har testa noen kjerringråd. Det hadde vært ypperlig å føde nå i helgen med tanke på at barnepass er i boks. Men men, jeg går nok langt over tiden. Gikk 11 dager over tiden med sønnen vår. ZZZZzzzz LEI AV Å VENTEEEE!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har UL-termin om ei uke (24.02), mens-termin den 19.02., altså om 2 dager...har egentlig mer trua på den...?

Det er fullmåne på torsdag,da,kanskje tulla vil komme da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har UL-termin 25.2 og mens-termin 21.2.

Har åsså mer tru på den. Svigermor trur lillingen kommer på torsdag sia d e fullmåne! men vet no ikke om eg trur så mye på d!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin den 10.er altså 8 dager over.Åhhhh det er så vannvittig kjipt.Bor på en liten plass,der alle kjenner alle.Så har nesten blitt folkesky,bare en liten tur på butikken er pes,for alle maser ,spør og graver.Men det er jo bare godt ment da.....

Gutten har liggi langt nede i bekkenet,godt festa i 2 1/2 uke allerede,og jeg har vert moden i 1 1/2 uke.Så har venta veeeeeldig lenge nå,mtpå at alt er tilsynelatende klart.Har fått akupunktur,går turer,bor i hus med trapper,sex+++++ trur ikke på desse kjærringråda lengre.Har fått time til igangsettelse på torsdag da,så da er ventetida uansett over;)

Er tydelig at gutten vår har det veldig bra der han er!!!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...