Gå til innhold

Mange igjen i Februarklubben som ikke har født enda?


April76 er på overtid!

Anbefalte innlegg

En liten oppdatering på hvor mange av oss som er igjen...mange som har fått den siste uken.

 

Jeg har termin på lørdag, 4 dager igjen og skulle helst ha født i går hadde det vært opp til meg, er lei og ser frem til å se nurket mitt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke termin før om 14 dager akkurat idag- så er jo innenfor der det kan skje når som helst. Går til sengs om kvelden og håper det skjer inatt, men våkner like skuffet hver morgen....

 

Skulle også gjerne født igår.... Kom ut lille gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En uke igjen til termin(20.)......er forberedt på å gå over...legger planer fremover for å få tiden til å gå. Bedre å avlyse enn å gå hjemme og tråkke og vente..!!! Er i fin form da, men hadde ikke blitt lei meg om det satte igang i løpet av uken altså!! Gleder meg veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin på søndag (den 17.) og har bare 5 dager igjen. Har vært mye aktivitet de siste dagene, etter at slimproppe gikk natt til fredag. Har maserier med 5-7 min mellomrom stort sett hele dagen, men det har nå ikke skjedd noe :P Tror ikke han har det så veldig travelt enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

termin 25.feb her, så innenfor de magiske 2 ukerne nå. Han kan godt vente til termin med å dukke ut, har mye å finne på enda, bare han ikke venter helt til mars - liker februar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA håper jeg at det snart skjer noe Nina_N!!! Jeg hadde termin i går (11.feb) og jeg føler at 1 dag over har tatt laaaang tid. Kanskje lengst i går på termindagen. Alle som ringte for å høre om babyen var kommet osv. ..Nei gå i trapper og gå turer! MASSE lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Termin om ei uke. Var hos jordmor i dag og hun sa jeg er veeeeldig moden og 1 cm åpning. Har gått med murringer og menssmerter i et par uker nå. Slimproppen har gått gradvis i ettermiddag (blodslim). Venter nå bare på mer action!!!!!!! Klar som et egg =) Sambo får ikke lukke sine øyne i kveld førr han har gjort sin plikt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Håper det skjer noe med deg og snart! Og folk slutter ikke å mase, har helt gitt opp å svare på alle meldinger. Nettopp gått i tre kvarter, kanskje det skjer i natt.. Lykke til! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 29.februar, det er 17 dager til, så kan vel ikke regne med at det skjer noe med det første... selv om jeg gjør det meste jeg kan om dagen, og lytter til alle kjerringråd som er hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

termin i dag.. sitter bare å venter på at klokka skal bli 8 så vi kan gå. skal bli satt i gang i dag. gleder meg masse masse masse til å treffe gutten vår nå. litt spesielt at det faktisk skal settes i gang i dag siden sambo også har bursdag i dag. blir lite kake på han da. lykke til videre alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin om 12 dager. men blir satt i gang om 5 dager. gleder meg masse. så klar til og se lille gutt nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 24, men går til modningsakupunktur, og han lovte å sette noen nåler på fredag som kunne sette fart i saker og ting, så håper på baby i helga..... Får prøve å ikke bli skuffa om det ikke skjer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 27 febr. Sitter her og håper .... Har prøvd alt tror jeg.. Hadde agresiv akupunktur på torsdag og fredag. Akupunktøren lovet meg fødsel helgen som var, men jeg sitter her enda..... Og nå er jeg atpåtill blitt forkjølet..... Tålmodighet er en prøvelse...(he,he)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 29 februar. Foreløpig er alt rolig, så jeg tror ikke det skjer noe med det første. Vet dere hvor lenge det er greit å trene? Jeg er på høypuls u/hopp og StramOppPuls på sats stort sett hver dag nå. Det er vel ikke noe farlig det, sålenge det ikke gjør vondt? Lurer også på hvordan disse maseriene kjennes ut? Magen blir ofte helt hard og kjennes litt snodig, men ikke vondt. Er det maserier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin om 9 daga..men trur eg kjæm t å gå åver tia:( e 39 ike i dag så ska byinne å jøre kjærringråd no for å sette fødseln i gang..hihi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...